quote:
Was ze weer iets vergeten?quote:
Ohhhhh dat bekkie!! Doet me echt denken aan iemand die zijn kunstgebit niet in heeft... wat een toetje lol!quote:
Nou, zou het? Ze is toch altijd heel degelijk en netjes gekleed? Had ik niet achter haar gezocht, hoorquote:
LOL deze ziet er nog meer awkward uit:quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Is dat na de bruiloft?
Heeft ze niet gewoon een jurk aangehad met handschoenen? Misschien wordt ze heel snel bruin.
Verder vind ik Heitinga een leuke man, prettig om in actie te zien zeg maar, maar er was een zoenfoto dat ik dacht die grote lippen moeten ooit in de weg zitten
Edit - zoals dit [ afbeelding ]
Voor het geval ze besluit te vluchtenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:08 schreef GimmeGore het volgende:
Gaat hij haar arm op de rug draaien ofzo?
Het ergste was nog dat er in de gids zelf een 'brief' van Yolanthe stond, waarin ze zich verontschuldigte voor het feit dat ze ging trouwen. Omdat ze daar hele hordes mannen verdrietig mee maakte...quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Yep, even snel zelf gemaakt en zonder flits dus iets onscherp. Maar duidelijk genoeg toch?
Little miss pruillip![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat er in de gids zelf een 'brief' van Yolanthe stond, waarin ze zich verontschuldigte voor het feit dat ze ging trouwen. Omdat ze daar hele hordes mannen verdrietig mee maakte...
Je kan beter yolanthe tussen haakjes zetten, want er stond wel een brief in de gids maar dan 1 die door yo geschreven had kunnen zijn. Was niet zo, maar ik zag haar er ook wel voor aan om het te doenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat er in de gids zelf een 'brief' van Yolanthe stond, waarin ze zich verontschuldigte voor het feit dat ze ging trouwen. Omdat ze daar hele hordes mannen verdrietig mee maakte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |