quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.
Nee ze lijken inderdaad op elkaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:01 schreef Dandilion het volgende:
in die 1e foto van john heitinga met zijn vrouw dacht ik dat ie daar stond met kim feenstra,
of zie ik dan haar er alleen maar in?
ieuwwwww....wilde straks graag nog wel slapen...maar nu is dit beeld op mn netvlies gebrand...worden nachtmerries....quote:
zonde ze zien er beide uit alsof ze een nacht hebben doorgezakt ,, totaal niks moois aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:07 schreef Cyan het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets misgegaan tijdens het zonnen, onder de zonnebank, of met de zelfbruiner, of de tanspray zo te zien.
je kunt niet zomaar een afbeelding van een stuk klei posten en zeggen dat het Mickey Rourke isquote:
Ik denk dat ze die juist vergeten is uit te doen in de spray-tanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die juist vergeten is uit te doen in de spray-tanen toen waren de handschoentjes oranje en bedacht ze zich dat ze die beter uit kon doen! Geen gezicht iig, zeker niet voor je trouwdag. Op zoiets let je toch voor zo'n belangrijke dag zeg.
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.quote:
Ik zag pas ook een halve naakt foto van haar waarop ze ook zo'n hoofd heeft! Het is dat ik die foto niet kan vinden anders had ik het even laten zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze dat echt? Is er een bron ofzo, want ik weet dat ze een kutkop heeft maar dit is gewoon niet meer normaal.
quote:
Ik vind haar met make-up al lelijk, maar eerlijk is eerlijk, die eerste foto is wel veel erger dan de rest.quote:
Ik zag het.quote:
Ja heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die onderste foto's ziet ze er al normaler uit. Het is geen gigantische schoonheid nee, maar moet je voor de grap jezelf op een slechte dag, terwijl je iets inspannends aan het doen bent, op de foto zetten. Zal niet heel veel florissanter zijn dan mevrouw Kesha hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |