quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.
Nee ze lijken inderdaad op elkaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:01 schreef Dandilion het volgende:
in die 1e foto van john heitinga met zijn vrouw dacht ik dat ie daar stond met kim feenstra,
of zie ik dan haar er alleen maar in?
ieuwwwww....wilde straks graag nog wel slapen...maar nu is dit beeld op mn netvlies gebrand...worden nachtmerries....quote:
zonde ze zien er beide uit alsof ze een nacht hebben doorgezakt ,, totaal niks moois aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets misgegaan tijdens het zonnen, onder de zonnebank, of met de zelfbruiner, of de tanspray zo te zien.
je kunt niet zomaar een afbeelding van een stuk klei posten en zeggen dat het Mickey Rourke isquote:
Ik denk dat ze die juist vergeten is uit te doen in de spray-tanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die juist vergeten is uit te doen in de spray-tanen toen waren de handschoentjes oranje en bedacht ze zich dat ze die beter uit kon doen! Geen gezicht iig, zeker niet voor je trouwdag. Op zoiets let je toch voor zo'n belangrijke dag zeg.
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.quote:
Ik zag pas ook een halve naakt foto van haar waarop ze ook zo'n hoofd heeft! Het is dat ik die foto niet kan vinden anders had ik het even laten zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.
quote:
Ik vind haar met make-up al lelijk, maar eerlijk is eerlijk, die eerste foto is wel veel erger dan de rest.quote:
Ik zag het.quote:
Ja heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die onderste foto's ziet ze er al normaler uit. Het is geen gigantische schoonheid nee, maar moet je voor de grap jezelf op een slechte dag, terwijl je iets inspannends aan het doen bent, op de foto zetten. Zal niet heel veel florissanter zijn dan mevrouw Kesha hoor.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mja, vind het ook niet echt een topartiest. Niet iedereen hoeft zo knap als Beyonce etc te zijn, maar haar nummers klinken net zo als zij eruit ziet
We kunnen dit topic wel opdoeken als dat argument elke keer naar boven komtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die onderste foto's ziet ze er al normaler uit. Het is geen gigantische schoonheid nee, maar moet je voor de grap jezelf op een slechte dag, terwijl je iets inspannends aan het doen bent, op de foto zetten. Zal niet heel veel florissanter zijn dan mevrouw Kesha hoor.
Ik denk ook dat deze foto aan het einde van de bruiloft is gemaakt aangezien ze er wat bezweet uit zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
zonde ze zien er beide uit alsof ze een nacht hebben doorgezakt ,, totaal niks moois aan
quote:Op zondag 18 juli 2010 08:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het op deze foto allemaal wel erg mee vallen. Ik denk ook dat ze gewoon een horloge of armband gedragen heeft aangezien de andere pols wel bruin is.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit toch prachtig als je vergelijkt met de bruiloft van Yo
Bijna een verademing.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit toch prachtig als je vergelijkt met de bruiloft van Yo
Ja, maar dat is ook niet erg. Alleen moet ze haar kleding ook enigszins aanpassen en dat doet ze dan weer nietquote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Kings het volgende:
Ach weet je, Jessica is gewoon wat voller geworden, ze heeft al jaren genoeg op blaadjes sla geleefd
Je hebt ook nog eens zoiets als lichaamsbouw, Eva Longoria is van zichzelf al een poppetje qua figuur.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:55 schreef sherezade het volgende:
Eva Longoria is ook rond die lengte, ik zou zeggen zet ze eens naast elkaar
gegarandeerd verschil.....
Jees, wat ziet ze eruit. Dan vind ik toch dat haar moeder het beter doet!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Da's natuurlijk helemaal waar!
Gooi er zelf een nieuwe in, vers gepost op Twitter: Christina Curry met Eva Longoria. Er zijn onflatteuzere foto's te vinden en het helpt natuurlijk ook niet dat Christina naast de knappe Eva staat, maar ze ziet er uit alsof ze net onder de douche vandaan komt ofzo. En dat dat roze kwakje op haar hoofd dan haar douchemuts is.
[ afbeelding ]
Omdat ze zichzelf juist heel mooi vind nuquote:Op maandag 19 juli 2010 10:34 schreef female81 het volgende:
Het erge is dat Christina van nature verre van lelijk te noemen is, maar dat ze zichzelf lelijk máákt. Waarom doet ze dat nou toch.
Volgens mij zit ze gewoon ff niet lekker in haar vel ofzo,,,quote:Op maandag 19 juli 2010 15:49 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf juist heel mooi vind nu
hoe langer je er naar kijkt hoe enger de foto wordt...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
Cameron Diaz.. looking weeeird
[ afbeelding ]
ieks die adersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:42 schreef Mylene het volgende:
Sylvester Stallone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze die dag misschien van die witte handschoenen tot daar aan had en dat het toen zo gekleurd is...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef ivetje het volgende:
Ow, als dat echt is is het wel heel fout! Zeker op je bruiloftik weet wel dat ik volgend jaar voor onze trouwdag even onder de zonnebank ga en let of alles mooi bruin is hihi
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heeft zij laten doen, d'r lippen?
Het is net octo-mom
Zo te zien is hij weer aardig op zijn oude gewicht, een filmpje van 10 juliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef sherezade het volgende:
is idd al voorbij gekomen, vraag me af of die nu inmiddels alweer een beetje opgeknapt is
want dit is echt erg....lijkt wel faithless
Goh, eindelijk eens geen pikzwarte ogen tot aan haar wenkbrauwen... ze is echt niet lelijk, ze moet echt minder makeup op doen gewoon!!quote:
Ik weet niet zeker of deze klopt, ik kan er niks meer in terugzien in ieder geval...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef sherezade het volgende:
ja het is nog steeds te veel, ik vraag me af hoe ze uitzag voor al die ingrepen
iemand een pic?
Het is net alsof ze een mix is geworden van Megan Fox en octo-momquote:
ik herken haar ogen, kin en mond er nog wel een beetje inquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of deze klopt, ik kan er niks meer in terugzien in ieder geval...
[ afbeelding ]
en nog vroeger, zelfs voor de teeth-job:
[ afbeelding ]
Hier is ze goed herkenbaar maar op die foto een paar posts boven duidelijk minder.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef kvd het volgende:
[..]
ik herken haar ogen, kin en mond er nog wel een beetje in
Dit is ze ook
[ afbeelding ]
Wat is zo snel kan vinden...lipvergroting...heeft een tandcorrectie gehad (maar dat kan zo veel zijn), dus vermoed facingsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is ze goed herkenbaar maar op die foto een paar posts boven duidelijk minder.
En ze heeft echt iets aan d'r mond en tanden laten doen, lippen veranderd, en ook misschien d'r tanden?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe lang geleden heeft ze haar haar kaal geschoren? Dat is toch alweer even geleden? Je zou verwachten dat het wel weer aangegroeid is onderhand..
en WTF waarom heeft Prutney altijd zo'n moeite met haar haar borstelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |