abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 4 juli 2010 @ 22:07:27 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_83658656
ZALTBOMMEL - Een wisselende dadergroep blijkt niet alleen verantwoordelijk voor een aantal inbraken in Zaltbommel, maar ook voor het voetballen met een krans van de dodenherdenking, zware vuurwerkexplosies en het gooien van een gasfles in een woning.

Dat meldden de Bommelse burgemeester Albert van den Bosch, politieteamchef Aart de Zeeuw en officier van justitie Ellis van Dusschoten vrijdag op een persconferentie.

In totaal heeft de politie zeventien verdachten aangehouden. Opzienbarend is vooral dat het onderzoek, opgestart na een inbraakgolf in de stad Zaltbommel, ook geleid heeft tot de aanhouding van de verdachten van andere feiten die veel ophef hebben veroorzaakt.

Eind maart deden zich in de Boschstraat in Zaltbommel enkele zware vuurwerkexplosies voor met aanzienlijke schade aan auto’s en panden. In mei voetbalde een aantal jongeren met een krans die bij de Bossche poort in verband met de dodenherdenking was geplaatst. En er werd nog een gasfles door de ruit van een woning aan het Thorbeckeplein gegooid. Voor deze zaken blijkt een groep inwoners van Rossum, Zaltbommel, Haaften en Hurwenen, in wisselende samenstelling, verantwoordelijk. Drie verdachten zitten nog vast.

Brabants Dagblad.

http://www.brabantsdagbla(...)-inbraken-en-bom.ece

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 4 juli 2010 @ 22:13:40 #2
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_83658977
Ben je nu teleurgesteld dat ze jou niet zijn komen halen, Tong?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_83659431
Zaltbommel
Den Bosch
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_83672145
17 personen lijkt mij een kleine groep. Het zou een stuk zorgwekkender zijn wanneer elk delict door een andere groep Marokkanen was gepleegd. Dat zou betekenen dat er veel meer Marokkanen zijn die schijt hebben aan de wet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_83672618
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef tong80 het volgende:
het voetballen met een krans van de dodenherdenking
Dat is helemaal nooit gebeurd hoor.

Volgens de linksen.
pi_83673405
TT gewijzigd. Grapjes zijn leuk, maar dit is vragen om bagger.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_83673444
quote:
Een wisselende dadergroep
Hoe moet ik die wisselende dadergroep nu zien? Leest alsof het dus eigenlijk helemaal geen groep is.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 5 juli 2010 @ 12:47:18 #8
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_83677274
Aanhoudingen in Zaltbommel en ik lees nergens dat het over Marokkanen gaat? WTF?
  Trouwste user 2022 maandag 5 juli 2010 @ 16:07:46 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_83684798
Het is gewoon wel een groep. Ze klonteren altijd samen bij mij om de hoek. De plek waar ze met de krans hebben gevoetbald. Ze komen ook uit de dorpen rondom Bommel maar dat is ook gemeente Zaltbommel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 5 juli 2010 @ 16:08:52 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_83684846
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:57 schreef paddy het volgende:
TT gewijzigd. Grapjes zijn leuk, maar dit is vragen om bagger.
Je hebt gelijk. Maar het was niet eens als grapje bedoeld.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')