quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een Citroën ZX deelt met Sjoewe
1) het is een Citroënquote:
Check deze post van je en check ook in wat voor een topicquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1) het is een Citroën
2) totaal smakeloos
3) het zou de BX op moeten volgen maar is de helft kleiner
4) met een VW Golf en Opel Astraconcurreren doe je neit door een nog saaiere auto te ontwerpen
5) het is een smakeloze Citroën
6) al eens een ZX gezien zonder vis achterop?
Ik heb serieus twee Citroën shirtsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Check deze post van je en check ook in wat voor een topic.
[190D FBG] T-shirt animocheck
Ik heb alleen een CRX-shirt (maatje XXXXXXXL).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb serieus twee Citroën shirtsbeide gratis gekregen
Die had ik ook al gezien ja, die krijgt ook een slechte beoordeling, maar soms staat het verhaaltje me aan en dat kijk ik het gewoon. En meestal valt het dan heel erg mee.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
Romantische komedie dus. Scoort niet zó hoog op IMDB
.
Ik heb The Bounty Hunter gekeken. Ook een romantische komedie.
En ja hoor, halverwege in slaap gevallen weer. Maar het eind heb ik gezien.
Heb daarstraks voorstukje gezien, en het was een vrij dramatische film volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wilde cruel intentions 2 zien, maar ik heb hem gemist, maar er niks aan gemist.
Jij kent cruel intentions niet? Deel 1 ook niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb daarstraks voorstukje gezien, en het was een vrij dramatische film volgens mij
Goed, die bewaren we ff voor het nageslacht...quote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
Overigens is vandaag de 1e nacht van de week dat ik waarschijnlijk wél kan slapen, omdat het nu niet meer zo koud is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |