Och, ik kon hem haten, maar aan de andere kant vond ik hem ook wel lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe niet stoer, gek.Je hebt vaak genoeg lopen klagen over hem.
Doei Reetveter.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb ook geen zin meer in gezeik. Dit is mijn laatste post geweest.
Oké, ik snap het.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zeg toch "WEL met zo'n oude, grote KOPTELEFOON".
Ik heb dat ook. Maar ook bij alle soorten oortjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zeg toch "WEL met zo'n oude, grote KOPTELEFOON".
Ik ben juist Zen, you can take my account but NOT MY SOULquote:
Tuurlijk. Maar Bt die opeens beweert dat ze 't altijd wel lachen vond met hem...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och, ik kon hem haten, maar aan de andere kant vond ik hem ook wel lachen.
Thanks to remlof.quote:
Euh wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb ook geen zin meer in gezeik. Dit is mijn laatste post geweest.
Je bent gewoon bang om geband te worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben juist Zen, you can take my account but NOT MY SOUL
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
HAHA WD wordt niet goed als ze straks terugkomt! Kind is 1 uurtje uit de SC.
Die was anders ook weg geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
maar ze heeft dan wel haar diplomaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Moet die ook maar even een leven zoeken net als de rest van ons.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Allure_ het volgende:
EN KANKER. OM REMLOF TE PESTEN!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Als ik nu een Bragi-bingo zou moeten maken zou ik in alle vakjes 'remlof' zetten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar Bt die opeens beweert dat ze 't altijd wel lachen vond met hem... [ afbeelding ]
Totaal niet, maar ik heb een hekel aan posts van langer dan drie zinnen die geen OP zijn. En al helemaal als het serieus is. En al helemaal als het communicatie tussen beleid en users is. En al helemaal als iedereen 10x hetzelfde zegt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang om geband te worden.Je buigt.
Ach ja is niet de eerste keer dat ie weer eens een negatieve draai aan de SC geeft.quote:
we weten je wilt onsquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef reetveter het volgende:
Haha no fa2, wat moet ik anders in GODSNAAM doen.
FIFA '05 installeren, een team maken in de 3e divisie in Engeland en daar alleen maar zelfgemaakte spelers inzetten. Dan carrière mode starten en dat team kiezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:24 schreef reetveter het volgende:
Haha no fa2, wat moet ik anders in GODSNAAM doen.
Dit is neurotisch gedrag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
EN KANKER. OM REMLOF TE PESTEN!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER V
Ik niet tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef RickoKun het volgende:
HOI IK KOM EVEN LANGS OM TE ZEGGEN DAT JULLIE NOOBS ZIJN EN IK EJACULEER OVER DEZE SC HEEN EN JULLIE GORGELEN NU ALLEMAAL IN MIJN SPERMA!!!!!!!!!!!!!!!!!
OKAY I WANNA HOLLA OUT TO BREATHTAKING MET HAAR MOOIE BORSTEN EN VELE HIER ZIJN NOOBS OK DOEI NU GA IK WEG!111111111
Sinds dat jij een paar dagen geleden over negatief begin, merk ik het nu veel meer op als mensen "negatief" zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja is niet de eerste keer dat ie weer eens een negatieve draai aan de SC geeft.
Wat 'kanker v'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
EN KANKER. OM REMLOF TE PESTEN!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER V
QFT.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja is niet de eerste keer dat ie weer eens een negatieve draai aan de SC geeft.
SHE WILL FOLLOW YOU WHEREVER YOU MAAAY GOOOOOO.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Moet die ook maar even een leven zoeken net als de rest van ons.
De control eerder loslaten dan de v.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
Bragi Blijft maar doorgaan tegen de crew. Mail over 2 maand maar weer.
Die OP.quote:
oquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
SHE WILL FOLLOW YOU WHEREVER YOU MAAAY GOOOOOO.
Alleen adelante heeft ballen, de rest zijn likkersquote:
quote:
Matigquote:
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Alleen adelante heeft ballen, de rest zijn likkers
ik klikte hahahhaquote:
O, die heb ik gemist, maar Adelante heeft nog een beetje humor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.
Ha die remlofquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Jullie doen het echt allemaal zelf hoor. Ik heb alleen een user geband omdat ik 'm zat was.
xd >.<quote:
Ik wou net zeggen. Inconsequent is een woord dat speciaal voor hem is uitgevonden. Regeltjes zijn alleen van toepassing wanneer en hoe het hem uitkomt. Kom nou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, Adelante bakt er ook weinig van. Bleek laatst wel met die naakte foto's-affaire.
Maar daarmee veroorzaak je onrust, zo lang je ons geen valide argumenten voor die ban geeft. Je bent een onruststoker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Jullie doen het echt allemaal zelf hoor. Ik heb alleen een user geband omdat ik 'm zat was.
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Ik ben zoveel mensen zatquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
Mijn favorieten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was even jouw favorieten aan het doorspitten.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben zoveel mensen zat. Ik kan toch ook niet iedereen slaan met een hamer omdat ik die me niet aanstaat
phpquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?
Oh, dat hij hem zat is geen reden voor jou?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daarmee veroorzaak je onrust, zo lang je ons geen valide argumenten voor die ban geeft. Je bent een onruststoker.
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben zoveel mensen zat. Ik kan toch ook niet iedereen slaan met een hamer omdat ik die me niet aanstaat
Inderdaad. Persoonlijke issue's moet je niet op deze manier uitvechten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als zelfs php dat vindt...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat je toch wel ietsiepietsie te kort van stof was?
Ik wil Otis' gedrag niet goed praten, maar de manier waarop dit opgelost is vind ik niet de juiste.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:31 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens voor Remlof in deze. Otis vroeg er zelf om. Hij bleef Remlof maar belachelijk maken dus.
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die dreigen te stoppen met FOK!
Dictatuur hequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil Otis' gedrag niet goed praten, maar de manier waarop dit opgelost is vind ik niet de juiste.
Als deze sluit gaat het met fireworks, niks hugsquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.Even laatste kliekhug.
Ook gezellig. En leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als deze sluit gaat het met fireworks, niks hugs.
Same here, als de SC op slot gaat kom ik toch nog maar amper op FOK!.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat ga ik dat denk ik wel doen, maar als deze SC sterft wil ik daar eigenlijk nog wel even bij zijn.Even laatste kliekhug.
Ik dacht meer aan een IRL meet, met jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, als er eens een hele week geen gezeik in de SC is krijgen jullie van mij allemaal een pilsje en voor de mannelijke users mijn SC meiden mapje incl naaktpics in rar formaat.
Deal of niet dan?
Ja, zij was geil.quote:
HAHA dan gaat er geen uur meer voorbij zonder fittie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een IRL meet, met jou.
Oh ik post verder wel op fok, maar het is dan meer uit principe tegen de gang van zaken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Same here, als de SC op slot gaat kom ik toch nog maar amper op FOK!.
It was fun while it lasted.
Jawel want ik mocht haar wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag is ze verdwenen, en geen haan heeft er naar gekraaid.
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Hey jongens, als er eens een hele week geen gezeik in de SC is krijgen jullie van mij allemaal een pilsje en voor de mannelijke users mijn SC meiden mapje incl naaktpics in rar formaat.
Deal of niet dan?
jij hebt ons toch al?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.
Ja kom op, jullie, de vrouwen, maken zelden ruzie. Maar goed, krijg je wel pics van mijn goddelijke lichaam.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor de mannelijke users krijgen weer alles, de vrouwelijke niets.
Noem eens een paar van die knappe vrouwen? Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben hier de knapste vrouwen van fok.
Nou daar is er zojuist 1 vanaf gevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben hier de knapste vrouwen van fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |