quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:
eerste hele topic wat ik gemist heb
Ik heb ze nog allemaalquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef Tassiepassie het volgende:eerste hele topic wat ik gemist heb
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel topics heb je dan gemist jongen
Moet je doen danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aantal, iig de eerste nogwat.
Maare, de uitdaging is natuurlijk om jou er een te laten missen.
Ik ben geen standaard fokker, maar dagelijks 1 post meepikken is wel te doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb wel meer dan 1 topic gemist, ik heb namelijk een leven.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard fokker, maar dagelijks 1 post meepikken is wel te doen.
Het is jullie nog niet gelukt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, dan is het easy money. Meerdere SC's op een dag vollullen.
Wat is dan standaard?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard fokker, maar dagelijks 1 post meepikken is wel te doen.
Iemand die 24/7 op fok zit te posten. Ik ga uit enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is dan standaard?
De tijden dat ik echt veel in SC's postte liggen allang achter me.
* Mini_rulez voelt zich oud.
Hehe, da's inderdaad iets wat ik sommige mensen hier niet zie doen. Vooral de eeuwige maagden...quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iemand die 24/7 op fok zit te posten. Ik ga uit enzo
Die echte 24/7 mensen zitten vooral in Onzin.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, da's inderdaad iets wat ik sommige mensen hier niet zie doen. Vooral de eeuwige maagden...
Er was een tijd dat ik de meeste vaste posters daar wel kende, maar nu echt niet meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die echte 24/7 mensen zitten vooral in Onzin.
Dat zijn de vaste namen die je daar ziet.
Meisje ik heb weekendquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik de meeste vaste posters daar wel kende, maar nu echt niet meer.
Nu ken ik alleen de trieste gevallen die 's nachts nog steeds hier zitten.
Oh, zo bedoelde ik het echt niet hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meisje ik heb weekenden ik ben zenuwachtig voor Nederland morgen
Ik hoop het ook. Gewoon snel 2-0 en gezellig vierenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het echt niet hoor.
Ik ben ook zenuwachtig, maar meer dat mijn baas het niet op prijs gaat stellen dat ik morgen weer om half 1 aangeschoten binnen kom wandelen.Nu maar hopen dat er geen verlenging komt...
Het vieren zal hier moeten wachten tot morgenavond want we moeten allemaal meteen na de wedstrijd gaan werken. Maar hey, we kijken tenminste wel, mét oranje attributen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Gewoon snel 2-0 en gezellig vieren
Lekkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het vieren zal hier moeten wachten tot morgenavond want we moeten allemaal meteen na de wedstrijd gaan werken. Maar hey, we kijken tenminste wel, mét oranje attributen.![]()
Anyway, ik ga barbecuen.![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niks , alleen ben jij ondeugender dan ik dacht
echt wel!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Niet iedereen hoeft alles te weten hier op fok
Je doet de TT in elk geval eer aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Niet iedereen hoeft alles te weten hier op fok
Als het is wat het denk dat het is, ben ik geschokt iig...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je doet de TT in elk geval eer aan.
Wat is het dat we niet mogen weten?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ik hoor net dat dat het niet is, ben niet geschokt
Nee dat kan ik niet makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh! komt vast goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:22 schreef Gezicht het volgende:
Mogguh.
Ik ga dalijk m'n Geschiedenis proefwerk verknallen ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |