Ik heb heel veel irritante users meegemaakt, die zijn of gebannend, of weg, of houden zich nu koest. Bij welke categorie wil jij gaan horen?quote:
Doel je op mij? Ik gedraag me hoor, ben niet van plan om ooit nog geband te worden. Heb al maanden geen note meer gekregen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd om alle posts hier te lezen.Misschien moeten sommigen daar blij om zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
Hallo, jongens.
Ik ben dus geband vanwege deze post:
[..]
Dat vind ik wel een klein beetje raar. Vooral aangezien het afkomt van iemand die meerdere malen heeft aangegeven dat iedereen in deze SC een kansloze puber is vol met puisten etcetera etcetera. Jammer om te zien dat iemand wel wil uitdelen, maar mensen van het forum verwijdert wanneer hij moet incasseren.
Daarnaast:
[..]
Haha, ja. Ik heb immers ZO veel bans gehad he? Vergelijk het eens met bijvoorbeeld NoelGallagher. Moet je niet om jezelf lachen?
Kan er wellicht op 1 van deze post gereageerd worden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?
DEZE MANquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb toen ik 18 was een keer met een meisje gezoend die 12 bleek te zijn, dat was wel apart toen ik dat hoorde.
Gelezen. Antwoord op laatste post is "ja".quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doel je op mij? Ik gedraag me hoor, ben niet van plan om ooit nog geband te worden. Heb al maanden geen note meer gekregen.
En laat ik je dan wat tijd besparen:
[..]
[..]
Kan er wellicht op 1 van deze post gereageerd worden?
Hi!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef yvonne het volgende:
Lakitu zit niet de braverik uit te hangen man.
BK was al een kloon die in dezelfde periode als jij een ban heeft gehad en mazzel had dat ie weer door mocht.
En verder lijkt het me duidelijk dat we geen bans bespreken.
Gast, hou je even stilquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hi!
Is otis nu wel of geen kloon van BK. Ja of nee. Ik snap er geen fuck meer van.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doel je op mij? Ik gedraag me hoor, ben niet van plan om ooit nog geband te worden. Heb al maanden geen note meer gekregen.
En laat ik je dan wat tijd besparen:
[..]
[..]
Kan er wellicht op 1 van deze post gereageerd worden?
En deze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat je zooooo belangrijk bent dat ik tekeer tegen je ga omdat ik een probleem met je heb?
Zie je het dan nog steeds niet?
Ik ga tegen je tekeer op basis van je posts en gedrag en inconsequentie en hypocrisie. Niet vanwege jou persoonlijk. Wat boeit mij jouw persoontje nou? NIKS. He-le-maal niks.
Maar goed. Deze ban laat weer goed zien hoe inconsequent en hypocriet je bent. Wat dat betreft is mijn ban goed. Ik zit er verder niet mee, want mijn gelijk is toch wel weer aangetoond.
(die is voor allure, heb ik van jou geleerd. )
Wat, ik ben serieus hoor, ik gedraag mequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef yvonne het volgende:
BK was al een kloon die in dezelfde periode als jij een ban heeft gehad en mazzel had dat ie weer door mocht.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelezen. Antwoord op laatste post is "ja".
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zit voor het eerst in mijn leven te computeren met tijgernootjes en bier.
quote:
Oke, mooi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelezen. Antwoord op laatste post is "ja".
Je hebt gelijk. Mijn respect voor jou wordt nog steeds meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is er nog iets als communicatie achter de schermen? Dat was de afspraak.
Dat blijkt maar weer, het gaat erin als water.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk wat gemist in je leven
Dan moeten mods dat maar niet afspreken met ons.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben we mods en FA's voor ja, al 10 jaar.
AP, echt. Ga gewoon eens op zoek naar een bordje FOK op een gletsjer ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Mijn respect voor jou wordt nog steeds meer.
Respect niveau yvonne:
--- -super veel respect (hoogst haalbaar)
--- -heel erg veel respect
--- -je verdient respect
--- -best wel wat respect <<<<------------------------
--- -half respect
--- -alweer een beetje meer
--- -heel klein beetje
--- -heel erg klein beetje
--- -geen respect
Kijk eens in MyAt, ik post alleen maar in de SC OMGquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk wat gemist in je leven
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat, ik ben serieus hoor, ik gedraag meWil echt geen ban meer
![]()
En het hoeft niet met mij besproken te worden, het mag wat mij betreft buiten fok, maar zolang iemand er maar naar kijkt, en dat otis na een tijdje terug mag.
Oh en btw, zowel BK als Otis was niet geband in die periode dat ik geband was.
hoax.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef reetveter het volgende:
Ik ga mijn chick weer versieren. Anders heb ik straks nog een ban ook. Later
Ik ook zowat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kijk eens in MyAt, ik post alleen maar in de SC OMG
Wat zit jij olie op het vuur te gooien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die nu met de staart tussen de benen weglopen.Durf nu ook te communiceren dan.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moeten mods dat maar niet afspreken met ons.Jezus.
Maar niemand zegt wat terug tegen mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die nu met de staart tussen de benen weglopen.Durf nu ook te communiceren dan.
Mag ik reageren hierop of klaar?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan daarna of daarvoor, ik ga nu even niet 3,4 accounts terugzoeken.
Feit is dat Otis een extra kans kreeg en hem na verloop van tijd verklote.
Einde verhaal.
Neem een biertje, cheers.
Communiceren lijkt mij niet 'olie op het vuur gooien'. Als nu niemand iets nuttigs zegt dan blijft de onduidelijkheid bestaan. Geen idee hoe jij anders problemen oplost in je echte leven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat zit jij olie op het vuur te gooien.
Hallo dat is toch wel het minste wat je kan verwachten? Als het niet besproken wordt met de andere mods en FA's moet dat duidelijk aan gegeven worden, want dan moet je dat soort afspraken niet maken met users. Dit is toch geen beleid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus man zeur niet, je lijkt op een privé kleuterschool
Chai is in haar eentje een HELE prive kleuterschool?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus man zeur niet, je lijkt op een privé kleuterschool
Ik loop huilend weg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Communiceren lijkt mij niet 'olie op het vuur gooien'. Als nu niemand iets nuttigs zegt dan blijft de onduidelijkheid bestaan. Geen idee hoe jij anders problemen oplost in je echte leven.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niets realistisch te zeggen, dacht ik al.
In het echte leven kan je ook niet naar de FB als je gepest wordt door Otis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Communiceren lijkt mij niet 'olie op het vuur gooien'. Als nu niemand iets nuttigs zegt dan blijft de onduidelijkheid bestaan. Geen idee hoe jij anders problemen oplost in je echte leven.
Gast, natuurlijk praat ik het uit. Maar aanmoedigen om het uit te gaan praten is iets anders dan wat jij doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niets realistisch te zeggen, dacht ik al.
Ik ga wel avondeten zo. Maar oke. Ik laat het afkoelen over een tijdje komt het goed =$quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ík zou een biertje nemen als ik jou was
quote:
Jij komt ook wel goed weg met je getroll nuquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb een goed idee: we doeken de KLB SC voor een tijdje, maand of zo, op zodat iedereen tot rust kan komen en zich kan bezinnen en dan beginnen we dan weer fris opnieuw.
Nee, dan probeer ik een oplossing te vinden. Inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
In het echte leven kan je ook niet naar de FB als je gepest wordt door Otis.
Je bent gek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb een goed idee: we doeken de KLB SC voor een tijdje, maand of zo, op zodat iedereen tot rust kan komen en zich kan bezinnen en dan beginnen we dan weer fris opnieuw.
Ik stopte. Heb ik gemist?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Adv
Dan vat jij het anders op, want ik probeer niets fout te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gast, natuurlijk praat ik het uit. Maar aanmoedigen om het uit te gaan praten is iets anders dan wat jij doet.
Laat maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dan probeer ik een oplossing te vinden. Inderdaad.
Getroll?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jij komt ook wel goed weg met je getroll nu.
Ik heb ook een goed idee. Je blijft hier een tijdje weg en als je het dan goed gaat dan weten we dat het door jou komt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Neem een abbo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je wat ik mis? de negeer posts van user x knop
Ik weet waar je naartoe wilt, maar dat was bloedserieus en ik ben hartstikke volwassen geworden.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nope, ik ben hier al weken niet meer gesignaleerd dus het komt niet door mij, gelukkig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed idee. Je blijft hier een tijdje weg en als je het dan goed gaat dan weten we dat het door jou komt.
Ik wil eigenlijk ook een abbo maar heb geen iDeal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof Danny niet genoeg heeft aan 2 Ferrari's.
Beter pak je de schultenbrau en kaasknabbels en geniet er van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
AP zit weer lekker te trollen zie ik
Sigwaardig eigenlijkquote:
Wat ik al zei: zie mijn serieuze topics in GC. Die weg ben ik ingegaan en ik doe serieus mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Mattie, die heb ik allang al haha, daarom was ik net ff afwezig want ik moest eventje nieuwe halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Beter pak je de schultenbrau en kaasknabbels en geniet er van.
Ik heb geen sig nu dus ik zet em even tijdelijk =$quote:
Iscool maar doe 'm zonder [quote ] dannquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb geen sig nu dus ik zet em even tijdelijk =$
AP wacht op die ene notequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat kind heeft dan GELIJK een ban te pakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Lakitu het volgende:
Maar nu over naar de ECKTE vraag: wie gaat het wd vertellen?
Zorg ervoor dat ze geen heartattack krijgt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool maar doe 'm zonder [quote ] dann
ninja-fixed
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kind heeft dan GELIJK een ban te pakken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef mymoodfentje het volgende:
ik dacht dat KLB SC een gezellige leuke plaats was, waar klaagbazen samenkwamen om de klachten des levens te bespreken in een ietschwat langzame doch diepgaande manier
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.
Hell no.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.
En ik zit er klaar voor met een sixpack schultebrau en 2zakken kaasknabbelsquote:
Jaquote:
quote:
Ik bij mijn chick natuurlijkquote:
Laten we faken dat de SC dicht is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaMaar wees easy voor dr, ze heeft nu diploma-uitreiking
Oh dacht misschien zij onder jouw plak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bij mijn chick natuurlijk. Ik moet vrijdag mee naar een feest van der vriendinnen
.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaMaar wees easy voor dr, ze heeft nu diploma-uitreiking
Dit. De bans. Dat ynuhh weer eens gestopt is.quote:
quote:
Dat is zoooooo genant slecht, ongeveer even erg als die 2Pac 'cover' van The way it is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb deze nu al 15 min op repeat staan.
RIP
Deze man zit gewoon constant mee te lezen, ongelooflijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit. De bans. Dat ynuhh weer eens gestopt is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is zoooooo genant slecht, ongeveer even erg als die 2Pac 'cover' van The way it is.
Jij en Yvonne.quote:
banmeldtopicquote:
Hoe durf je dat te zeggen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is zoooooo genant slecht, ongeveer even erg als die 2Pac 'cover' van The way it is.
En hij plaatst niet eens dat kankerknopje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze man zit gewoon constant mee te lezen, ongelooflijk.
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij plaatst niet eens dat kankerknopje.Zeker bang voor die Clique.
Ben jij toevallig haar zoon?quote:
Kijk 3e post.quote:
oh, zeg dat danquote:
quote:
Nogmaals: kijk eens dat topic van mijn de GC.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef MouzurX het volgende:
okeee...
3 kloons weg waar ik niet van weet wie de echte zijn, ben ik straks weer 2 weken lang verward over wie wie is![]()
En kan de SC weer terug naar SC of blijven die trolls als AP trollen? Ik snap niet dat daar geen ban op staat.
AP en PHP zijn geen kloonsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef MouzurX het volgende:
okeee...
3 kloons weg waar ik niet van weet wie de echte zijn, ben ik straks weer 2 weken lang verward over wie wie is![]()
En kan de SC weer terug naar SC of blijven die trolls als AP trollen? Ik snap niet dat daar geen ban op staat.
Op pagina 1 van deze sc zat je nog te trollenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk eens dat topic van mijn de GC.Ik troll niet meer. Ik ben het goede pad op gegaan!
Ik dacht echt dat Yvonne je moeder was?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan was ik nu een mini-uberdingensadmin.
Nee, ik heb het over otis bragi en bigkahuna, maar otis2.0 is dan wel gewoon otis of wa?quote:
Dat is geen trollen maar helpen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op pagina 1 van deze sc zat je nog te trollen
Ja, om binnen een week weer te verschijnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat Otis, Bragi en All verbannen zijn en dat Bob en Yn gestopt zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is geen trollen maar helpen.
Otis2.0 is Otis is BigKahuna.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over otis bragi en bigkahuna, maar otis2.0 is dan wel gewoon otis of wa?
Dat zeg ik ook al, ik geef ze tot en met overmorgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, om binnen een week weer te verschijnen
Maar waarom is ynuhh "gestopt" ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit. De bans. Dat ynuhh weer eens gestopt is.
Nee dat gaat niet zo makkelijk bij diequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, om binnen een week weer te verschijnen
Ah die 3de wist ik niet, let ik niet zo opquote:
Die is ook vies oud.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah die 3de wist ik niet, let ik niet zo op
Een kont met hersens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
S_a is sowieso een reden voor mij om hier te blijven.
Ik zag het, maar reageerde expres niet, want ik dacht dat het een troll was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
OMG ZAG JE MIJN TYPO?!?!!
Er stond gesopt.HHAHAAHA
Ik zag hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Er stond gesopt.HHAHAAHA
Ik dacht dat dat met opzet wasquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Er stond gesopt.HHAHAAHA
quote:
Whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Er stond gesopt.HHAHAAHA
Hard Gay je gefaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUU net zieke sjans in de McDonalds. Maar ik vroeg niet eens haar nummer. Ik was echt cool guy, en dan ga ik toch japsnarsen. Waar is m'n courage.
Wat schattig!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
S_a is sowieso een reden voor mij om hier te blijven.
Japsnarsen LOL.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUU net zieke sjans in de McDonalds. Maar ik vroeg niet eens haar nummer. Ik was echt cool guy, en dan ga ik toch japsnarsen. Waar is m'n courage.
Zal wel aan de haardos liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik was je eerste e-liefde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zei alleen S_a. Ze is mijn eerste en laatste e-liefde.
In de Mac. Heb je je doelgroep verplaatst jongequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Niet vergeten, maar niet durven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Japsnarsen LOL.
Eerder mouzurx'en .. telefoonnummers vergeten te vragen heb ik ervaring mee
Jij van een user een werkwoord gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Der werkt in de mc idd 1 zo'n vrij lekker meisjequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Ze werkt daar, en ik gewoon m'n frietjes bestellen. Maar ik keek haar best wel doordringend aan, maar dat kwam omdat ik moest nadenken wat ik wilde. Maar de chemie was er. En zij zo nog verdrietig kijken toen ik wegging zonder haar te rescuen van de McD.
Ik moet je iets vertellen. Eerst was het inderdaad Lot, maar die wilde alleen als Ajax kampioen zou worden, wat sowieso onmogelijk was. Toen heb ik haar na een tijdje kunnen vergeten en toen kwam jij binnen met je stralende glimlach.quote:
Puh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al ten e-huwelijk gevraagd.
Hoe ziet ze eruit? Ik moet nu volgende week woensdag alweer naar de Mac.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Der werkt in de mc idd 1 zo'n vrij lekker meisje
Lees mijn post. Ze is nog steeds mijn eerste e-liefde, dat kan ik niet veranderen, maar tegenwoordig ben jij dat.quote:
Oké, dan pak ik Sky wel. Die is ook ongelukkig erin op het moment.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Puh.
Dan houd ik het bij HSG.Die ook gebanned is zag ik net.
Pff is een tijdje geleden maar bruin haar beetje klein staart en gewoon cutequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? Ik moet nu volgende week woensdag alweer naar de Mac.
Haha, met een beetje Bosnisch uiterlijk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Pff is een tijdje geleden maar bruin haar beetje klein staart en gewoon cute
Ja ik weet het niet precies meer, ik zeg het wel wanneer ik weer eens in de mc kom.(vaakquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, met een beetje Bosnisch uiterlijk?
Hoe is het met die chick afgelopen danquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet precies meer, ik zeg het wel wanneer ik weer eens in de mc kom.(vaak)
Nee. Nooit gedaan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Potloodvis het volgende:
Lot, voel je nog stiekem iets voor mij dat je tussen die r-e-latie van S_a en mij een stokje wilt steken?
No shit, sherlockquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er werken nog meer chicks daar.
[ afbeelding ]
Oke jij komt ook in mijn rijtje dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lees mijn post. Ze is nog steeds mijn eerste e-liefde, dat kan ik niet veranderen, maar tegenwoordig ben jij dat.
Hij heeft em gejapsnarsd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe is het met die chick afgelopen dan
Ik pak de trein wel even.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke jij komt ook in mijn rijtje dan.
Nu even goedmaakwebcamseks?![]()
Helemaal niks teruggehadquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe is het met die chick afgelopen dan
Wtf man, manwijfquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er werken nog meer chicks daar.
[ afbeelding ]
Nee, dan wil je je bewijzen. Nu was je gewoon jezelf, faalhaas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil niet grootpraten maar als ik met een mattie was geweest had ik wel dingen gevraagd. Alleen is skeer.
Oke maar, wie was dat nou in die pm die je stuurde vanachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Helemaal niks teruggehad![]()
Zo van ja? ehh?
Whehequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil niet grootpraten maar als ik met een mattie was geweest had ik wel dingen gevraagd. Alleen is skeer.
Jij welquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
He lot mag ik je msn [ afbeelding ]
Ik vat je, bro, soms in OV heb ik zieke sjans maar doe ik er niks mee. libi is een bitchquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Nee hoor, dan ben ik ook mezelf. Maar dan is het wel makkelijk om een grapje te maken, te vragen hoe ze heet ENZquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dan wil je je bewijzen. Nu was je gewoon jezelf, faalhaas.
godverdomme waarom heb ik altijd meteen beeld bij dit soort verhalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
Ik maakte dus net zo'n semi-grapje tegen Mozy dat als er meisjes bij hem in de klas zitten met een onreine punani, dat je dat vanzelf wel merkt omdat het dan naar vis ruikt. En op zijn opleiding zitten dus best veel meisjes zegt ie zo: '![]()
, het ruikt inderdaad wel eens naar vis in de klas,. '
Dat is echt fucking vies, ruik het weleens op openbare toiletten, maar dacht altijd dat die geur vooral van rottende tampons kwam.
Omdat je dan een wingman hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ben ik ook mezelf. Maar dan is het wel makkelijk om een grapje te maken, te vragen hoe ze heet ENZ
Ja zij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke maar, wie was dat nou in die pm die je stuurde vanacht?
[..]
Whehe
Ik vind dat dit project voorrang moet krijgen bij de R&D @ Lakitu International.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vat je, bro, soms in OV heb ik zieke sjans maar doe ik er niks mee. libi is een bitch
Leugenaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ging puur op het uiterlijk af, dat sprak mij aan. Nu niet meer.![]()
![]()
Pffquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik zet er een mannetje op, soms zijn ze kankerspang, fucking zonde gekquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind dat dit project voorrang moet krijgen bij de R&D @ Lakitu International.
Link?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Kut, er is een zo'n foto met alleen zo'n oog en die staat op onzichtbaar, maar volgens mij is ze dat.WAT NU
Trollhyves --> vriend wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Kut, er is een zo'n foto met alleen zo'n oog en die staat op onzichtbaar, maar volgens mij is ze dat.WAT NU
Ik neem de gok, gewoon met m'n eckte hyves.quote:
Ah ik wilde het al voor je doen, naja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik neem de gok, gewoon met m'n eckte hyves.
jij altijjd tog schatje XDquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus [ afbeelding ] [ afbeelding ]?
Maar ze zag er ook zo uit, alsof ze niet veel met Hyves deed maar wel eentje had.quote:
Ja die heb je. Age?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ze zag er ook zo uit, alsof ze niet veel met Hyves deed maar wel eentje had.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ze zag er ook zo uit, alsof ze niet veel met Hyves deed maar wel eentje had.
Geef danquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jij altijjd tog schatje XD [ afbeelding ]
Ik heb nu al zin in de 14equote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
Morgen begint de beste maand van elk jaar
Dat is eerder triest dan goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Serieus man, ik lees zo onderhand chicks. Ik kan perfect inschatten of ze lid zijn van de H&M-hyves, hoeveel vrienden ze ongeveer hebben, hoe ze op hun profielfoto staan (groeps, webcam, selfmadepic), of ze onzichtbaar staan enz.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
Morgen begint de beste maand van elk jaar
Wat? Wie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Maar RV hoezo? heeft zij een vriend ofzo?
Nee, dat niet. Maar je leert wel een beetje inschatten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is eerder triest dan goed.Je hebt ze dus altijd op Hyves voordat je er in real life werk van maakt.
Ik moet werken, de enige dag deze week.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef L0t.. het volgende:
Noem eens iets leuks om morgen te gaan doen. Behalve strand of zwembad.
Dat zegt tie toch helemaal niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is eerder triest dan goed.Je hebt ze dus altijd op Hyves voordat je er in real life werk van maakt.
Ik heb ook maar 220 of 230 vrienden op Hyves hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar je leert wel een beetje inschatten.
Oude mensen wassenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef L0t.. het volgende:
Noem eens iets leuks om morgen te gaan doen. Behalve strand of zwembad.
Dat had ik serieus ook gezegd bij jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 220 of 230 vrienden op Hyves hoor.
Ik ben te serieus voor die shit. Gewoon alleen beetje foto's kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat had ik serieus ook gezegd bij jou![]()
no fa2.
Uiteraardquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar zo komt het over. Maar jij als player zult het wel weten.
Lekker voor je. Maar ik en m'n vriend hebben vakantie en ik heb even geen inspiratie om iets te gaan doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet werken, de enige dag deze week.
Jij hebt of een webcampic als PF of een uitgaansfoto waar je in hebt geknipt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben te serieus voor die shit. Gewoon alleen beetje foto's kijken.
Slapen, de buurt in oranje folie wikkelen voor vrijdag?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lekker voor je. Maar ik en m'n vriend hebben vakantie en ik heb even geen inspiratie om iets te gaan doen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt of een webcampic als PF of een uitgaansfoto waar je in hebt geknipt.
Maak je keuze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt of een webcampic als PF of een uitgaansfoto waar je in hebt geknipt.
hahaquote:
Inpakken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker in de zon chillen morgen en 's avonds nog ff snel tas inpakken
wie? en wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Maar RV hoezo? heeft zij een vriend ofzo?
Ik ook, tot 8 uur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Al ga ik wel eerst heel dik uitslapen.
Kleur, je staat niet recht voor de camera en je hebt iets te drinken vast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent echt goed. Zeg (lees: gok) eens iets over mijn kleding daarop.En kleur of zwart-wit?
vrijdagochtend vlieg ik voor een paar dagen naar engelandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint eng te worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kleur, je staat niet recht voor de camera en je hebt iets te drinken vast.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrijdagochtend vlieg ik voor een paar dagen naar engeland
Engeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ouders en zusje naar Tenerife.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrijdagochtend vlieg ik voor een paar dagen naar engeland
'verkapt'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je nu waarom het veronzichtbaren van Hyves-profielen mij grote zorgen baart.quote:
Neger, wat?quote:President Nigeria schorst nationale elftal voor twee jaar
Goodluck Jonathan kent geen genade voor zijn nationale voetbalelftal. De president van Nigeria heeft het team voor de komende twee jaar uitgesloten van het internationale competitievoetbal.
'Meneer de president heeft besloten dat Nigeria zich de voor de komende twee jaar uit het internationale voetbal terugtrekt, zodat de sport gereorganiseerd kan worden', liet een woordvoerder woensdag weten.
Voorafgaand aan het WK had de president The Super Eagles al een volstrekt onhaalbare doelstelling opgelegd. 'Jullie moeten wereldkampioen worden, dat is jullie nationale plicht', stelde hij.
Nigeria overleefde de poulefase in Zuid-Afrika niet. Zuid-Korea en Argentinië plaatsten zich wél voor de volgende ronde. De sanctie is een direct gevolg van dat 'zwakke' optreden. 'Dit besluit is noodzakelijk na de zwakke prestatie op het lopende WK.'
Ja, ik voel je.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Snap je nu waarom het veronzichtbaren van Hyves-profielen mij grote zorgen baart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |