Zo te zien is hij weer aardig op zijn oude gewicht, een filmpje van 10 juliquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef sherezade het volgende:
is idd al voorbij gekomen, vraag me af of die nu inmiddels alweer een beetje opgeknapt is
want dit is echt erg....lijkt wel faithless
Goh, eindelijk eens geen pikzwarte ogen tot aan haar wenkbrauwen... ze is echt niet lelijk, ze moet echt minder makeup op doen gewoon!!quote:
Ik weet niet zeker of deze klopt, ik kan er niks meer in terugzien in ieder geval...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef sherezade het volgende:
ja het is nog steeds te veel, ik vraag me af hoe ze uitzag voor al die ingrepen
iemand een pic?
Het is net alsof ze een mix is geworden van Megan Fox en octo-momquote:
ik herken haar ogen, kin en mond er nog wel een beetje inquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of deze klopt, ik kan er niks meer in terugzien in ieder geval...
[ afbeelding ]
en nog vroeger, zelfs voor de teeth-job:
[ afbeelding ]
Hier is ze goed herkenbaar maar op die foto een paar posts boven duidelijk minder.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef kvd het volgende:
[..]
ik herken haar ogen, kin en mond er nog wel een beetje in
Dit is ze ook
[ afbeelding ]
Wat is zo snel kan vinden...lipvergroting...heeft een tandcorrectie gehad (maar dat kan zo veel zijn), dus vermoed facingsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is ze goed herkenbaar maar op die foto een paar posts boven duidelijk minder.
En ze heeft echt iets aan d'r mond en tanden laten doen, lippen veranderd, en ook misschien d'r tanden?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe lang geleden heeft ze haar haar kaal geschoren? Dat is toch alweer even geleden? Je zou verwachten dat het wel weer aangegroeid is onderhand..
en WTF waarom heeft Prutney altijd zo'n moeite met haar haar borstelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |