Ik volg het voetbal al jááárenlang op de voet, ik ben een liefhebber van wederzijds formaat. Ik ben dol op het spelletje. Dat mag toch geen nieuws meer voor je zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook alles moet bij jou in een 'wij-jullie' verband geplaatst worden. De Winston Bogarde van Fok.
de kabouter heeft wel een grote bekquote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind Wesley nou niet bepaald een leidersfiguur.
Ik dacht dat je alleen liefhebber was van advanced Afellayquote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik volg het voetbal al jááárenlang op de voet, ik ben een liefhebber van wederzijds formaat. Ik ben dol op het spelletje. Dat mag toch geen nieuws meer voor je zijn?
Ik mag het spelletje zelf ook graag bezigen.²
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
ik ben een liefhebber van wederzijds formaat.
Ik ben een liefhebber van échte voetballers. Advanced Afellay is een échte voetballer. Net als Iniesta en Robinho. En hij is ook heerlijk brutaal en een wederzijdse winnaar.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen liefhebber was van advanced Afellay
Hij gebruikt woorden die hij eigenlijk niet kent, dan krijg je rare zinnen.quote:
Ja. Mits Nutella. En nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van échte voetballers. Advanced Afellay is een échte voetballer. Net als Iniesta en Robinho. En hij is ook heerlijk brutaal en een wederzijdse winnaar.²
Zeker, zag je die oude Outlook versie. Versie 2002.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
Hehe mailfail.
Echt modern zijn ze niet nee.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, zag je die oude Outlook versie. Versie 2002.²
Is het ook, alleen dan een beetje voetbal gerelateerd.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef Karina het volgende:
Nog meer leuke roddels, het lijkt RTL Boulevard wel.
koffietijdprogramma volgens vGelderquote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef Karina het volgende:
Nog meer leuke roddels, het lijkt RTL Boulevard wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |