Beyond mannelijk, het is gewoon een Lego-kop.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat een mannelijke kaaklijn heeft Coco eigenlijk.
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat leonardo di carpio die daar bij zit?
Ik had de naam eronder nog niet gezien en dacht dat de rechter Leonardo DiCaprio wasquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
Lindsay Lohan die waarschijnlijk haar straf hoort.
[ afbeelding ]En nee, het is niet zielig.
En zo had ze de hele dag in court haar nagels gelakt, weinig respect voor de judge zo te zien!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
Hee, ze verliest haar nuvaringquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hee, ze verliest haar nuvaring
ja, ik heb wel door dat het gewoon de speaker in de deur is hoor![]()
tv moment van 2010. iemand die in aanraking komt met de echte wereld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
Oef, ik zag hem ook op een website staan. Er worden tig foto's gemaakt tijdens zo'n shoot en dan kiezen ze dezequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef June. het volgende:
Kristin Stewart; wat een enorm lelijke foto en dat nog wel voor een cover![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het op een Amerikaanse site verkleind en dacht dat ze aan het lachen was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plateau's bedoel jequote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij blijft een fan van die blokhakken
Oh ja, diequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef Jurk het volgende:
[..]
Plateau's bedoel je?
Wat een lelijke kleur jurk, ook. Ze lijkt wel een leverworst!
en een upgrade aan zonnebrillenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Tori heeft een upgrade van haar decolleté nodig
[ afbeelding ]
'Drama queen stort in' had ook het onderschrift kunnen zijn. Wat een duffe foto van een duf mens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef June. het volgende:
Kristin Stewart; wat een enorm lelijke foto en dat nog wel voor een cover![]()
[ afbeelding ]
We blijven in de kindermakeup scene: Suri Cruise met lippenstiftquote:Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Sarah harding heeft de kinder makeup set van Sophie Ellis B. geleend:
[ afbeelding ]
Lippenstift is nog enigzins te doen, ze heeft ook mascara en/of oogpotlood op. Hoe krijg je dat in godsvredesnaam voor elkaar bij een kind?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We blijven in de kindermakeup scene: Suri Cruise met lippenstift
[ afbeelding ]
Die heeft blijkbaar een tijdje geen daily facials meer gehad.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lippenstift is nog enigzins te doen, ze heeft ook mascara en/of oogpotlood op. Hoe krijg je dat in godsvredesnaam voor elkaar bij een kind?
als er van die pageant meisjes zijn bij wie het op jonge leeftijd kan, waarom dan bij Suri niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lippenstift is nog enigzins te doen, ze heeft ook mascara en/of oogpotlood op. Hoe krijg je dat in godsvredesnaam voor elkaar bij een kind?
Drugs.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
waar is het toch mis gegaan met mischa Barton?? ze ziet er zo slecht uit tegenwoordig
quote:
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik als ronde (quote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Hier is helemaal niks mis mee! Ja ze heeft dan een normaal figuur tussen al die grassprietjes, maar goed, hier zit tenminste wat houvast aan, en een buikje... ja, het is een vrouw, sommige vrouwen hebben een zacht ronder onderbuikje.
Die foto is bejaard.quote:
Ik ken die vent helemaal niet.. Moest Google raadplegen en zag dat ie in een of andere soap speelt. Geen wonder dat ik em niet ken.quote:
Hij is vermomdquote:
quote:Spencer Pratt was not invited to MTV's live finale for The Hills in Hollywood on Tuesday night. In fact, he was banned from being anywhere near the event! But that didn't stop the reality TV villain from showing up!
The best Pratt could do was stand on the sidewalk across the street from the red carpet for The Hills event.
As for that ridiculous outfit, that was our idea! We told Spencer his chances of trying to actually get on the red carpet or into the space where the live filming was happening would be a lot greater if he went in deep disguise.
Underneath all that, though, it was apparent to us that he's in a lot of pain and seriously psychologically disturbed.
We sincerely hope he gets well!
Maar geeft wel goed de gekte weer van die malloot.quote:
Huh, ik dacht ook "Hey, die lijkt wel wat op Perez" maar het is Perez dus toch?quote:
Maar het blijft een hele mooie vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eva Green doet de "Wait, what?"-lolcat na:
[ afbeelding ]
Vanuit deze hoek lijkt haar neus echt gigantischquote:
met een lelijk lichaam en een lelijke kopquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar het blijft een hele mooie vrouw
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef ivetje het volgende:
Ow, als dat echt is is het wel heel fout! Zeker op je bruiloftik weet wel dat ik volgend jaar voor onze trouwdag even onder de zonnebank ga en let of alles mooi bruin is hihi
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.
Nee ze lijken inderdaad op elkaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:01 schreef Dandilion het volgende:
in die 1e foto van john heitinga met zijn vrouw dacht ik dat ie daar stond met kim feenstra,
of zie ik dan haar er alleen maar in?
ieuwwwww....wilde straks graag nog wel slapen...maar nu is dit beeld op mn netvlies gebrand...worden nachtmerries....quote:
zonde ze zien er beide uit alsof ze een nacht hebben doorgezakt ,, totaal niks moois aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets misgegaan tijdens het zonnen, onder de zonnebank, of met de zelfbruiner, of de tanspray zo te zien.
je kunt niet zomaar een afbeelding van een stuk klei posten en zeggen dat het Mickey Rourke isquote:
Ik denk dat ze die juist vergeten is uit te doen in de spray-tanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die juist vergeten is uit te doen in de spray-tanen toen waren de handschoentjes oranje en bedacht ze zich dat ze die beter uit kon doen! Geen gezicht iig, zeker niet voor je trouwdag. Op zoiets let je toch voor zo'n belangrijke dag zeg.
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.quote:
Ik zag pas ook een halve naakt foto van haar waarop ze ook zo'n hoofd heeft! Het is dat ik die foto niet kan vinden anders had ik het even laten zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.
quote:
Ik vind haar met make-up al lelijk, maar eerlijk is eerlijk, die eerste foto is wel veel erger dan de rest.quote:
Ik zag het.quote:
Ja heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die onderste foto's ziet ze er al normaler uit. Het is geen gigantische schoonheid nee, maar moet je voor de grap jezelf op een slechte dag, terwijl je iets inspannends aan het doen bent, op de foto zetten. Zal niet heel veel florissanter zijn dan mevrouw Kesha hoor.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mja, vind het ook niet echt een topartiest. Niet iedereen hoeft zo knap als Beyonce etc te zijn, maar haar nummers klinken net zo als zij eruit ziet
We kunnen dit topic wel opdoeken als dat argument elke keer naar boven komtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die onderste foto's ziet ze er al normaler uit. Het is geen gigantische schoonheid nee, maar moet je voor de grap jezelf op een slechte dag, terwijl je iets inspannends aan het doen bent, op de foto zetten. Zal niet heel veel florissanter zijn dan mevrouw Kesha hoor.
Ik denk ook dat deze foto aan het einde van de bruiloft is gemaakt aangezien ze er wat bezweet uit zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
zonde ze zien er beide uit alsof ze een nacht hebben doorgezakt ,, totaal niks moois aan
quote:Op zondag 18 juli 2010 08:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het op deze foto allemaal wel erg mee vallen. Ik denk ook dat ze gewoon een horloge of armband gedragen heeft aangezien de andere pols wel bruin is.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit toch prachtig als je vergelijkt met de bruiloft van Yo
Bijna een verademing.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit toch prachtig als je vergelijkt met de bruiloft van Yo
Ja, maar dat is ook niet erg. Alleen moet ze haar kleding ook enigszins aanpassen en dat doet ze dan weer nietquote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Kings het volgende:
Ach weet je, Jessica is gewoon wat voller geworden, ze heeft al jaren genoeg op blaadjes sla geleefd
Je hebt ook nog eens zoiets als lichaamsbouw, Eva Longoria is van zichzelf al een poppetje qua figuur.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:55 schreef sherezade het volgende:
Eva Longoria is ook rond die lengte, ik zou zeggen zet ze eens naast elkaar
gegarandeerd verschil.....
Jees, wat ziet ze eruit. Dan vind ik toch dat haar moeder het beter doet!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Da's natuurlijk helemaal waar!
Gooi er zelf een nieuwe in, vers gepost op Twitter: Christina Curry met Eva Longoria. Er zijn onflatteuzere foto's te vinden en het helpt natuurlijk ook niet dat Christina naast de knappe Eva staat, maar ze ziet er uit alsof ze net onder de douche vandaan komt ofzo. En dat dat roze kwakje op haar hoofd dan haar douchemuts is.
[ afbeelding ]
Omdat ze zichzelf juist heel mooi vind nuquote:Op maandag 19 juli 2010 10:34 schreef female81 het volgende:
Het erge is dat Christina van nature verre van lelijk te noemen is, maar dat ze zichzelf lelijk máákt. Waarom doet ze dat nou toch.
Volgens mij zit ze gewoon ff niet lekker in haar vel ofzo,,,quote:Op maandag 19 juli 2010 15:49 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf juist heel mooi vind nu
hoe langer je er naar kijkt hoe enger de foto wordt...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
Cameron Diaz.. looking weeeird
[ afbeelding ]
ieks die adersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:42 schreef Mylene het volgende:
Sylvester Stallone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze die dag misschien van die witte handschoenen tot daar aan had en dat het toen zo gekleurd is...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef ivetje het volgende:
Ow, als dat echt is is het wel heel fout! Zeker op je bruiloftik weet wel dat ik volgend jaar voor onze trouwdag even onder de zonnebank ga en let of alles mooi bruin is hihi
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heeft zij laten doen, d'r lippen?
Het is net octo-mom
Zo te zien is hij weer aardig op zijn oude gewicht, een filmpje van 10 juliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef sherezade het volgende:
is idd al voorbij gekomen, vraag me af of die nu inmiddels alweer een beetje opgeknapt is
want dit is echt erg....lijkt wel faithless
Goh, eindelijk eens geen pikzwarte ogen tot aan haar wenkbrauwen... ze is echt niet lelijk, ze moet echt minder makeup op doen gewoon!!quote:
Ik weet niet zeker of deze klopt, ik kan er niks meer in terugzien in ieder geval...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef sherezade het volgende:
ja het is nog steeds te veel, ik vraag me af hoe ze uitzag voor al die ingrepen
iemand een pic?
Het is net alsof ze een mix is geworden van Megan Fox en octo-momquote:
ik herken haar ogen, kin en mond er nog wel een beetje inquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of deze klopt, ik kan er niks meer in terugzien in ieder geval...
[ afbeelding ]
en nog vroeger, zelfs voor de teeth-job:
[ afbeelding ]
Hier is ze goed herkenbaar maar op die foto een paar posts boven duidelijk minder.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef kvd het volgende:
[..]
ik herken haar ogen, kin en mond er nog wel een beetje in
Dit is ze ook
[ afbeelding ]
Wat is zo snel kan vinden...lipvergroting...heeft een tandcorrectie gehad (maar dat kan zo veel zijn), dus vermoed facingsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is ze goed herkenbaar maar op die foto een paar posts boven duidelijk minder.
En ze heeft echt iets aan d'r mond en tanden laten doen, lippen veranderd, en ook misschien d'r tanden?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe lang geleden heeft ze haar haar kaal geschoren? Dat is toch alweer even geleden? Je zou verwachten dat het wel weer aangegroeid is onderhand..
en WTF waarom heeft Prutney altijd zo'n moeite met haar haar borstelen?
Is dat na de bruiloft?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets misgegaan tijdens het zonnen, onder de zonnebank, of met de zelfbruiner, of de tanspray zo te zien.
Denk dat ik al weet waar dat witte stukje vandaan komt, je ziet haar namelijk altijd met een horloge en armbanden om! Ik denk dat ze daarmee in de zon heeft gezeten voor de bruiloft want zonnen met armbanden etc is natuurlijk uberhipquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Is dat na de bruiloft?
Heeft ze niet gewoon een jurk aangehad met handschoenen? Misschien wordt ze heel snel bruin.
Verder vind ik Heitinga een leuke man, prettig om in actie te zien zeg maar, maar er was een zoenfoto dat ik dacht die grote lippen moeten ooit in de weg zitten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef Starlie het volgende:
want zonnen met armbanden etc is natuurlijk uberhip
Waarom heeft ze met zoveel dingen moeite?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe lang geleden heeft ze haar haar kaal geschoren? Dat is toch alweer even geleden? Je zou verwachten dat het wel weer aangegroeid is onderhand..
en WTF waarom heeft Prutney altijd zo'n moeite met haar haar borstelen?
quote:
De mannelijke kenmerken zijn iig naar allebei gegaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef don-diablo het volgende:
De mooie genen in familie Ronson zijn duidelijk naar Mark gegaan.
Zo mannelijk is Samantha niet, ze is gewoon androgyn imo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
De mannelijke kenmerken zijn iig naar allebei gegaan
Dan heeft ze toch ook mannelijke kenmerkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo mannelijk is Samantha niet, ze is gewoon androgyn imo.
Jaaa heb die cover foto ook gezien ja.Erg slechte fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Heeft iemand nog een scan van de cover van de Veronica gids van deze week?
Yolanthe op de cover met een heeeele lelijke foto.
Zal ze niet blij mee zijn
My god.... get a tan!! Of anders gewoon even bodylotion smeren met gradual bronzer, krijg je ook niet van die idiote strepen enz....quote:
Heb laatst een interview met haar gelezen in de Uncut en wat een tof wijf is dat.quote:
iemand een foto????quote:Op maandag 26 juli 2010 00:29 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jaaa heb die cover foto ook gezien ja.Erg slechte foto
Yep, even snel zelf gemaakt en zonder flits dus iets onscherp. Maar duidelijk genoeg toch?quote:
quote:
Was ze weer iets vergeten?quote:
Ohhhhh dat bekkie!! Doet me echt denken aan iemand die zijn kunstgebit niet in heeft... wat een toetje lol!quote:
Nou, zou het? Ze is toch altijd heel degelijk en netjes gekleed? Had ik niet achter haar gezocht, hoorquote:
LOL deze ziet er nog meer awkward uit:quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Is dat na de bruiloft?
Heeft ze niet gewoon een jurk aangehad met handschoenen? Misschien wordt ze heel snel bruin.
Verder vind ik Heitinga een leuke man, prettig om in actie te zien zeg maar, maar er was een zoenfoto dat ik dacht die grote lippen moeten ooit in de weg zitten
Edit - zoals dit [ afbeelding ]
Voor het geval ze besluit te vluchtenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef GimmeGore het volgende:
Gaat hij haar arm op de rug draaien ofzo?
Het ergste was nog dat er in de gids zelf een 'brief' van Yolanthe stond, waarin ze zich verontschuldigte voor het feit dat ze ging trouwen. Omdat ze daar hele hordes mannen verdrietig mee maakte...quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Yep, even snel zelf gemaakt en zonder flits dus iets onscherp. Maar duidelijk genoeg toch?
Little miss pruillip![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat er in de gids zelf een 'brief' van Yolanthe stond, waarin ze zich verontschuldigte voor het feit dat ze ging trouwen. Omdat ze daar hele hordes mannen verdrietig mee maakte...
Je kan beter yolanthe tussen haakjes zetten, want er stond wel een brief in de gids maar dan 1 die door yo geschreven had kunnen zijn. Was niet zo, maar ik zag haar er ook wel voor aan om het te doenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat er in de gids zelf een 'brief' van Yolanthe stond, waarin ze zich verontschuldigte voor het feit dat ze ging trouwen. Omdat ze daar hele hordes mannen verdrietig mee maakte...
die is me na mijn schooltijd echt totaal ontschotenquote:
thanx voor de pic, ( maar wat een bescheten foto)quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Yep, even snel zelf gemaakt en zonder flits dus iets onscherp. Maar duidelijk genoeg toch?
Little miss pruillip![]()
[ afbeelding ]
Die was niet door haar geschreven maar door die lui van de Veronicagids zelf, stond er ook onder in kleine lettertjes, zo van " Dit zou Yolanthe geschreven kunnen hebben"quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Eh... omdat hij lang haar heeft ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Lady Gaga. Maar vooral haar vriend. Een WOW-nerd, zo te zien.
[ afbeelding ]
Vlak voor ie zijn wolvenshirt weer aantrok.
Gaga staat er onflatteuzer opquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
[..]
Eh... omdat hij lang haar heeft ofzo?
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen.
En een vadsig voorkomen heeft Misschien dat ie -letterlijk- opgedroogd wat beter uit de verf komt, maar in deze serie vind ik 'm er uitzien uitermate onflatteuze WOW-nerd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen.
Nee dan lijkt ze teveel op dr moeder en die is engquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij zou het best een knap meisje zijn als ze al zou beginnen met een normale haarkleur
Het IS eigenlijk ook een knap meisje. Dat was een jaar geleden heel duidelijk te zien toen ze zich nog wat beter opmaakte en nagenoeg dezelfde coupe had als haar moeder. En die haar, ondanks het leeftijdsverschil, uitstekend stond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij zou het best een knap meisje zijn als ze al zou beginnen met een normale haarkleur
Hahaha... vooral die donkere schaduw ook onder haar reetquote:
Lekker aan de pillen, aan de ogen te zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:26 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
Euuuuj en we gaan maar door!! Fuck rehab Tara
Dat viel me ook als eerste op, enge gele stompjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brrrr... Zijn tanden zien er slecht uit
Hier is niks onflatteus aan.... juist een verademing tussen al die onflatteuze foto's van haar haha!quote:
Ze heeft hier wel goede waterproof make up!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:04 schreef GimmeGore het volgende:
ik ben stiekem wel benieuwd naar de rest van die kerel en hoe hij er droog uitziet
Zij lijkt half Klingon hierquote:
quote:
Ik wist niet waar je het over had dus ik zoeken, en ik ken dat filmpje al maar wist niet dat het Snooky was.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat gifje dat ze in haar gezicht gemept word ook zo briljant
Het lijkt me zo'n ontzettend irritant kutkind als ik haar in die serie zie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |