nee, bij SSZ worden alle looplijnen en tactische wissels uit de wedstrijd Griekenland - Nigeria nog even op academisch niveau gewogen, besproken en geanalyseerdquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.
Nee, vrijdag waren er 753.000 kijkers. Dat was trouwens de dag dat Nederland speelde. Dus ik denk dat er dinsdag rond de miljoen kijkers zijn. Ook omdat de avonduitzending van VI Oranje dan direct na de wedstrijd begint.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:12 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens, is dit geen nieuw kijkcijfer record voor VI???![]()
VI ORANJE 752.000
Maar het is zo een zeldzame lul, zo een gast die goed onder mn auto past. Echt ik heb zelden zo een lul op tv gezien als hem. Maar kwestie van smaak neem ik aan, die barend dat was te sneu voor woorden daar hebben we het gelukkig niet meer overquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Genee is juist een goede presentator die er voor zorgt dat er geen ellenlange oninteressante onderwerpen behandeld worden. Ik weet zeker dat ze bij Studio Sportzomer gewoon een uur vol hebben gepraat over het boze gedrag van Van Persie, daar zit toch niemand op te wachten? Vijf minuten en dan verder naar het volgende onderwerp.
moet je sjek van gelder elke avond een heel uur alles bij horen slijmen met zn saaie kutcliche's en zonnebankbruine kutkop....vergeleken daarmee is Genee een held!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef dewd het volgende:
[..]
Maar het is zo een zeldzame lul, zo een gast die goed onder mn auto past. Echt ik heb zelden zo een lul op tv gezien als hem. Maar kwestie van smaak neem ik aan, die barend dat was te sneu voor woorden daar hebben we het gelukkig niet meer over
Dat doen VI medewerkers!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef sportfan24 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk die gilette speler van de dag kiezen? Lijkt me wel leuk teneus voor heel het team.
hij bedoelt hoe hij dat tenue kan winnen...quote:
Domme doos, ook kijkers kunnen de speler van de dag bepalen en daarme Gilette tenues winnen.quote:
Dat is van vorige week, waar staat de vraag van vandaag?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Gillette(...)ngrijke-treffers.htm
Mmm je hebt gelijkt. Ik weet het ook niet dan.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is van vorige week, waar staat de vraag van vandaag?
ok nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |