quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Over dat ik een kutwijf ben. Apart wel.
Ja. Gelukkig was datelief zo van: "Ja, maar ik baseer mijn mening op jou en op wat je zegt en hoe je doet"quote:
eerst sex dan een date?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Na de 2e date pas?
Dan heb ik toch al vaker wat fout gedaan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig was datelief zo van: "Ja, maar ik baseer mijn mening op jou en op wat je zegt en hoe je doet"
wel als het sex om de sex isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat werkt nooit. Eerst seks en dan date.
Ja. Hij is lief. En leuk. En aaah
Gelukkig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig was datelief zo van: "Ja, maar ik baseer mijn mening op jou en op wat je zegt en hoe je doet"
quote:
Jep. Behoorlijk triest. Ik kan er ook niet eens boos om zijn, ik heb medelijden met hem.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gelukkig.
Wat een trieste actie van je ex.
Nee hoor, ik heb gewoon niks te melden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Argo het volgende:
Heeft iedereen angst voor de laatste post ?
Tsim nog congrats heh!
Voor de sfeer! En je kan daar hopelijk chickies hosselen als ze een naaste hebben verloren zijn ze kwetsbaar!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:
Argo, waarom ga je picknicken op het kerkhof?
Welke film heb je gezien ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor de sfeer! En je kan daar hopelijk chickies hosselen als ze een naaste hebben verloren zijn ze kwetsbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |