yup,zie de onderste pic.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef 2cv het volgende:
Ik moet niks van dei CRX-troep hebben, maar dat het een Amerikaanse versie is, is dan wel weer grappig. heb je vergelijkingsfoto's van de verschillen tussen de Amerikaanse en de Europese versie ?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:07 schreef Charged het volgende:
Owja...het irritante piepje voor je gordels met dashboard verklikker..
Zal wel iets aangepast worden..torsie vooras omlaag icm schokdempers en een 25 a 35 mm achteras verlaging,originele honda stalen velgen waar Bridgestone RE 720 195/45/15 op passen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef Maranelloot het volgende:
Nette CRX, zo kom je ze niet vaak tegen! Lekker origineel houden en inderdaad nethes opknappen!
zal ik special voor jou even een filmpje schieten dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Dat mis ik stiekem af en toe
Haha speel ik die af als ik in de aftrap auto van mijn ouders ga rondrijdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef Charged het volgende:
[..]
zal ik special voor jou even een filmpje schieten dan?
Ik bedoelde ook foto's van die (ontbrekende) achterbank enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Charged het volgende:
[..]
yup,zie de onderste pic.
Koplampen,sidemarkers voor en achter in de orginele verlichting,de achterspoiler is kleiner,de km/u-mp/h teller,ontbreken van een schuifdak,achterbumper met kleine kentekenplaat uitsparing,ontbreken van een achterbank(je) en daar in plaats voor een raar klein bergruimte achtig iets.
Motorisch is het zelfs nog vreemder...een 1.5 12v terwijl het eigenlijk een 16v is..ik heb daar al eens een topic op PTA gezet..het rare gewicht..777kg tegenover 8nog wat Europese versie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |