Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef lipje het volgende:
[..]
die nog eens lekkere koffie schenken ook![]()
![]()
![]()
of die je overheerlijke schnitzels voeren
Waar is DaD eigenlijk? Ik heb wel zin in een bakkiequote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is DaD het koffiemeisje hoor.
Volgens mij is ze tegenwoordig vrijgezel en bakt ze taarten.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar is DaD eigenlijk? Ik heb wel zin in een bakkie
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
Droog:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_de_voorzitter.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef Anne het volgende:
Anders even wachten op SD, kijken wat die er over zegt.
Goed plan; we kunnen hem sticky zetten om eens te proberen hoe het loopt; als hij doodgaat laten we hem lekker afzakken, loopt het wel goed krijg je een mooie 'goede daden' badge voor op je padvindersshirtquote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, die doen het nog. Behalve de temperatuurmeter, maar dat komt omdat er achter de radio iets niet helemaal snor zit met de bedrading. Hij koelt wel gewoon.
Misschien een idee om een centraal topic te openen in de trant van: "Auto-onderhoud voor dummies"?
* Alfisti gaat toch voor de appeltaartquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Anne het volgende:
[..].
Maar nee, dit soort taarten: Taarten en cupcakes decoreren # 18
H-Base voor onderdelen enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:11 schreef Crutch het volgende:
Okay, ik pak nu mijn kleurdoos.
Iemand nog een toevoeging aan het topic, alvast?
Handige links bijvoorbeeld
Link dan ff naar FOK!games joh, pipo:quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Ook geinig (check hele flimpje) http://www.dumpert.nl/med(...)b/vuvuzela_hero.html
Die kerel daar die er ook serieus op in gaat moeten ze echt preventief ruimenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Link dan ff naar FOK!games joh, pipo:
Vuvuzela krijgt eigen game.
Inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kerel daar die er ook serieus op in gaat moeten ze echt preventief ruimen
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Warme appeltaart met ijs![]()
Dat heb ik veul gefroten toen ik voor werk in hotels zat
* Alfisti deelt met Anne en Barafapperquote:
| Forum Opties | |