ben al aan het zappen of er nog iets is maar helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een leegte ineens als die laatste aflevering is afgelopen van VI Oranje..
Uiteraard zegt dat genoeg over mijn leven![]()
.
Er zijn nog doelpunten op RTL7.. Haha dat je uit pure wanhoop dan maar iets op zetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:54 schreef frensje het volgende:
[..]
ben al aan het zappen of er nog iets is maar helaas
poker op rtl5 is net begonnen, die doelpuntenuitzendingen heb ik al gezienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er zijn nog doelpunten op RTL7.. Haha dat je uit pure wanhoop dan maar iets op zet.
Sbs6 lachen om homevideo's!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een leegte ineens als die laatste aflevering is afgelopen van VI Oranje..
Uiteraard zegt dat genoeg over mijn leven![]()
.
ned 1 : de Avondetappe (heb nog geen zin om de tour te volgen)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ned 1: Sportzomer
Ned 2: Hamlet ...
Ned 3: een NPS goedgekeurd linksprogramma
rtl4: the fat doctor
rtl5: rtl poker (viessss patrick)
sbs6: lachen huilen om homevideo's![]()
rtl7: SEAT mooiste goals
rtl8:
Veronica: Naked Gun: from the files of Police
Die dan maar?Sja...
oh ja da's ook een goed idee, ga ik ook doenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik ga voor poker, maar dan wel zelf ipv te kijken.
Speel je ook op Stars? Die goedkope toernooitjes ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef frensje het volgende:
[..]
oh ja da's ook een goed idee, ga ik ook doen
nee op Full Tilt, met speelgeldquote:Op zondag 4 juli 2010 00:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Speel je ook op Stars? Die goedkope toernooitjes ofzo?
Kun je best lang zoet mee zijn als het meezit.
Hehe ja heb daar ook ff gespeeld, is ook wel goed geregeld daar.. Speelgeld kan ook vermakelijk zijn, ook heel lang gedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef frensje het volgende:
[..]
nee op Full Tilt, met speelgeldjust for fun
Oh, zijn ze daar alweer? Tja, ach, ze zijn nog niet echt begonnen. Afgelopen dag was de proloog. De eerste week is het meestal saai, daarna komt de tour pas echt los. Of niet, dat kan ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef frensje het volgende:
[..]
ned 1 : de Avondetappe (heb nog geen zin om de tour te volgen)
vind het niks om met echt geld te spelen dus vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe ja heb daar ook ff gespeeld, is ook wel goed geregeld daar.. Speelgeld kan ook vermakelijk zijn, ook heel lang gedaan.
Opzich wel leuk idd, met name als ze herinneringen ophalen. Altijd leuk. Zag vanmiddag nog een Wielerquiz voorbij komen. Ook leuk.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Avondetappe is wel veel sfeervoller dan Sportzomer nu in ZAF. Lekker met zo`n wijntje erbij enzo, best leuk.
Kan alleen dit jaar de Tour niet echt volgen, vorig jaar had ik op dat moment vakantie. Nu vakantie genomen tijdens WK.
Ik heb Sjek 'zoiets van' Gelder in de herhaling gezien vannacht. Het smaakt lauw, klef en vooral smakeloos.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Van Gelder bedrijft alleen serieuze topjournalistiek, die laat zich niet verleiden tot koffietijdpraat.
"Jongens, Oranje: wat vinden we er van?"quote:Op zondag 4 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Van Gelder bedrijft alleen serieuze topjournalistiek, die laat zich niet verleiden tot koffietijdpraat.
"En, zeg het maar jongens"quote:Op zondag 4 juli 2010 09:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"Jongens, Oranje: wat vinden we er van?"![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef Ash het volgende:
Vanaf morgen alleen nog maar de late uitzending van 22:20
Spuit elf..... da's om de overgang wat makkelijker te maken. En zijn namelijk helemaal geen 4 uur wedstrijden meer. Het is al heel wat dat ze in de dagen zonder wedstrijden uitzenden...quote:
Altijd weer van die debielen op de frontpage die Johan haten.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef pberends het volgende:
Johan Derksen heeft last van groupies
Gewoon, omdat het kan.
http://www.intermediair.n(...)een-bruin-leven.htmlquote:Op zondag 4 juli 2010 14:33 schreef Norvo het volgende:
Vanaf vandaag maar 1 uitzending? Hoe zonde, dan moeten we de dubbel dagelijkse dosis Sepp Blatter missen "dat is toch die man die viel bij z'n aanstelling?"
Maar over Blatter gesproken, Derksen heeft het al herhaaldelijk gehad over Blatter en zijn wens om weer herkozen te worden "zodat hij weer vier jaar een bruin leven kan leiden"
Een bruin leven? Nog noooooit van gehoord! Wie weet wat er mee bedoeld wordt?
ach ach ach wat is dat een verschrikkelijk taai programma om doorheen te komen....ik kijk flarden, maar 3 kwartier van dat serieuze saaie open deuren intrappen gepraat trek ik echt niet meer als je VI Oranje en Derksen Genee en Gijp bent gewendquote:Op zondag 4 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
derksen ok, gijp ok, maar die genee is toch wel zo een triest figuur. Een andere presentator zou het leuker maken. je bent een van de eerste die ik zie die genee wel kan hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach ach ach wat is dat een verschrikkelijk taai programma om doorheen te komen....ik kijk flarden, maar 3 kwartier van dat serieuze saaie open deuren intrappen gepraat trek ik echt niet meer als je VI Oranje en Derksen Genee en Gijp bent gewend![]()
kan nu al 80% van dat gesprek met vbreukelen zo invullen, alleen maar standaard vragen en cliche's die ik al zooooo vaak gehoord heb in mn leven....
studio sportzomer![]()
![]()
![]()
VI Oranje![]()
![]()
![]()
Hij was moe, hij zat ook te gapen tijdens de reclames waarna Genee hem moest oppeppen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:28 schreef GoodGawd het volgende:
snor is aan de drugs ofzo? of valt ie in slaap
We hebben gezien hoe slecht het programma was onder leiding van Barbara Barend. Doe mij maar Genee.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:00 schreef dewd het volgende:
[..]
derksen ok, gijp ok, maar die genee is toch wel zo een triest figuur. Een andere presentator zou het leuker maken. je bent een van de eerste die ik zie die genee wel kan hebben.
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:00 schreef dewd het volgende:
[..]
derksen ok, gijp ok, maar die genee is toch wel zo een triest figuur. Een andere presentator zou het leuker maken. je bent een van de eerste die ik zie die genee wel kan hebben.
nee, bij SSZ worden alle looplijnen en tactische wissels uit de wedstrijd Griekenland - Nigeria nog even op academisch niveau gewogen, besproken en geanalyseerdquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.
Nee, vrijdag waren er 753.000 kijkers. Dat was trouwens de dag dat Nederland speelde. Dus ik denk dat er dinsdag rond de miljoen kijkers zijn. Ook omdat de avonduitzending van VI Oranje dan direct na de wedstrijd begint.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens, is dit geen nieuw kijkcijfer record voor VI???![]()
VI ORANJE 752.000
Maar het is zo een zeldzame lul, zo een gast die goed onder mn auto past. Echt ik heb zelden zo een lul op tv gezien als hem. Maar kwestie van smaak neem ik aan, die barend dat was te sneu voor woorden daar hebben we het gelukkig niet meer overquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.
moet je sjek van gelder elke avond een heel uur alles bij horen slijmen met zn saaie kutcliche's en zonnebankbruine kutkop....vergeleken daarmee is Genee een held!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef dewd het volgende:
[..]
Maar het is zo een zeldzame lul, zo een gast die goed onder mn auto past. Echt ik heb zelden zo een lul op tv gezien als hem. Maar kwestie van smaak neem ik aan, die barend dat was te sneu voor woorden daar hebben we het gelukkig niet meer over
Dat doen VI medewerkers!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef sportfan24 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk die gilette speler van de dag kiezen? Lijkt me wel leuk teneus voor heel het team.
hij bedoelt hoe hij dat tenue kan winnen...quote:
Domme doos, ook kijkers kunnen de speler van de dag bepalen en daarme Gilette tenues winnen.quote:
Dat is van vorige week, waar staat de vraag van vandaag?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Gillette(...)ngrijke-treffers.htm
Mmm je hebt gelijkt. Ik weet het ook niet dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is van vorige week, waar staat de vraag van vandaag?
ok nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |