en omdat dat grote land meer sterren heeft, meer succes heeft, meer van alles...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat is vaak omdat het grote land meer aandacht krijgt dan het kleine land dus dan krijg je dat.. Ook met Z-Amerikaanse buurlanden.
In de jaren 80 (mijn tijd) stopte geschiedenis VOOR ww2. Alles van ww2 en daarna werd in 1 dag afgeragged.quote:Wij zijn met voetbal nooit echt de mindere geweest ten opzichte van Duitsland dus dat is niet de reden waarom wij op Duitsland afgeven. Ik heb ook niet echt het gevoel alsof de wereld tegen Duitsland opkijkt en tegen ons neerkijkt, zeker niet als het om sport gaat.
De reden dat een paar landgenoten de Duitsers haten is puur vanwege wat er in de geschiedenisboekjes staat. Op school is het natuurlijk "not dun" om normaal te praten over onze buren, afgeven is "hot".
Precies. En dat met een (ex)medewerker van een website dat zelf de mond altijd volhad over communistische omroep dit en dat. Nu zijn ze zelf een suffe omroep dat graait.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:04 schreef DrDentz het volgende:
p0wned wordt dus eigenlijk meer van hetzelfde, net zo 'brutaal' als BNN.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef wdn het volgende:
[..]
en omdat dat grote land meer sterren heeft, meer succes heeft, meer van alles...
Het is er over het algemeen goedkoper want zelfde vaste kosten verdeeld over meer inwoners.
etc etc etc.
[..]
In de jaren 80 (mijn tijd) stopte geschiedenis VOOR ww2. Alles van ww2 en daarna werd in 1 dag afgeragged.
En het zit in de aard van de mens Nederlander om te klagen
quote:
Nederland kan dit makkelijk aan inderdaadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:10 schreef Lekiamh het volgende:
Pfft, Gijp met z'n Spanje...
Ze waren gewoon niet goed vandaag.
Geen centje pijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nederland kan dit makkelijk aan inderdaad
Dat... Carolientjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Ah daar is het dagelijkse MUTE-momentje weer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef frensje het volgende:
die verdediger op de lijn had gewoon een Suarezje moeten doen
Antilliaansquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat het een latina was, blijkt ze gewoon Caroline van der Leeuw te heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |