die is me na mijn schooltijd echt totaal ontschotenquote:
thanx voor de pic, ( maar wat een bescheten foto)quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Yep, even snel zelf gemaakt en zonder flits dus iets onscherp. Maar duidelijk genoeg toch?
Little miss pruillip![]()
[ afbeelding ]
Die was niet door haar geschreven maar door die lui van de Veronicagids zelf, stond er ook onder in kleine lettertjes, zo van " Dit zou Yolanthe geschreven kunnen hebben"quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat er in de gids zelf een 'brief' van Yolanthe stond, waarin ze zich verontschuldigte voor het feit dat ze ging trouwen. Omdat ze daar hele hordes mannen verdrietig mee maakte...
Eh... omdat hij lang haar heeft ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Lady Gaga. Maar vooral haar vriend. Een WOW-nerd, zo te zien.
[ afbeelding ]
Vlak voor ie zijn wolvenshirt weer aantrok.
Gaga staat er onflatteuzer opquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
[..]
Eh... omdat hij lang haar heeft ofzo?
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen.
En een vadsig voorkomen heeft Misschien dat ie -letterlijk- opgedroogd wat beter uit de verf komt, maar in deze serie vind ik 'm er uitzien uitermate onflatteuze WOW-nerd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef godigita het volgende:
Eh... omdat hij lang haar heeft ofzo?
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen.
Nee dan lijkt ze teveel op dr moeder en die is engquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij zou het best een knap meisje zijn als ze al zou beginnen met een normale haarkleur
Het IS eigenlijk ook een knap meisje. Dat was een jaar geleden heel duidelijk te zien toen ze zich nog wat beter opmaakte en nagenoeg dezelfde coupe had als haar moeder. En die haar, ondanks het leeftijdsverschil, uitstekend stond.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij zou het best een knap meisje zijn als ze al zou beginnen met een normale haarkleur
Hahaha... vooral die donkere schaduw ook onder haar reetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |