eerste of tweede date?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hihih![]()
Ik zal niet al te veel prijsgeven. Ik kan alleen zeggen dat het vanaf het eerste moment vuurwerk was.
Ja, dat is ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef solaire het volgende:
[..]
vuurwerk op date een? ik dacht dat je helemaal hoteldebotel op hem was?
Het is je ook van harte gegund! Van het weekend dus naar de Efteling?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hihih![]()
Ik zal niet al te veel prijsgeven. Ik kan alleen zeggen dat het vanaf het eerste moment vuurwerk was.
Des te fijner dat hetgeen flop was dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]Liev.
Ja. ik ook. Was stiekem ontzettend bang dat het een flop zou zijn.
Veel plezier schat!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Pffffff ja zit in de trein en ga het net halen om de wedstrijd te zien denk ik.
dankjewel voor het medeleven lieverds xxx Vanille was veel te jong nog maar erg ziek en ondanks alle inspanningen heeft het niet meer mogen baten.
@Friekinnetje: meid onthou waar we t laatst over gehad hebben hehet is jouw leven en jouw gevoel ! Laat een stel oppervlakkige dwazen nou niet je pret bederven.
lieve schatjes...allemaal een heel fijn weekend gewenst ennnn hup holland hup!
Idd. Vanaf moment 1 was ik helemaal zo van aahquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Des te fijner dat hetgeen flop was dus
heerlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. Vanaf moment 1 was ik helemaal zo van aah
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef friekin_ het volgende:
Net zus maar eens gebeld over voetbal kijken. Ze klonk niet vrolijk toen ik zei dat de date tof was.
Waarom kunnen mensen me gewoon niets gunnen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef sproetjes het volgende:
ah wat naar tas![]()
geniet van je weekend
en friekin wat tof~!!! geniet er maar lekker van
nog steeds geen MPG met tuinslang hier
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Thnx. Ah... Kriebels.
Waag het niet om het v-woord te gebruiken.
de winkelstraat in echt niet te missenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver, ik maar rondjes rijden door dat dorp, maar ik kan t niet vinden.
Hahaha. Je hebt dus gewoon veel zin in hem de komende tijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Thnx. Ah... Kriebels.
Waag het niet om het v-woord te gebruiken.
Ben je wel in het juiste dorp dan want zo groot is Echt nu ook weer niet dat je daar uren rondjes moet rijden om de winkelstraat te vinden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver, ik maar rondjes rijden door dat dorp, maar ik kan t niet vinden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:25 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ben je wel in het juiste dorp dan want zo groot is Echt nu ook weer niet dat je daar uren rondjes moet rijden om de winkelstraat te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |