Ik hoop van niet, ik kwam gisteren terug van een vriend. Is mijn ventilator opeens weg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me af of deze zomer de 38,6 ºC gaat sneuvelen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me af of deze zomer de 38,6 ºC gaat sneuvelen.
Hier in Nederland is dat echt idioot warm. Op vakantie vond ik deze temperatuur toch net iets aangenamer.quote:
Tis die benauwdheid die zo rondhangt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Nederland is dat echt idioot warm. Op vakantie vond ik deze temperatuur toch net iets aangenamer.
Doe dat, ik ga dadelijk denk ik fitnessen. Daar is tenminste airco! Wat wel kloten is als ik daarna een koude douch pak het niks helpt. Als je dan weer uit de douch stapt heb je het weer even warm!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga maar eens wat eten bij elkaar zoeken zo.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Over snel gesproken hoe gaat het met de dames, kerel ?
Ja maar ik heb nu al een tijdje eentje op het oog die al iemand heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een goeie tip om dames te scoren. Na wedstrijden die Oranje winnend afgesloten heeft zijn ze allemaal euforisch en erg makkelijk te benaderen.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu al een tijdje eentje op het oog die al iemand heeft.
Vanmorgen om 7 uur al 26,5 gradenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:32 schreef sproetjes het volgende:
goedemorge! ik was van plan vroeg op te staan vanmorgen om te gaan rennen maar toen zag ik op mn ipod dat t al 25 graden wasdus ben ik terug in mn coma gevallen
damn het is nu al té warmgeloof niet dat ik vanavond ga trainen of iets anders nuttigs ga doen
Ik spring straks nog eens onder 'n koude douche voordat ik ga vertrekken.quote:
Ik zie er morgen zeer waarschijnlijk 1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik spring straks nog eens onder 'n koude douche voordat ik ga vertrekken.
Zie vanmiddag ook weer een van de vrouwen die ik wel erg aantrekkelijk vind
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |