Hij heeft een hemdje aan!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:17 schreef conleche het volgende:
[..]
En om er ook een plaatje in te gooien, was deze van Igyy al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
T-bagquote:Op maandag 28 juni 2010 15:24 schreef Kings het volgende:
Matt LeBlanc heeft een beetje teveel gedronken!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:48 schreef Felixa het volgende:
Lijkt wel of de weeën al begonnen zijn bij Alicia.![]()
wat zijn dat voor puntjes bij Campbell? Afgeknipte haarimplantaten ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Mylene het volgende:
Kylie Minoque
[ afbeelding ]
Naomi Campbell
[ afbeelding ]
Het artikel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef kirsten. het volgende:
[..]
wat zijn dat voor puntjes bij Campbell? Afgeknipte haarimplantaten ofzo?
bronquote:Normaal gesproken weet het diva-topmodel dit goed verborgen te houden. Tijdens een modeshoot deze week werd echter pijnlijk duidelijk hoeveel (of beter: hoe weinig) haar Naomi Campbell nog heeft.
Terwijl Naomi op de set van een modeshoot voor ontwerper Dennis Basso was, werden enkele schokkende foto’s van haar haar gemaakt. Normaal gesproken draagt de diva altijd pruiken, hairextensions en merken we er niets van, maar nu was een enorme kale plek op het hoofd van het topmodel te zien.
De kale plekken worden mogelijk veroorzaakt door de hairextensions. Het gewicht van dat haar zou Naomi’s eigen voorgoed beschadigd kunnen hebben.
Er zijn meer sterren die hier last van hebben.
Over celebs als Britney Spears, Paris Hilton en Victoria Beckham werd eerder al beweerd dat ze haarklachten hadden door het dragen van te veel extensions.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verbaast me niks, dat gedoe met dat haar...
En Kylie! Was dat niet voor een clip of?
quote:Kylie Minogue wil zich weer op haar filmcarrière storten. Gisteren werd ze in New York gespot, vol neptatoeages voor de opnames van de film 'Jack and Diane'.
Godzijdank!quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel een parel hoor, dat bekkie zo open
Frankie zei het vroeger al: Relax, don't do it!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
That's what you get for relaxing your hair.
laten we het hopen, volgens mij is ze best een tegenvaller zonder make up.... ze is immers de jongste niet meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Godzijdank!Ik dacht even dat ze egt zo'n buikje had met verlopen hoofd, maar dat hoort natuurlijk allemaal bij de filmrol...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef Mylene het volgende:
Kylie Minoque
[ afbeelding ]
Naomi Campbell
[ afbeelding ]
Kylie zonder make-upquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we het hopen, volgens mij is ze best een tegenvaller zonder make up.... ze is immers de jongste niet meer
Met die buik vind ik niets mis. Alleen van die tattoo's schok ik wel, maar dat is dus nep.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Godzijdank!Ik dacht even dat ze egt zo'n buikje had met verlopen hoofd, maar dat hoort natuurlijk allemaal bij de filmrol...
Wat is er toch met haar gebeurd? In tijden van the OC had zij toch een uitstraling, deed modellenwerk etc. Oke ze is wat dikker geworden, maar is niet schandalig dik ofzo..werd haar uitstraling destijds dan alleen maar bepaald door wat beter zichtbare jukbeenderen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef Kings het volgende:
Mischa Barton met dr 'out of bed' look
[ afbeelding ]
En toch vind ik dit 1 van de minst onflatteuze foto's van Coco. Komt denk ik omdat je hier geen cameltoe ziet ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:28 schreef Kings het volgende:
Tja, wat is hier niet onflatteus aan? Coco's te kleine bikini.... haar nipple slip.... d'r bikinilijn....
[ afbeelding ]
Het is toch sowieso al zo'n lelijk mens! Blegh!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef Kings het volgende:
Mischa Barton met dr 'out of bed' look
[ afbeelding ]
Als je heeeel goed kijkt......quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En toch vind ik dit 1 van de minst onflatteuze foto's van Coco. Komt denk ik omdat je hier geen cameltoe ziet ofzo
Nee nee nee, ik WIL niet heel goed kijken!quote:
is sowieso een lelijk gedrocht met haar paardebekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef Turbomuis het volgende:
Fascinerende vrouw, meestal. Maar hier staat ze toch wel erg op...
[ afbeelding ]
Skin van Skunk Anansie
Vind je? Ik vind het juist wel een tof wijf om te zien. Rauwe uitstraling en ze heeft een geweldig lijf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
is sowieso een lelijk gedrocht met haar paardebek
Precies, dat. Helemaal mee eens. Maar deze foto is toch wel...eh...sja...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:32 schreef Jurk het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het juist wel een tof wijf om te zien. Rauwe uitstraling en ze heeft een geweldig lijf.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Precies, dat. Helemaal mee eens. Maar deze foto is toch wel...eh...sja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |