da's een lip zo te zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:54 schreef oh-oh het volgende:
Kelis is stoer![]()
en Rihanna en Ruth zijn freaky ja![]()
Zien we nu Rihanna dr lip zitten of is het gewoon een vage vouw door de netpanty
Doet me denken aan...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:45 schreef miieejj het volgende:
Richard Simmons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie tatoeagequote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Het valt wel mee hoe ze eruit ziet, gewoon een normaal maatje........maar hoe ze het draagt..
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:53 schreef conleche het volgende:
Wat een Engels slap figuur heeft die Peaches en wat doet die broek net onder haar hangzakjes? Ik snap dat type topje sws niet. Daar moet je bijna neppers voor hebben wil het niet worden plat- cq naar beneden worden gedrukt.
Voor iemand van rond de 20 vind ik dit uitgezakt. Let wel: ik zeg niet dat ze dik is, maar wel vormeloos, ongetraind en chubby. En het één en ander wordt niet gecamoufleerd door de outfit nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Het valt wel mee hoe ze eruit ziet, gewoon een normaal maatje........maar hoe ze het draagt..
Nou, ik vind dit echt behoorlijk chubby hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit echt behoorlijk chubby hoor.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken haar verder niet, maar is zij niet iemand die met dit "te koop" gaat lopen omdat ze hiervoor 30 kg zwaarder was? Dus voor haar is dit "slank"? Dat zie je nogal vaakZwaar onflatteus, maar omdat Mientje ooit nog dikker was, is dit dan topshape, zogenaamd.
Waarvan de hele familie dan zegt "meiiiiiiiiiid, wat zie je er geweldig uiiiiiiiiiiit"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |