Eh... omdat hij lang haar heeft ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Lady Gaga. Maar vooral haar vriend. Een WOW-nerd, zo te zien.
[ afbeelding ]
Vlak voor ie zijn wolvenshirt weer aantrok.
Gaga staat er onflatteuzer opquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
[..]
Eh... omdat hij lang haar heeft ofzo?
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen.
En een vadsig voorkomen heeft Misschien dat ie -letterlijk- opgedroogd wat beter uit de verf komt, maar in deze serie vind ik 'm er uitzien uitermate onflatteuze WOW-nerd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen.
Nee dan lijkt ze teveel op dr moeder en die is engquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij zou het best een knap meisje zijn als ze al zou beginnen met een normale haarkleur
Het IS eigenlijk ook een knap meisje. Dat was een jaar geleden heel duidelijk te zien toen ze zich nog wat beter opmaakte en nagenoeg dezelfde coupe had als haar moeder. En die haar, ondanks het leeftijdsverschil, uitstekend stond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij zou het best een knap meisje zijn als ze al zou beginnen met een normale haarkleur
Hahaha... vooral die donkere schaduw ook onder haar reetquote:
Lekker aan de pillen, aan de ogen te zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:26 schreef Tsunade het volgende:
[ afbeelding ]
Euuuuj en we gaan maar door!! Fuck rehab Tara
Dat viel me ook als eerste op, enge gele stompjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brrrr... Zijn tanden zien er slecht uit
Hier is niks onflatteus aan.... juist een verademing tussen al die onflatteuze foto's van haar haha!quote:
Ze heeft hier wel goede waterproof make up!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:04 schreef GimmeGore het volgende:
ik ben stiekem wel benieuwd naar de rest van die kerel en hoe hij er droog uitziet
Zij lijkt half Klingon hierquote:
quote:
Ik wist niet waar je het over had dus ik zoeken, en ik ken dat filmpje al maar wist niet dat het Snooky was.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat gifje dat ze in haar gezicht gemept word ook zo briljant
Het lijkt me zo'n ontzettend irritant kutkind als ik haar in die serie zie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |