Een ZX? Er zijn grenzen hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een Citroën ZX deelt met Sjoewe
* Alfisti heeft het zelfde ritmische gevoel als een bos uienquote:
Doen de lichtjes van het dashboard het toevallig niet meer?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:34 schreef Crutch het volgende:
Mogguh mensen, is er ergens een onderhoudtopic voor n00bs?
Ik wil dadelijk de motorkap van mijn Mondeo eens opentrekken.
Haha, die doen het nog. Behalve de temperatuurmeter, maar dat komt omdat er achter de radio iets niet helemaal snor zit met de bedrading. Hij koelt wel gewoon.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Doen de lichtjes van het dashboard het toevallig niet meer?
[Tips] Hulpdienst bij pechgevallen en gerelateerde zaken. Da's het enige wat ik kan vinden.
Middenweg! *harpgeluid*quote:Op zondag 4 juli 2010 10:59 schreef Anne het volgende:
Als we alle centrale topics sticky gaan maken, moet je eerst 10 minuten scrollen voordat je de gewone topics kunt zien. En nee, verder geen voorwaarden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:05 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is PTA toch gezegend met geweldig behulpzame mods he
Maar ik was keiserieusquote:Op zondag 4 juli 2010 11:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik krijg geeneens een berisping, terwijl ik dit soort vragen beter in FB-topic kan stellen.
Topics centraal maken en ze zijn voor de newbies niet meer te vindenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Middenweg! *harpgeluid*
Het APK- en een algemeen onderhoudstopic sticky en de merk/type gerelateerde topics centraal.
Hmz, ik gok het er gewoon op.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Topics centraal maken en ze zijn voor de newbies niet meer te vinden.
Ik hou trouwens niet van sticky's. De linkjes staan wel gewoon netjes in de FAQ.
Is goed, maar eerst koffie.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
Is goed. Gooi ik hem wel in ieder geval in de FAQ erbij.
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Die mannetjes die trouwens allemaal op zo'n stoeltje zitten, met hun rug naar het voetbalveld toe.
Wat hebben die een kutbaan zeg.
Lol, dat dacht ik ook toen ik die gasten in politiehesjes met de handen over elkaar naar het publiek zag staan.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Die mannetjes die trouwens allemaal op zo'n stoeltje zitten, met hun rug naar het voetbalveld toe.
Wat hebben die een kutbaan zeg.
Moet je geluk hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, dat dacht ik ook toen ik die gasten in politiehesjes met de handen over elkaar naar het publiek zag staan.
Maar als je niet van voetbal houdt is het geen straf om naar een vak vol Braziliaanse vrouwen te staren.
die nog eens lekkere koffie schenken ookquote:Op zondag 4 juli 2010 11:05 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is PTA toch gezegend met geweldig behulpzame mods he
Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op zondag 4 juli 2010 11:33 schreef lipje het volgende:
[..]
die nog eens lekkere koffie schenken ook![]()
![]()
![]()
of die je overheerlijke schnitzels voeren
Waar is DaD eigenlijk? Ik heb wel zin in een bakkiequote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is DaD het koffiemeisje hoor.
Volgens mij is ze tegenwoordig vrijgezel en bakt ze taarten.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar is DaD eigenlijk? Ik heb wel zin in een bakkie
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
Droog:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_de_voorzitter.html
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef Anne het volgende:
Anders even wachten op SD, kijken wat die er over zegt.
Goed plan; we kunnen hem sticky zetten om eens te proberen hoe het loopt; als hij doodgaat laten we hem lekker afzakken, loopt het wel goed krijg je een mooie 'goede daden' badge voor op je padvindersshirtquote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha, die doen het nog. Behalve de temperatuurmeter, maar dat komt omdat er achter de radio iets niet helemaal snor zit met de bedrading. Hij koelt wel gewoon.
Misschien een idee om een centraal topic te openen in de trant van: "Auto-onderhoud voor dummies"?
* Alfisti gaat toch voor de appeltaartquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Anne het volgende:
[..].
Maar nee, dit soort taarten: Taarten en cupcakes decoreren # 18
H-Base voor onderdelen enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 12:11 schreef Crutch het volgende:
Okay, ik pak nu mijn kleurdoos.
Iemand nog een toevoeging aan het topic, alvast?
Handige links bijvoorbeeld
Link dan ff naar FOK!games joh, pipo:quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Ook geinig (check hele flimpje) http://www.dumpert.nl/med(...)b/vuvuzela_hero.html
Die kerel daar die er ook serieus op in gaat moeten ze echt preventief ruimenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Link dan ff naar FOK!games joh, pipo:
Vuvuzela krijgt eigen game.
Inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kerel daar die er ook serieus op in gaat moeten ze echt preventief ruimen
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Warme appeltaart met ijs![]()
Dat heb ik veul gefroten toen ik voor werk in hotels zat
* Alfisti deelt met Anne en Barafapperquote:
Forum Opties | |