Dat is ie ook, het is een radioman. Dat zijn autisten over het algemeen.quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef frensje het volgende:
als de Gier me van Yolanthe kan afhelpen ga ik na de Gier
ja die was echt goed, arme Lowquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
hahaha
"Weet je zeker dat het zijn dochter is"
Wat maakt het uit om op zaterdagavond effe langer door te gaan denk je dan...quote:
hahaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus, dankzij die reactie hier in dit topic erger ik me dood aan die aandachtsgeile snol achter Genee.
Deventernaar he, die zijn lekker droogquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef Ludacriss het volgende:
Wat ben ik blij dat we nuchtere boer van Marwijk als trainer hebben!
thanx (ff inprogrameren ben niet thuis)quote:
ben al aan het zappen of er nog iets is maar helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een leegte ineens als die laatste aflevering is afgelopen van VI Oranje..
Uiteraard zegt dat genoeg over mijn leven![]()
.
Er zijn nog doelpunten op RTL7.. Haha dat je uit pure wanhoop dan maar iets op zetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:54 schreef frensje het volgende:
[..]
ben al aan het zappen of er nog iets is maar helaas
poker op rtl5 is net begonnen, die doelpuntenuitzendingen heb ik al gezienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er zijn nog doelpunten op RTL7.. Haha dat je uit pure wanhoop dan maar iets op zet.
Sbs6 lachen om homevideo's!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat een leegte ineens als die laatste aflevering is afgelopen van VI Oranje..
Uiteraard zegt dat genoeg over mijn leven![]()
.
ned 1 : de Avondetappe (heb nog geen zin om de tour te volgen)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ned 1: Sportzomer
Ned 2: Hamlet ...
Ned 3: een NPS goedgekeurd linksprogramma
rtl4: the fat doctor
rtl5: rtl poker (viessss patrick)
sbs6: lachen huilen om homevideo's![]()
rtl7: SEAT mooiste goals
rtl8:
Veronica: Naked Gun: from the files of Police
Die dan maar?Sja...
oh ja da's ook een goed idee, ga ik ook doenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik ga voor poker, maar dan wel zelf ipv te kijken.
Speel je ook op Stars? Die goedkope toernooitjes ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef frensje het volgende:
[..]
oh ja da's ook een goed idee, ga ik ook doen
nee op Full Tilt, met speelgeldquote:Op zondag 4 juli 2010 00:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Speel je ook op Stars? Die goedkope toernooitjes ofzo?
Kun je best lang zoet mee zijn als het meezit.
Hehe ja heb daar ook ff gespeeld, is ook wel goed geregeld daar.. Speelgeld kan ook vermakelijk zijn, ook heel lang gedaanquote:Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef frensje het volgende:
[..]
nee op Full Tilt, met speelgeldjust for fun
Oh, zijn ze daar alweer? Tja, ach, ze zijn nog niet echt begonnen. Afgelopen dag was de proloog. De eerste week is het meestal saai, daarna komt de tour pas echt los. Of niet, dat kan ook.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef frensje het volgende:
[..]
ned 1 : de Avondetappe (heb nog geen zin om de tour te volgen)
vind het niks om met echt geld te spelen dus vandaarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe ja heb daar ook ff gespeeld, is ook wel goed geregeld daar.. Speelgeld kan ook vermakelijk zijn, ook heel lang gedaan.
Opzich wel leuk idd, met name als ze herinneringen ophalen. Altijd leuk. Zag vanmiddag nog een Wielerquiz voorbij komen. Ook leuk.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Avondetappe is wel veel sfeervoller dan Sportzomer nu in ZAF. Lekker met zo`n wijntje erbij enzo, best leuk.
Kan alleen dit jaar de Tour niet echt volgen, vorig jaar had ik op dat moment vakantie. Nu vakantie genomen tijdens WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |