1 ken ik inderdaad, maar toen ik daarstraks versie 2 zag in een voorstukje dacht ikquote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kent cruel intentions niet? Deel 1 ook niet?.
Eens, ik had al een tijdje niet gekeken in de "winkel" omdat de temperaturen er niet echt geschikt voor waren.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:21 schreef Anne het volgende:
Er zijn eigenlijk niet zoveel leuke films om te 'kopen'. SATC-2 hoop ik, snel.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eens, ik had al een tijdje niet gekeken in de "winkel" omdat de temperaturen er niet echt geschikt voor waren.
En toen kwam ik ineens 5 a 6 films tegen.
SATC heb ik alleen wat serieafleveringen van gezien eigenlijk.
Mijn bed staat tegen de muur sinds kort. Dus met inslapen ga ik gewoon tegen het koude beton aan liggenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
Boeh, ik verveel me.
Overigens is vandaag de 1e nacht van de week dat ik waarschijnlijk wél kan slapen, omdat het nu niet meer zo koud is.
Geheime codetaal.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat is SATC??
Ik slaap al de hele week met zowel het raam als de deur open, maar dan komt de kat elke keer op bed liggen en dat wil ik niet
een divisie van de marine-infanteristen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat is SATC??
Ik slaap al de hele week met zowel het raam als de deur open, maar dan komt de kat elke keer op bed liggen en dat wil ik niet
Ik dacht aan Anne ga fietsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afdeling Groene & Fruit
BSTR is een data type... dus ik gok dat OHTR dat ook is
Nah, geen zin in. En dan leest niemand meer terug en missen ze de aankomende meeting-details.quote:
wat een meetings ineens. er komt ook al een meeting van het limburg topic .quote:Op zondag 4 juli 2010 01:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, geen zin in. En dan leest niemand meer terug en missen ze de aankomende meeting-details.
(al zijn er nog geen details)
Marijke en ik zijn leuekr in een minimeet, gewoon een naar Zwollekomen, zorg ik datik er ookbenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:14 schreef Barcaconia het volgende:
tenminste sowieso alex en marijke, anne ook wel en sd. Gvd eigenlijk iedereen..
Mijn AX naast de Jeep?quote:
op de parking bij de Lidlquote:
tweede note : laat je geen Alfa meer aanpratenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:16 schreef BaraCuda het volgende:
Note to myself: Niet meer in een stad gaan wonen waar ze smorgens om 7 a 8 uur de stad schoon maken
Dat heb ik op mijn voorhoofd laten tatoeërenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
tweede note : laat je geen Alfa meer aanpraten
Je hebt wel gelijk dat je moet fietsen, maar het waren gewoon aantal willekeurige rammen op het toetsenbordquote:
Net gekeken en inderdaad geniaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:07 schreef Alfisti het volgende:
Fap momentjeWat staat daar een ongelooflijk fijn collectie auto's
![]()
waar blijft de koffie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |