Ik ook. Beetje FOK!ken totdat VI Oranje weer op de buis isquote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zit me gewoon al de hele avond te vervelen tot vi oranje eindelijk weer begint
Maar dan zit je toch knikkebollend voor de buis VI te kijken?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Bier drinken totdat VI begint bedoel jullie
Ik ben uit verveling de afwas gaan doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Bier drinken totdat VI begint bedoel jullie
Nee hoor, ik heb pas 1 biertje op, dus dat valt reuze mee! En bovendien krijg ik juist heel veel energie als ik alcohol drinkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef fioooon het volgende:
[..]
Maar dan zit je toch knikkebollend voor de buis VI te kijken?
Beetje late reactie, maar:quote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef pberends het volgende:
Had iemand trouwens nog een grotere foto van Derksen al zoenend met die vrouwen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:39 schreef fioooon het volgende:
Had Derksen nooit gedacht om op zijn 61ste nog een nieuw avontuur te gaan beginnen.
Ik ook, heb nu echter totaal geen zin aan bier, maar meestal als ik 1 flesje op heb, dan smaakt het weer prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb pas 1 biertje op, dus dat valt reuze mee! En bovendien krijg ik juist heel veel energie als ik alcohol drink
Nee, geen Irene gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
relaxed!![]()
en daarna nog een uitgebreide fotosessie met the boys zeker?![]()
overigens, ligt het aan mij of mis ik Ireentje de laatste dagen? Heb je haar daar nog zien rondhuppelen toevallig....?
Minachting van het publiek vind ik dat. Je moet even de tijd nemen om met die mensen op de foto te gaan, en je niet als een Mr Big Star gedragen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen, Gijp en Genee gingen meteen naar buiten terwijl wij verzocht werden via de slurf de tent te verlaten. Geen foto's dus.
Ik zie het net in beeld staan inderdaad, het wordt steeds gekkerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef groenen het volgende:
10 over 10 zelfs.
Ik zag ook niemand aanstalten maken, dus volgens mij was iedereen al op de foto geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Minachting van het publiek vind ik dat. Je moet even de tijd nemen om met die mensen op de foto te gaan, en je niet als een Mr Big Star gedragen.
Inderdaad, ze zijn er ook op terug gekomen want in het laatste blad VI op bladzijde 35 in het rechter kolommetje staat:quote:
Not dun inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Minachting van het publiek vind ik dat. Je moet even de tijd nemen om met die mensen op de foto te gaan, en je niet als een Mr Big Star gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |