succesquote:Op maandag 5 juli 2010 00:43 schreef bascross het volgende:
Zo even terugkijken. Eerste aflevering die ik heb gemist.
sterker nog, in de laatste papieren VI stond dat ze 2x per dag bleven tot het eindquote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vraag me af waarom dat nu zo plotseling besloten is. Vrij recentelijk werd nog gezegd dat ze tot aan de finale iedere dag met twee uitzendingen zouden komen
Vreemd. Ik snap dat ze zondag een keertje vrij namen maar dinsdag, woensdag, zaterdag en zondag aanstaande zou een voorbeschouwing wel leuk zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
sterker nog, in de laatste papieren VI stond dat ze 2x per dag bleven tot het eind
quote:Op maandag 5 juli 2010 06:04 schreef Winner_Taco het volgende:
Dit verzin je toch niet .
Ik zat de herhaling te kijken van Studio Sportzomer van vandaag en daar was onze vriend Hans v Breukelen te gast .
Zei v Breukelen zelf dat hij weleens werkzaamheden doet voor ... News of the World ... juist ja . L;)
Als Nederland wereldkampioen is geworden wil je toch niet in een publiek zitten?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:17 schreef Babbatuur het volgende:
Finale uitzending aanwezig!![]()
Ga nog even een shirtje laten drukken voor Johan!
Zeg dat dan even vooraf johquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Tware het volgende:
Net uitgebreid interview met derksen op radio 1 over succes van vi oranje
Wat voor een shirtje?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:17 schreef Babbatuur het volgende:
Finale uitzending aanwezig!![]()
Ga nog even een shirtje laten drukken voor Johan!
Idd dan spring ik in de grachtquote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Weka het volgende:
[..]
Als Nederland wereldkampioen is geworden wil je toch niet in een publiek zitten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja man! serieus hahaha, ik heb er zelfs een foto van gemaakt, johan zit letterlijk in het niets en bewegingsloos voor zich uit te staren, terwijl genee zijn papieren een beetje doorneemt![]()
Ik ben niet zo'n Oranje-fanaat moet ik zeggen. Ben niet het type dat helemaal losgaat als ze wereldkampioen worden, wel gewoon een feestje. Maar niet zo uitbundig als sommigen die nooit voetbal kijken, met het WK wel, en dan net doen alsof ze diehard-voetbalfan zijn. Ben meer voetballiefhebber op het WK, en normaal gesproken clubsupporter.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:31 schreef Weka het volgende:
[..]
Als Nederland wereldkampioen is geworden wil je toch niet in een publiek zitten?
Zat te denken aan die foto met 3d bril en wat van zijn bingo-uitspraken. Mr. Big Star, Not dun etc.quote:
Wat zei ie ?quote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef Tware het volgende:
Net uitgebreid interview met derksen op radio 1 over succes van vi oranje
Johan Derksen gevraagd voor The Big Lebowski - 2quote:Op maandag 5 juli 2010 15:02 schreef bascross het volgende:
Ik zou ook wel mijn eigen Johan Derksen shirt willen hebben.
Deze foto met Mr Big Star er onder is toch prachtig?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |