Neeeeeeee, dat kan ik nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:50 schreef Paladijn het volgende:
Ver weg van Fryslan? no way!
En ik wil ook naar de ring... de maandag na de CR wordt mijn eerst dit jaar
13-15 augustus naar de oldtimer GP met PTA?
ikheb hier geen contact met mn buren verder, dus dat zal niet zo veel anders zijn danin Limburgquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef Anne het volgende:
Zal wel wennen zijn voor een 'buitenstaander'.
Tenminste, als je in een dorp gaat wonen.
Vraag maar aan mijn moeder.
Nee, maar je hebt wel contact met collega's mag ik hopen. En die lullen allemaal Limburgs.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ikheb hier geen contact met mn buren verder, dus dat zal niet zo veel anders zijn danin Limburg
ik ben vrij doof, dus ik versta ze toch niet, ongeacht welke taal ze spreken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel contact met collega's mag ik hopen. En die lullen allemaal Limburgs.
Kun je beter meteen naar Duitsland verhuizen. Ik weet nog wel een huis te koop staanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti denkt dat Alexxxx alleen maar naar Limbadwe wil verhuizen omdat hij dan dichter bij de Duitse schnitzels is.
Je kan beter in brabant werken, die praten nog enigszins normaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben vrij doof, dus ik versta ze toch niet, ongeacht welke taal ze spreken.
Een heel weekend niet in elk geval, ik ben ook redelijk blutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
Jij regelt maar wat, Paladijn.
Ga je ook mee, Arno?
zie mijn editquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je beter meteen naar Duitsland verhuizen. Ik weet nog wel een huis te koop staan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:57 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti denkt dat Alexxxx alleen maar naar Limbadwe wil verhuizen omdat hij dan dichter bij de Duitse schnitzels is.
Particulier? Dat kost wel een bak knaken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet hoe het in België zit, maar hier heb je iig meteen een huurhuis.
Bij ons eerste huis stonden we 2 weken ingeschreven, 2e huis waar we op reageerdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Particulier? Dat kost wel een bak knaken.
Via de woningbouw moet je meestal aantal jaar ingeschreven staan toch?
Na het lezen van jouw post weet ik wel weer waarom ik geen een meer heb en wilquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En m'n auto maakt weer een raar geluidje en m'n einddemper is aan het doorrotten.
Kan iemand me vertellen waarom ik ooit een Alfa heb gekocht?
Ik denk dat ik hem deze zomer ga inruilen. particulier verkopen durf ik haast niet aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw post weet ik wel weer waarom ik geen een meer heb en wil
Huren kost niet veel in Duitsland, ook particulier niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Particulier? Dat kost wel een bak knaken.
Via de woningbouw moet je meestal aantal jaar ingeschreven staan toch?
Ik wil best een dagje ergens heen met de juiste mensenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
Ik ga ook niet een heel weekend. Dus je gaat mee?.
Wie mag er NIET mee?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil best een dagje ergens heen met de juiste mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |