O, die heb ik gemist, maar Adelante heeft nog een beetje humor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.
Ha die remlofquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Jullie doen het echt allemaal zelf hoor. Ik heb alleen een user geband omdat ik 'm zat was.
xd >.<quote:
Ik wou net zeggen. Inconsequent is een woord dat speciaal voor hem is uitgevonden. Regeltjes zijn alleen van toepassing wanneer en hoe het hem uitkomt. Kom nou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.
Maar daarmee veroorzaak je onrust, zo lang je ons geen valide argumenten voor die ban geeft. Je bent een onruststoker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Jullie doen het echt allemaal zelf hoor. Ik heb alleen een user geband omdat ik 'm zat was.
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Ik ben zoveel mensen zatquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Mijn favorieten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was even jouw favorieten aan het doorspitten.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben zoveel mensen zat. Ik kan toch ook niet iedereen slaan met een hamer omdat ik die me niet aanstaat
phpquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?
Oh, dat hij hem zat is geen reden voor jou?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daarmee veroorzaak je onrust, zo lang je ons geen valide argumenten voor die ban geeft. Je bent een onruststoker.
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben zoveel mensen zat. Ik kan toch ook niet iedereen slaan met een hamer omdat ik die me niet aanstaat
Inderdaad. Persoonlijke issue's moet je niet op deze manier uitvechten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als zelfs php dat vindt...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?
Ik wil Otis' gedrag niet goed praten, maar de manier waarop dit opgelost is vind ik niet de juiste.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:31 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens voor Remlof in deze. Otis vroeg er zelf om. Hij bleef Remlof maar belachelijk maken dus.
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die dreigen te stoppen met FOK!
Dictatuur hequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil Otis' gedrag niet goed praten, maar de manier waarop dit opgelost is vind ik niet de juiste.
Als deze sluit gaat het met fireworks, niks hugsquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.Even laatste kliekhug.
Ook gezellig. En leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als deze sluit gaat het met fireworks, niks hugs.
Same here, als de SC op slot gaat kom ik toch nog maar amper op FOK!.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.Even laatste kliekhug.
Ik dacht meer aan een IRL meet, met jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, als er eens een hele week geen gezeik in de SC is krijgen jullie van mij allemaal een pilsje en voor de mannelijke users mijn SC meiden mapje incl naaktpics in rar formaat.
Deal of niet dan?
Ja, zij was geil.quote:
HAHA dan gaat er geen uur meer voorbij zonder fittie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een IRL meet, met jou.
Oh ik post verder wel op fok, maar het is dan meer uit principe tegen de gang van zaken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Same here, als de SC op slot gaat kom ik toch nog maar amper op FOK!.
It was fun while it lasted.
Jawel want ik mocht haar wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag is ze verdwenen, en geen haan heeft er naar gekraaid.
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, als er eens een hele week geen gezeik in de SC is krijgen jullie van mij allemaal een pilsje en voor de mannelijke users mijn SC meiden mapje incl naaktpics in rar formaat.
Deal of niet dan?
jij hebt ons toch al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.
Ja kom op, jullie, de vrouwen, maken zelden ruzie. Maar goed, krijg je wel pics van mijn goddelijke lichaam.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.
Noem eens een paar van die knappe vrouwen? Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben hier de knapste vrouwen van fok.
Nou daar is er zojuist 1 vanaf gevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben hier de knapste vrouwen van fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |