quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
@2cv:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
Is dat de reden dat je op jezelf bent gaan wonenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:27 schreef PeuRac het volgende:
Die hebben mn ouders ooit gehadin de pauper versie
Opzich vind ik ze nog niet zo heel verschrikkelijk. Je krijgt best veel voor weinig geld. Ze zijn alleen niet het mooist om te zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik een Daewoo Espero had zou ik er ook niet veel in rijden
Ik zie het "veel" nog niet helemaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich vind ik ze nog niet zo heel verschrikkelijk. Je krijgt best veel voor weinig geld. Ze zijn alleen niet het mooist om te zien
Was het zo'n takkezooi dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:12 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders zijn gek.
Zijn net op bezoek geweest en hebben de hele benedenverdieping gestofzuigd, de katten geborsteld, de kattenbak schoongemaakt, etcetera.
Takkezooi is het altijd. Ik zou op zich elke 5 minuten opnieuw kunnen beginnen zeg maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was het zo'n takkezooi dan?
Als ik m'n pa en ma dat zie doen moet ik serieus een ambulance bellen
Best veel ruimte, elektrische ramen en vaak voorzien van airco. En weegt niet veel.quote:
Misschien kun je ze ook eens in de tuin van Alexxxxx los laten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:12 schreef Anne het volgende:
Zijn net op bezoek geweest en hebben de hele benedenverdieping gestofzuigd, de katten geborsteld, de kattenbak schoongemaakt, etcetera.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker gastvrije opstelling naar nieuwe mensen
Nouuuuuu, ze hebben zelf hun eigen tuin helemaal bestraat zodat ze er weinig aan hoeven te doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Misschien kun je ze ook eens in de tuin van Alexxxxx los laten?
Die heeft mn broer al platgemaaid!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Misschien kun je ze ook eens in de tuin van Alexxxxx los laten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geenidee,je had de foto's zelf gepostquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Lol Alex, rijdt dat ding nog rond dan?
Anne
Damn, wat word Tjabbo zn dochter snel oud!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:21 schreef Anne het volgende:
Ken je Marit nog? Ze heeft een nieuwe: mijn nieuwe rexje.
Hou het bij jequote:
Oh ja, dat was je favoriete gebeuren he? Onweerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Hou het bij je.
Hier begint het wel al een beetje te waaien en de zon is ook verdwenen.
*onder de tafel kruipt alvast.
Het is hier alweer overgetrokken, was daarstraks aardig verzopen van een rondje ijsbaan met de hondjes in T shirt, en het rommelde lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Hou het bij je.
Hier begint het wel al een beetje te waaien en de zon is ook verdwenen.
*onder de tafel kruipt alvast.
quote:
Bluf dat je de boel aansteekt met de gasbranderquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef 2cv het volgende:
Mijn vader speelt voor hitler aangezien hij bezig is een volledig wespenvolk te vergassen met wat butagas uit de caravan. Fles in de tuin, slang in de grond/het wespennest, kraan open.
strask verbrand ie zn handen nogquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bluf dat je de boel aansteekt met de gasbrander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Gewoon busje gif erin leeg spuiten, daarna wegwezen en maanden later nog dode wespen op de meest rare plekken in/rond je huis aantreffen werkt beterquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
Het laatste wespennest wat ik verkloot heb was met een bus purschuim
ziet eruit als een verbeteringquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef Paladijn het volgende:
oud
[ afbeelding ]
mogelijk nieuw
[ afbeelding ]
Ze hebben ook en winning blue '06 2.0 Sportive deze, maar dan rijdendstaan, maar die is me wat teveel boven budget...
busje gif had ik niet voorhanden, purschuim welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon busje gif erin leeg spuiten, daarna wegwezen en maanden later nog dode wespen op de meest rare plekken in/rond je huis aantreffen werkt beter
Gezien ik er 2.5x zoveel voor betaal mag dat ook welquote:
Klinkt bekend... dat hadden mijn buren voor de wespen de afgelopen twee jaar bij mij kwamen, het schijnt bij hun 3 dagen een oorverdovend gezoem in de bijkeuken opgeleverd te hebben. Gelukkig kozen de wespen bij mij het container/tuinhok uit. Ik heb toen voor de zekerheid maar een weekje of 2 niet in de achtertuin gezetenquote:busje gif had ik niet voorhanden, purschuim welEn die floeperds zaten in een houten wand waar ze vanaf meerdere kanten in- en uit konden, dus ik heb de boel gewoon lekker dichtgebaggerd, was in de schuur waar de wasmachine en droger eno staan, en we konden weer bijna niet meer in komen, dus ik moest snel een adequate oplossing hebben
Zie je mij al zonderquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Verse MX komt er dus Paal? Tof!
quote:Als het aan de VVD ligt zullen Nederlanders binnenkort ook met een gepersonaliseerd kenteken rond kunnen rijden. De Krom heeft dat maandag gezegd in het NOS Journaal. Hij kwam op het idee tijdens een bezoek aan de Verenigde Staten, waar automoblisten al langer een eigen tekst mogen voeren op hun nummerbord, bijvoorbeeld hun naam. Dat komt omdat de kentekenplaat daar aan de persoon is gekoppeld en niet aan het voertuig, zoals in ons land.
HAHA!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
Lekker de wedstrijd aant kijken, laat die Argentijnen maar winnen!
Ik hoop juist op NL-DE in de finale, een huisgenootje van me is Duitsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef Anne het volgende:
[..]
HAHA!
Overigens mogen de Duitsers wel snel verliezen, er heerst hier nu al een niet leuke sfeer tussen de Nederlanders en de Duiters. En als ze samen in de finale staan, laat ik denk ik mijn auto thuis staan en haal ik de hup holland sticker er af. Net al 'ruzie' in de supermarkt tussen wat Nederlanders en Duitsers. En op straat is het ook al te merken.
En@ the McDonalds waar de ijsco-machine het niet deed.
Verlengenquote:
Een USB verlengkabel, verlengen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:37 schreef Anne het volgende:
Huh? Ik snap er geen fuck van. Ik heb hier een digitaal fotolijstje, nu wil ik hem aansluiten op de computer, maar er zit dit kabeltje bij:
[ afbeelding ]
Da's een verlengkabel? Wat moet ik met een verlengkabel?.
Ik vind dat 3-letterige er ruk uitzien... niet genoeg om een auto te laten staan, maar toch een minpuntquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
Wat kan het nou rukken wat er op je kentekenplaat staat
Ja, ik heb het SD kaartje er al uitgehaald en in mijn laptopje gestopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verlengen![]()
Meeste fotolijstjes moet je een USB stick in sjoelen met de foto's, weet je zeker dat deze intern geheugen heeft?
Maar die verlengkabel is alleen bedoeld om foto's over te zetten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef Alfisti het volgende:
Sommige USB sticks zijn nogal lang en steken een stuk uit, je zou dan d.m.v. het kabeltje hem ergens anders kunnen leggen.
Nee, foto's overzetten doe je via je PC/Mac rechtstreeks op een SD kaart of USB stick en die steek je daarna in je fotolijst. Dat kabeltje gebruik je dus alleen om je USB stick weg te werken als deze uitsteekt uit het lijstje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar die verlengkabel is alleen bedoeld om foto's over te zetten?
AgfaPhoto AF 5075.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, foto's overzetten doe je via je PC/Mac rechtstreeks op een SD kaart of USB stick en die steek je daarna in je fotolijst. Dat kabeltje gebruik je dus alleen om je USB stick weg te werken als deze uitsteekt uit het lijstje.
Welk merk en model heb je?
De standaard 1.8, dus 140 pk met een 6-bak voor de snelwegritjes. Dit was een soort prestige model waarbij ook het interieur in two-tone blauw-zwart meegekleurd is. Motortje loopt wat soepeler dan de 1.6 -116pk die ik eerst had.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mooie bak paladijn, wat voor motor ligt daarin?
USB stick aansluiting zit aan de onderkant, als je een beetje grote USB stick hebt past dat dus niet meer vandaar dat kabeltjequote:
Perenijsje voor de helpdesk?quote:Ik snap 'm. Maar ik heb er dus een SD-kaart inzitten. Dus, opgelost, slotje.
Dat hoor ik een dezer dagen, heb al aangegeven dat ik'm ga halen, dus dat is bij deze definitiefquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
Nice btw Paladijn![]()
. Wanneer ga je 'm mogelijk halen?
Lipje wel!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:23 schreef Paladijn het volgende:
De zwarte?
Zelfs Lexxx heeft daar niet eens in gereden... alleen een kameraad van me die nu zelf ook een heeft en mijn broertje
Ik zou gelijk het kenteken "Sjoegerd" claimen iigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Paladijn het volgende:
7 Augustus, en nou niet meteen verjaardagstopics openen
Fristi: thanks, zal tzt. wel wat betere foto's plaatsen
Sjoegerd: Dat bericht was nog uit 2007... en nav een VVDer die het gezien had in the US of A. Hoe bedoel je wereldvreemd...Ik vrees dat het er niet gaat komen. Het is destijds blijkbaar afgeschoten omdat men vond dat er belangrijker zaken in het verkeer waren.
Ik wil naar de ringquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Verdomd ja, Lip heeft er nog een paar rondjes bij de lidl bij de ring mee gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer werkgelegenheid in mijn sector. En de mensen zijn er wat liever dan hier.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:49 schreef Anne het volgende:
Waarom zou je in godsnaam naar Limburg willen verhuizen?
Neeeeeeee, dat kan ik nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:50 schreef Paladijn het volgende:
Ver weg van Fryslan? no way!
En ik wil ook naar de ring... de maandag na de CR wordt mijn eerst dit jaar
13-15 augustus naar de oldtimer GP met PTA?
ikheb hier geen contact met mn buren verder, dus dat zal niet zo veel anders zijn danin Limburgquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef Anne het volgende:
Zal wel wennen zijn voor een 'buitenstaander'.
Tenminste, als je in een dorp gaat wonen.
Vraag maar aan mijn moeder.
Nee, maar je hebt wel contact met collega's mag ik hopen. En die lullen allemaal Limburgs.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikheb hier geen contact met mn buren verder, dus dat zal niet zo veel anders zijn danin Limburg
ik ben vrij doof, dus ik versta ze toch niet, ongeacht welke taal ze spreken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel contact met collega's mag ik hopen. En die lullen allemaal Limburgs.
Kun je beter meteen naar Duitsland verhuizen. Ik weet nog wel een huis te koop staanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti denkt dat Alexxxx alleen maar naar Limbadwe wil verhuizen omdat hij dan dichter bij de Duitse schnitzels is.
Je kan beter in brabant werken, die praten nog enigszins normaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben vrij doof, dus ik versta ze toch niet, ongeacht welke taal ze spreken.
Een heel weekend niet in elk geval, ik ben ook redelijk blutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
Jij regelt maar wat, Paladijn.
Ga je ook mee, Arno?
zie mijn editquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je beter meteen naar Duitsland verhuizen. Ik weet nog wel een huis te koop staan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti denkt dat Alexxxx alleen maar naar Limbadwe wil verhuizen omdat hij dan dichter bij de Duitse schnitzels is.
Particulier? Dat kost wel een bak knaken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet hoe het in België zit, maar hier heb je iig meteen een huurhuis.
Bij ons eerste huis stonden we 2 weken ingeschreven, 2e huis waar we op reageerdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Particulier? Dat kost wel een bak knaken.
Via de woningbouw moet je meestal aantal jaar ingeschreven staan toch?
Na het lezen van jouw post weet ik wel weer waarom ik geen een meer heb en wilquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En m'n auto maakt weer een raar geluidje en m'n einddemper is aan het doorrotten.
Kan iemand me vertellen waarom ik ooit een Alfa heb gekocht?
Ik denk dat ik hem deze zomer ga inruilen. particulier verkopen durf ik haast niet aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw post weet ik wel weer waarom ik geen een meer heb en wil
Huren kost niet veel in Duitsland, ook particulier niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Particulier? Dat kost wel een bak knaken.
Via de woningbouw moet je meestal aantal jaar ingeschreven staan toch?
Ik wil best een dagje ergens heen met de juiste mensenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
Ik ga ook niet een heel weekend. Dus je gaat mee?.
Wie mag er NIET mee?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil best een dagje ergens heen met de juiste mensen
evil bitchquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie mag er NIET mee?. Namen willen we
.
Het was net zo vredig hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie mag er NIET mee?. Namen willen we
.
Mwah. Ik ga ook terug verhuizen naar Nederland.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik in limburg of ergens anders aan de grens van duitsland zou wonen zou ik vandaag nog verhuizen naar duitsland.
Goedkoop zo te zien
Say what? hoezo waarom hoezo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Ik ga ook terug verhuizen naar Nederland.
Je woont er ten slotte ook al weer een half jaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah. Ik ga ook terug verhuizen naar Nederland.
Argentinië valt binnen.quote:
Misschien lukt dat m wel?quote:
Wat denk je met al die kuilen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die valt 100 meter na het 1e bordje "Duitsland" al dood neer
Ik niet, maar -> Praag #5 <- daar welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens ervaring met weekendjes praag? Zit te denken aan 4 dagen ('t is +-8 uur rijden vanaf Leeuwarden) en dan een 4-5 sterren hotel boeken in het centrum. Er is alleen zoveel keus...
Bus is geen optie trouwens, dan zit je 19-20 uur tussen een stel bejaarden in en moet je al voor zonsopgang weg
Busreizen.... Echt waar....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens ervaring met weekendjes praag? Zit te denken aan 4 dagen ('t is +-8 uur rijden vanaf Leeuwarden) en dan een 4-5 sterren hotel boeken in het centrum. Er is alleen zoveel keus...
Bus is geen optie trouwens, dan zit je 19-20 uur tussen een stel bejaarden in en moet je al voor zonsopgang weg
Ik dacht dat Friesland zo geweldig wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer werkgelegenheid in mijn sector. En de mensen zijn er wat liever dan hier.
Ja, doen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef Paladijn het volgende:
Is het ook. Maar dat wil niet zeggen dat het de enige geweldige plek op de wereld is?:')quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat Friesland zo geweldig was
Wat rij je nu dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw post weet ik wel weer waarom ik geen een meer heb en wil
Ik ben verstandigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks italiaans als hij verstandig is
Eigenlijk verwacht ik alles wel op jouw oprit. Als het maar ouder dan 15 jaar is ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Siewosie niks wat op mijn oprit niet zou misstaan
mn 111 is van 2001, mn niva van 2003?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik alles wel op jouw oprit. Als het maar ouder dan 15 jaar is ofzo
Serieus?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn 111 is van 2001, mn niva van 2003?
Maarja de modellen stammen wel van wat jaartjes daarvoorquote:
nee, de Lada 111 was een van de eerste die is gebouwd, kwam in 2001 uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maarja de modellen stammen wel van wat jaartjes daarvoor
Holy crap, is de Samara dan zo lang doorgebouwd?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de Lada 111 was een van de eerste die is gebouwd, kwam in 2001 uit
Ik zei verstandig Lexxxxquote:
De oerlada word nog steeds gebouwd..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Holy crap, is de Samara dan zo lang doorgebouwd?
Ik ben niet zo thuis in Lada
Dacht echt dat die 111's al een stuk ouder warenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De oerlada word nog steeds gebouwd..En de Samara idd iig nog tot 2001, maar ik dacht wel langer ook
Nee, je bent de eerstequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dacht echt dat die 111's al een stuk ouder waren. Die fout maken wel meerderen denk ik
Ik weet wel hoe een 111 er uit ziet hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je bent de eersteHEb je enig idee hoe hij er uit ziet?
Nou weten we nog steeds niet watquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zei verstandig LexxxxBritse auto's zijn best oke, als je ze eerst maar uit elkaar haalt en opnieuw in elkaar zet en alles goed vast draait.
* Alfisti rijdt nu wat Frans
Heb hem nu een jaar en enige onderhoud was een lek dempertje ( was bij de aanschaf al ) a ¤90, complete distributie preventief a ¤200 en een grote beurt + apk a ¤350 euro. Wat ik nu in een jaar kwijt ben was ik met de Alfa elke weekend al kwijt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een Citroën ZX deelt met Sjoewe
1) het is een Citroënquote:
Check deze post van je en check ook in wat voor een topicquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1) het is een Citroën
2) totaal smakeloos
3) het zou de BX op moeten volgen maar is de helft kleiner
4) met een VW Golf en Opel Astraconcurreren doe je neit door een nog saaiere auto te ontwerpen
5) het is een smakeloze Citroën
6) al eens een ZX gezien zonder vis achterop?
Ik heb serieus twee Citroën shirtsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Check deze post van je en check ook in wat voor een topic.
[190D FBG] T-shirt animocheck
Ik heb alleen een CRX-shirt (maatje XXXXXXXL).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb serieus twee Citroën shirtsbeide gratis gekregen
Die had ik ook al gezien ja, die krijgt ook een slechte beoordeling, maar soms staat het verhaaltje me aan en dat kijk ik het gewoon. En meestal valt het dan heel erg mee.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
Romantische komedie dus. Scoort niet zó hoog op IMDB
.
Ik heb The Bounty Hunter gekeken. Ook een romantische komedie.
En ja hoor, halverwege in slaap gevallen weer. Maar het eind heb ik gezien.
Heb daarstraks voorstukje gezien, en het was een vrij dramatische film volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wilde cruel intentions 2 zien, maar ik heb hem gemist, maar er niks aan gemist.
Jij kent cruel intentions niet? Deel 1 ook niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb daarstraks voorstukje gezien, en het was een vrij dramatische film volgens mij
Goed, die bewaren we ff voor het nageslacht...quote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
Overigens is vandaag de 1e nacht van de week dat ik waarschijnlijk wél kan slapen, omdat het nu niet meer zo koud is.
1 ken ik inderdaad, maar toen ik daarstraks versie 2 zag in een voorstukje dacht ikquote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kent cruel intentions niet? Deel 1 ook niet?.
Eens, ik had al een tijdje niet gekeken in de "winkel" omdat de temperaturen er niet echt geschikt voor waren.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Anne het volgende:
Er zijn eigenlijk niet zoveel leuke films om te 'kopen'. SATC-2 hoop ik, snel.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eens, ik had al een tijdje niet gekeken in de "winkel" omdat de temperaturen er niet echt geschikt voor waren.
En toen kwam ik ineens 5 a 6 films tegen.
SATC heb ik alleen wat serieafleveringen van gezien eigenlijk.
Mijn bed staat tegen de muur sinds kort. Dus met inslapen ga ik gewoon tegen het koude beton aan liggenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
Boeh, ik verveel me.
Overigens is vandaag de 1e nacht van de week dat ik waarschijnlijk wél kan slapen, omdat het nu niet meer zo koud is.
Geheime codetaal.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat is SATC??
Ik slaap al de hele week met zowel het raam als de deur open, maar dan komt de kat elke keer op bed liggen en dat wil ik niet
een divisie van de marine-infanteristen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat is SATC??
Ik slaap al de hele week met zowel het raam als de deur open, maar dan komt de kat elke keer op bed liggen en dat wil ik niet
Ik dacht aan Anne ga fietsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afdeling Groene & Fruit
BSTR is een data type... dus ik gok dat OHTR dat ook is
Nah, geen zin in. En dan leest niemand meer terug en missen ze de aankomende meeting-details.quote:
wat een meetings ineens. er komt ook al een meeting van het limburg topic .quote:Op zondag 4 juli 2010 01:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, geen zin in. En dan leest niemand meer terug en missen ze de aankomende meeting-details.
(al zijn er nog geen details)
Marijke en ik zijn leuekr in een minimeet, gewoon een naar Zwollekomen, zorg ik datik er ookbenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:14 schreef Barcaconia het volgende:
tenminste sowieso alex en marijke, anne ook wel en sd. Gvd eigenlijk iedereen..
Mijn AX naast de Jeep?quote:
op de parking bij de Lidlquote:
tweede note : laat je geen Alfa meer aanpratenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:16 schreef BaraCuda het volgende:
Note to myself: Niet meer in een stad gaan wonen waar ze smorgens om 7 a 8 uur de stad schoon maken
Dat heb ik op mijn voorhoofd laten tatoeërenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
tweede note : laat je geen Alfa meer aanpraten
Je hebt wel gelijk dat je moet fietsen, maar het waren gewoon aantal willekeurige rammen op het toetsenbordquote:
Net gekeken en inderdaad geniaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:07 schreef Alfisti het volgende:
Fap momentjeWat staat daar een ongelooflijk fijn collectie auto's
![]()
waar blijft de koffie?quote:
Een ZX? Er zijn grenzen hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een Citroën ZX deelt met Sjoewe
* Alfisti heeft het zelfde ritmische gevoel als een bos uienquote:
Doen de lichtjes van het dashboard het toevallig niet meer?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:34 schreef Crutch het volgende:
Mogguh mensen, is er ergens een onderhoudtopic voor n00bs?
Ik wil dadelijk de motorkap van mijn Mondeo eens opentrekken.
Haha, die doen het nog. Behalve de temperatuurmeter, maar dat komt omdat er achter de radio iets niet helemaal snor zit met de bedrading. Hij koelt wel gewoon.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Doen de lichtjes van het dashboard het toevallig niet meer?
[Tips] Hulpdienst bij pechgevallen en gerelateerde zaken. Da's het enige wat ik kan vinden.
Middenweg! *harpgeluid*quote:Op zondag 4 juli 2010 10:59 schreef Anne het volgende:
Als we alle centrale topics sticky gaan maken, moet je eerst 10 minuten scrollen voordat je de gewone topics kunt zien. En nee, verder geen voorwaarden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:05 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is PTA toch gezegend met geweldig behulpzame mods he
Maar ik was keiserieusquote:Op zondag 4 juli 2010 11:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik krijg geeneens een berisping, terwijl ik dit soort vragen beter in FB-topic kan stellen.
Topics centraal maken en ze zijn voor de newbies niet meer te vindenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Middenweg! *harpgeluid*
Het APK- en een algemeen onderhoudstopic sticky en de merk/type gerelateerde topics centraal.
Hmz, ik gok het er gewoon op.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Topics centraal maken en ze zijn voor de newbies niet meer te vinden.
Ik hou trouwens niet van sticky's. De linkjes staan wel gewoon netjes in de FAQ.
Is goed, maar eerst koffie.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Is goed. Gooi ik hem wel in ieder geval in de FAQ erbij.
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Die mannetjes die trouwens allemaal op zo'n stoeltje zitten, met hun rug naar het voetbalveld toe.
Wat hebben die een kutbaan zeg.
Lol, dat dacht ik ook toen ik die gasten in politiehesjes met de handen over elkaar naar het publiek zag staan.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Die mannetjes die trouwens allemaal op zo'n stoeltje zitten, met hun rug naar het voetbalveld toe.
Wat hebben die een kutbaan zeg.
Moet je geluk hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, dat dacht ik ook toen ik die gasten in politiehesjes met de handen over elkaar naar het publiek zag staan.
Maar als je niet van voetbal houdt is het geen straf om naar een vak vol Braziliaanse vrouwen te staren.
die nog eens lekkere koffie schenken ookquote:Op zondag 4 juli 2010 11:05 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is PTA toch gezegend met geweldig behulpzame mods he
Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef lipje het volgende:
[..]
die nog eens lekkere koffie schenken ook![]()
![]()
![]()
of die je overheerlijke schnitzels voeren
Waar is DaD eigenlijk? Ik heb wel zin in een bakkiequote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is DaD het koffiemeisje hoor.
Volgens mij is ze tegenwoordig vrijgezel en bakt ze taarten.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar is DaD eigenlijk? Ik heb wel zin in een bakkie
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
Droog:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_de_voorzitter.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef Anne het volgende:
Anders even wachten op SD, kijken wat die er over zegt.
Goed plan; we kunnen hem sticky zetten om eens te proberen hoe het loopt; als hij doodgaat laten we hem lekker afzakken, loopt het wel goed krijg je een mooie 'goede daden' badge voor op je padvindersshirtquote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, die doen het nog. Behalve de temperatuurmeter, maar dat komt omdat er achter de radio iets niet helemaal snor zit met de bedrading. Hij koelt wel gewoon.
Misschien een idee om een centraal topic te openen in de trant van: "Auto-onderhoud voor dummies"?
* Alfisti gaat toch voor de appeltaartquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Anne het volgende:
[..].
Maar nee, dit soort taarten: Taarten en cupcakes decoreren # 18
H-Base voor onderdelen enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:11 schreef Crutch het volgende:
Okay, ik pak nu mijn kleurdoos.
Iemand nog een toevoeging aan het topic, alvast?
Handige links bijvoorbeeld
Link dan ff naar FOK!games joh, pipo:quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Ook geinig (check hele flimpje) http://www.dumpert.nl/med(...)b/vuvuzela_hero.html
Die kerel daar die er ook serieus op in gaat moeten ze echt preventief ruimenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Link dan ff naar FOK!games joh, pipo:
Vuvuzela krijgt eigen game.
Inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kerel daar die er ook serieus op in gaat moeten ze echt preventief ruimen
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Warme appeltaart met ijs![]()
Dat heb ik veul gefroten toen ik voor werk in hotels zat
* Alfisti deelt met Anne en Barafapperquote:
Forum Opties | |