Beyond mannelijk, het is gewoon een Lego-kop.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat een mannelijke kaaklijn heeft Coco eigenlijk.
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat leonardo di carpio die daar bij zit?
Ik had de naam eronder nog niet gezien en dacht dat de rechter Leonardo DiCaprio wasquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
Lindsay Lohan die waarschijnlijk haar straf hoort.
[ afbeelding ]En nee, het is niet zielig.
En zo had ze de hele dag in court haar nagels gelakt, weinig respect voor de judge zo te zien!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
Hee, ze verliest haar nuvaringquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hee, ze verliest haar nuvaring
ja, ik heb wel door dat het gewoon de speaker in de deur is hoor![]()
tv moment van 2010. iemand die in aanraking komt met de echte wereld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
Oef, ik zag hem ook op een website staan. Er worden tig foto's gemaakt tijdens zo'n shoot en dan kiezen ze dezequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef June. het volgende:
Kristin Stewart; wat een enorm lelijke foto en dat nog wel voor een cover![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het op een Amerikaanse site verkleind en dacht dat ze aan het lachen was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:00 schreef rena het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plateau's bedoel jequote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij blijft een fan van die blokhakken
Oh ja, diequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef Jurk het volgende:
[..]
Plateau's bedoel je?
Wat een lelijke kleur jurk, ook. Ze lijkt wel een leverworst!
en een upgrade aan zonnebrillenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Tori heeft een upgrade van haar decolleté nodig
[ afbeelding ]
'Drama queen stort in' had ook het onderschrift kunnen zijn. Wat een duffe foto van een duf mens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:58 schreef June. het volgende:
Kristin Stewart; wat een enorm lelijke foto en dat nog wel voor een cover![]()
[ afbeelding ]
We blijven in de kindermakeup scene: Suri Cruise met lippenstiftquote:Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Sarah harding heeft de kinder makeup set van Sophie Ellis B. geleend:
[ afbeelding ]
Lippenstift is nog enigzins te doen, ze heeft ook mascara en/of oogpotlood op. Hoe krijg je dat in godsvredesnaam voor elkaar bij een kind?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We blijven in de kindermakeup scene: Suri Cruise met lippenstift
[ afbeelding ]
Die heeft blijkbaar een tijdje geen daily facials meer gehad.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lippenstift is nog enigzins te doen, ze heeft ook mascara en/of oogpotlood op. Hoe krijg je dat in godsvredesnaam voor elkaar bij een kind?
als er van die pageant meisjes zijn bij wie het op jonge leeftijd kan, waarom dan bij Suri niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lippenstift is nog enigzins te doen, ze heeft ook mascara en/of oogpotlood op. Hoe krijg je dat in godsvredesnaam voor elkaar bij een kind?
Drugs.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
waar is het toch mis gegaan met mischa Barton?? ze ziet er zo slecht uit tegenwoordig
quote:
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik als ronde (quote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Hier is helemaal niks mis mee! Ja ze heeft dan een normaal figuur tussen al die grassprietjes, maar goed, hier zit tenminste wat houvast aan, en een buikje... ja, het is een vrouw, sommige vrouwen hebben een zacht ronder onderbuikje.
Die foto is bejaard.quote:
Ik ken die vent helemaal niet.. Moest Google raadplegen en zag dat ie in een of andere soap speelt. Geen wonder dat ik em niet ken.quote:
Hij is vermomdquote:
quote:Spencer Pratt was not invited to MTV's live finale for The Hills in Hollywood on Tuesday night. In fact, he was banned from being anywhere near the event! But that didn't stop the reality TV villain from showing up!
The best Pratt could do was stand on the sidewalk across the street from the red carpet for The Hills event.
As for that ridiculous outfit, that was our idea! We told Spencer his chances of trying to actually get on the red carpet or into the space where the live filming was happening would be a lot greater if he went in deep disguise.
Underneath all that, though, it was apparent to us that he's in a lot of pain and seriously psychologically disturbed.
We sincerely hope he gets well!
Maar geeft wel goed de gekte weer van die malloot.quote:
Huh, ik dacht ook "Hey, die lijkt wel wat op Perez" maar het is Perez dus toch?quote:
Maar het blijft een hele mooie vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eva Green doet de "Wait, what?"-lolcat na:
[ afbeelding ]
Vanuit deze hoek lijkt haar neus echt gigantischquote:
met een lelijk lichaam en een lelijke kopquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar het blijft een hele mooie vrouw
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef ivetje het volgende:
Ow, als dat echt is is het wel heel fout! Zeker op je bruiloftik weet wel dat ik volgend jaar voor onze trouwdag even onder de zonnebank ga en let of alles mooi bruin is hihi
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op de foto's die ik van de bruiloft heb gezien springt die witte pols en witte hand meteen in het oog. Ik dacht in 1e instantie dat ze een handschoen aan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |