Praat eens met hemquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef sproetjes het volgende:
zo nu word het stil hier, ik heb ivo zn msn
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef sproetjes het volgende:
zo nu word het stil hier, ik heb ivo zn msn
oh en: fipo gemacht
Doen we er meteen een fok kijkmeet bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste date? En waar?
Ik heb nog wel ergens een krant met kijkgaten liggen
Deed ik ook niet meer, maar was vandaag aan 't werk in Weert als orderpicker bij Allstars, kwam de personeelsmanager naar me toe dat er weer werk was als brandwacht op DSM voor de komende zes wekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dacht dat je dat niet meer deed joh?
Ik moet de launch van 2 sites coördinerenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik voetbal kijken in een of andere tent.
Ik hopelijk met veel bier buiten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof iemand op die sites kijkt op dat momentquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik moet de launch van 2 sites coördineren
Dat bier is nog een complicerende factor. Vanmiddag met zwemmen ook een aantal Weißbiertjes gehad en dat hakte er wel in met die zonquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hopelijk met veel bier buiten.
Daaromquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof iemand op die sites kijkt op dat moment
Ja en dan BBQ erbijquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat bier is nog een complicerende factor. Vanmiddag met zwemmen ook een aantal Weißbiertjes gehad en dat hakte er wel in met die zon
Ik in de open airquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Seretide en Ventolinquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoog tijd voor mijn medicijnen en om te gaan slapen voel ik. Mijn longen die zijn niet optimaal op het moment.
Al jaren. Ieder jaar wel een aantal keer longontsteking.quote:
Longontsteking moet zwaar klote zijn hoorde ik al eensquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al jaren. Ieder jaar wel een aantal keer longontsteking.
Op het moment weer een bacteriële infectie in mijn slechte long
Dat kent natuurlijk ook zijn gradaties. Paar jaar terug daar eens echt goed ziek door geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Longontsteking moet zwaar klote zijn hoorde ik al eens
Ik weet toevallig dat mijn tante 2 maal in het ziekenhuis heeft gelegen door een longontsteking.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kent natuurlijk ook zijn gradaties. Paar jaar terug daar eens echt goed ziek door geweest.
Als mijn weerstand lager is ben ik daar vatbaarder voor en dan zet het door. In de meeste gevallen voel ik al aankomen.
quote:
Dat is mij ook al eens gelukt helaas.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat mijn tante 2 maal in het ziekenhuis heeft gelegen door een longontsteking.
Ik hoop dat het niet nogmaals zal zijn..quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is mij ook al eens gelukt helaas.
Er zijn mensen die morgen moeten werkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:11 schreef MPG het volgende:
Iedereen nu pleite ineens?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Truste voor iedereen die gaat slapen!
Dit is geen TVP.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:
eerste hele topic wat ik gemist heb
Ik heb ze nog allemaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:eerste hele topic wat ik gemist heb
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel topics heb je dan gemist jongen
Moet je doen danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aantal, iig de eerste nogwat.
Maare, de uitdaging is natuurlijk om jou er een te laten missen.
Ik ben geen standaard fokker, maar dagelijks 1 post meepikken is wel te doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb wel meer dan 1 topic gemist, ik heb namelijk een leven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard fokker, maar dagelijks 1 post meepikken is wel te doen.
Het is jullie nog niet gelukt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, dan is het easy money. Meerdere SC's op een dag vollullen.
Wat is dan standaard?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard fokker, maar dagelijks 1 post meepikken is wel te doen.
Iemand die 24/7 op fok zit te posten. Ik ga uit enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dan standaard?
De tijden dat ik echt veel in SC's postte liggen allang achter me.
* Mini_rulez voelt zich oud.
Hehe, da's inderdaad iets wat ik sommige mensen hier niet zie doen. Vooral de eeuwige maagden...quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iemand die 24/7 op fok zit te posten. Ik ga uit enzo
Die echte 24/7 mensen zitten vooral in Onzin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, da's inderdaad iets wat ik sommige mensen hier niet zie doen. Vooral de eeuwige maagden...
Er was een tijd dat ik de meeste vaste posters daar wel kende, maar nu echt niet meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die echte 24/7 mensen zitten vooral in Onzin.
Dat zijn de vaste namen die je daar ziet.
Meisje ik heb weekendquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik de meeste vaste posters daar wel kende, maar nu echt niet meer.
Nu ken ik alleen de trieste gevallen die 's nachts nog steeds hier zitten.
Oh, zo bedoelde ik het echt niet hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meisje ik heb weekenden ik ben zenuwachtig voor Nederland morgen
Ik hoop het ook. Gewoon snel 2-0 en gezellig vierenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het echt niet hoor.
Ik ben ook zenuwachtig, maar meer dat mijn baas het niet op prijs gaat stellen dat ik morgen weer om half 1 aangeschoten binnen kom wandelen.Nu maar hopen dat er geen verlenging komt...
Het vieren zal hier moeten wachten tot morgenavond want we moeten allemaal meteen na de wedstrijd gaan werken. Maar hey, we kijken tenminste wel, mét oranje attributen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Gewoon snel 2-0 en gezellig vieren
Lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het vieren zal hier moeten wachten tot morgenavond want we moeten allemaal meteen na de wedstrijd gaan werken. Maar hey, we kijken tenminste wel, mét oranje attributen.![]()
Anyway, ik ga barbecuen.![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niks , alleen ben jij ondeugender dan ik dacht
echt wel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Niet iedereen hoeft alles te weten hier op fok
Je doet de TT in elk geval eer aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Niet iedereen hoeft alles te weten hier op fok
Als het is wat het denk dat het is, ben ik geschokt iig...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je doet de TT in elk geval eer aan.
Wat is het dat we niet mogen weten?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ik hoor net dat dat het niet is, ben niet geschokt
Nee dat kan ik niet makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh! komt vast goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:22 schreef Gezicht het volgende:
Mogguh.
Ik ga dalijk m'n Geschiedenis proefwerk verknallen ben ik bang.
als je de vragen voor je neus hebt dan herinner je je alles weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur zitten leren maar beheers de stof nog niet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:27 schreef Gezicht het volgende:
Dat mag ik hopen.
Nou ik ga maar eens. Wish me luck.
Sucsexquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:27 schreef Gezicht het volgende:
Dat mag ik hopen.
Nou ik ga maar eens. Wish me luck.
Dit is meer van toepassing:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh ik zie ik zie ik zie blijde hartjes dus dus dusssssss date geslaagdddd
Das gewoon een kloon...quote:
Details aub.quote:
Het is zomerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Het is op dit moment al net zo warm als gistermiddag
Ik hoop van niet, ik kwam gisteren terug van een vriend. Is mijn ventilator opeens weg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me af of deze zomer de 38,6 ºC gaat sneuvelen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me af of deze zomer de 38,6 ºC gaat sneuvelen.
Hier in Nederland is dat echt idioot warm. Op vakantie vond ik deze temperatuur toch net iets aangenamer.quote:
Tis die benauwdheid die zo rondhangt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Nederland is dat echt idioot warm. Op vakantie vond ik deze temperatuur toch net iets aangenamer.
Doe dat, ik ga dadelijk denk ik fitnessen. Daar is tenminste airco! Wat wel kloten is als ik daarna een koude douch pak het niks helpt. Als je dan weer uit de douch stapt heb je het weer even warm!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens wat eten bij elkaar zoeken zo.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Over snel gesproken hoe gaat het met de dames, kerel ?
Ja maar ik heb nu al een tijdje eentje op het oog die al iemand heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een goeie tip om dames te scoren. Na wedstrijden die Oranje winnend afgesloten heeft zijn ze allemaal euforisch en erg makkelijk te benaderen.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu al een tijdje eentje op het oog die al iemand heeft.
Vanmorgen om 7 uur al 26,5 gradenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef sproetjes het volgende:
goedemorge! ik was van plan vroeg op te staan vanmorgen om te gaan rennen maar toen zag ik op mn ipod dat t al 25 graden wasdus ben ik terug in mn coma gevallen
damn het is nu al té warmgeloof niet dat ik vanavond ga trainen of iets anders nuttigs ga doen
Ik spring straks nog eens onder 'n koude douche voordat ik ga vertrekken.quote:
Ik zie er morgen zeer waarschijnlijk 1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik spring straks nog eens onder 'n koude douche voordat ik ga vertrekken.
Zie vanmiddag ook weer een van de vrouwen die ik wel erg aantrekkelijk vind
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mag je eerst helpen emmers water dragen om em te vullen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
moet je die wel meenemen, want die heb ik niet
quote:
Dan zou ik MPG tot spoed manen met die tuinslang.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jawel joh, maar zoveel water zit er nogn iet intis maar een kinder badje he
dankje dankje!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:22 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Dan zou ik MPG tot spoed manen met die tuinslang.
By the way gefeliciteerd nog met je sollicitatie van gisteren.
Zie vorige bladzijde, niet te missen, met al die smileysquote:
een beetje van ditquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zie vorige bladzijde, niet te missen, met al die smileys
Ah, lekker geslapen en gedroomd
Tas, wat naar
quote:
Je vergeetquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef solaire het volgende:
[..]
een beetje van dit![]()
en een beetje van
![]()
dus..
quote:
Hihihquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met jou erbij natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hihih![]()
Ik zal niet al te veel prijsgeven. Ik kan alleen zeggen dat het vanaf het eerste moment vuurwerk was.
eerste of tweede date?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hihih![]()
Ik zal niet al te veel prijsgeven. Ik kan alleen zeggen dat het vanaf het eerste moment vuurwerk was.
Ja, dat is ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef solaire het volgende:
[..]
vuurwerk op date een? ik dacht dat je helemaal hoteldebotel op hem was?
Het is je ook van harte gegund! Van het weekend dus naar de Efteling?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hihih![]()
Des te fijner dat hetgeen flop was dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]Liev.
Ja. ik ook. Was stiekem ontzettend bang dat het een flop zou zijn.
Veel plezier schat!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Pffffff ja zit in de trein en ga het net halen om de wedstrijd te zien denk ik.
dankjewel voor het medeleven lieverds xxx Vanille was veel te jong nog maar erg ziek en ondanks alle inspanningen heeft het niet meer mogen baten.
@Friekinnetje: meid onthou waar we t laatst over gehad hebben hehet is jouw leven en jouw gevoel ! Laat een stel oppervlakkige dwazen nou niet je pret bederven.
lieve schatjes...allemaal een heel fijn weekend gewenst ennnn hup holland hup!
Idd. Vanaf moment 1 was ik helemaal zo van aahquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Des te fijner dat hetgeen flop was dus
heerlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. Vanaf moment 1 was ik helemaal zo van aah
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef friekin_ het volgende:
Net zus maar eens gebeld over voetbal kijken. Ze klonk niet vrolijk toen ik zei dat de date tof was.
Waarom kunnen mensen me gewoon niets gunnen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef sproetjes het volgende:
ah wat naar tas![]()
geniet van je weekend
en friekin wat tof~!!! geniet er maar lekker van
nog steeds geen MPG met tuinslang hier
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Thnx. Ah... Kriebels.
Waag het niet om het v-woord te gebruiken.
de winkelstraat in echt niet te missenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver, ik maar rondjes rijden door dat dorp, maar ik kan t niet vinden.
Hahaha. Je hebt dus gewoon veel zin in hem de komende tijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Thnx. Ah... Kriebels.
Waag het niet om het v-woord te gebruiken.
Ben je wel in het juiste dorp dan want zo groot is Echt nu ook weer niet dat je daar uren rondjes moet rijden om de winkelstraat te vinden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver, ik maar rondjes rijden door dat dorp, maar ik kan t niet vinden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:25 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ben je wel in het juiste dorp dan want zo groot is Echt nu ook weer niet dat je daar uren rondjes moet rijden om de winkelstraat te vinden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:27 schreef friekin_ het volgende:
Weet niet of ik in staat ben om nog over iets anders te kletsen iig.
Niet doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:27 schreef friekin_ het volgende:
Weet niet of ik in staat ben om nog over iets anders te kletsen iig.
Ik wacht nog op een bericht van mijn kameraad. Hopelijk heeft hij vrij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ik ga maar eens vertrekken voor de wedstrijd van vanmiddag.
Met alleen maar kwaliteitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef solaire het volgende:
Fok limburg user foto;s sexy en gewaagd volume 1
Knettergek. Ik zit binnen met alle rolluiken dicht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef sproetjes het volgende:
om even mee te doen in de stijl van tassie
[ afbeelding ]
ik lig lekker te bakken
Ik met de raam openquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Knettergek. Ik zit binnen met alle rolluiken dicht.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef sproetjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik lig lekker te bakken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:36 schreef friekin_ het volgende:
Oh. En nee, ik maak niet zo'n foto. Mijn tetten nemen het heule beeld in
allround geilquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:36 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:36 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef friekin_ het volgende:
Echt niet.
Zo. Ik ga in een wit minijurkje fietsen. Wens me sterkte
ik heb anders niks gehoordquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Nou godnondeju, kom es van die luie stoel af, ik sta hier al bekant 5 minuten op die bel te rauzen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb anders niks gehoord
vind t nog niet eens ZO warm buiten eigenlijk...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Dus hier.
[ afbeelding ]
Meer pics.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:31 schreef sproetjes het volgende:
[ afbeelding ]
ik lig lekker te bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Meer pics.
lol deze pic niet al genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door sproetjes op 02-07-2010 15:58:26 ]
Van jou krijgen we nooit genoegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:53 schreef sproetjes het volgende:
ik zit ook bij mn ouders in t appartement, daar is het koeler als bij mij
hup NL![]()
[..]
lol deze pic niet al genoeg?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef Tism het volgende:
Oh ja, Ik ben ook nog jarig vandaag, dus u mag mij feliciteren..![]()
..
Feliquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef Tism het volgende:
..
Perfisiatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef Tism het volgende:
..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:24 schreef Tism het volgende:
..
Lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:48 schreef sproetjes het volgende:
vanavond naar t dagstrand in ophovenlekker aan t water hangen, wijntje mee ofzo
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb zin in vieze zweterige seks. Nu al heulmaal
na de 2e dat emag het toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:43 schreef sproetjes het volgende:
wat een gedoe ook altijd om iets te regelen met mijn vrienden groepben ze af en toe zó zat
quote:
Ga je morgen naar de efteling ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb principes. Ik hou mijn gemak.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Over dat ik een kutwijf ben. Apart wel.
Ja. Gelukkig was datelief zo van: "Ja, maar ik baseer mijn mening op jou en op wat je zegt en hoe je doet"quote:
eerst sex dan een date?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Na de 2e date pas?
Dan heb ik toch al vaker wat fout gedaan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig was datelief zo van: "Ja, maar ik baseer mijn mening op jou en op wat je zegt en hoe je doet"
wel als het sex om de sex isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat werkt nooit. Eerst seks en dan date.
Ja. Hij is lief. En leuk. En aaah
Gelukkig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig was datelief zo van: "Ja, maar ik baseer mijn mening op jou en op wat je zegt en hoe je doet"
quote:
Jep. Behoorlijk triest. Ik kan er ook niet eens boos om zijn, ik heb medelijden met hem.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gelukkig.
Wat een trieste actie van je ex.
Nee hoor, ik heb gewoon niks te melden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Argo het volgende:
Heeft iedereen angst voor de laatste post ?
Tsim nog congrats heh!
Voor de sfeer! En je kan daar hopelijk chickies hosselen als ze een naaste hebben verloren zijn ze kwetsbaar!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:
Argo, waarom ga je picknicken op het kerkhof?
Welke film heb je gezien ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor de sfeer! En je kan daar hopelijk chickies hosselen als ze een naaste hebben verloren zijn ze kwetsbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |