quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mja, vind het ook niet echt een topartiest. Niet iedereen hoeft zo knap als Beyonce etc te zijn, maar haar nummers klinken net zo als zij eruit ziet
We kunnen dit topic wel opdoeken als dat argument elke keer naar boven komtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op die onderste foto's ziet ze er al normaler uit. Het is geen gigantische schoonheid nee, maar moet je voor de grap jezelf op een slechte dag, terwijl je iets inspannends aan het doen bent, op de foto zetten. Zal niet heel veel florissanter zijn dan mevrouw Kesha hoor.
Ik denk ook dat deze foto aan het einde van de bruiloft is gemaakt aangezien ze er wat bezweet uit zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
zonde ze zien er beide uit alsof ze een nacht hebben doorgezakt ,, totaal niks moois aan
quote:Op zondag 18 juli 2010 08:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het op deze foto allemaal wel erg mee vallen. Ik denk ook dat ze gewoon een horloge of armband gedragen heeft aangezien de andere pols wel bruin is.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit toch prachtig als je vergelijkt met de bruiloft van Yo
Bijna een verademing.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dit toch prachtig als je vergelijkt met de bruiloft van Yo
Ja, maar dat is ook niet erg. Alleen moet ze haar kleding ook enigszins aanpassen en dat doet ze dan weer nietquote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Kings het volgende:
Ach weet je, Jessica is gewoon wat voller geworden, ze heeft al jaren genoeg op blaadjes sla geleefd
Je hebt ook nog eens zoiets als lichaamsbouw, Eva Longoria is van zichzelf al een poppetje qua figuur.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:55 schreef sherezade het volgende:
Eva Longoria is ook rond die lengte, ik zou zeggen zet ze eens naast elkaar
gegarandeerd verschil.....
Jees, wat ziet ze eruit. Dan vind ik toch dat haar moeder het beter doet!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Da's natuurlijk helemaal waar!
Gooi er zelf een nieuwe in, vers gepost op Twitter: Christina Curry met Eva Longoria. Er zijn onflatteuzere foto's te vinden en het helpt natuurlijk ook niet dat Christina naast de knappe Eva staat, maar ze ziet er uit alsof ze net onder de douche vandaan komt ofzo. En dat dat roze kwakje op haar hoofd dan haar douchemuts is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |