Koop eens inears man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een beetje pijn aan de oorschelpen als je oordopjes te lang in hebt?
Bragi je maakt teveel goede punten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Allemaal remlofs schuld. Als hij hier niet was, was er niks aan de hand op dit moment.
En als er wel wat aan de hand was, had hij kunnen PM'en of een officiële waarschuwing kunnen plaatsen.
Ja. Mijn dokter heeft ooit gezegd dat dat beginnende oorkanker is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een beetje pijn aan de oorschelpen als je oordopjes te lang in hebt?
Wel met zo'n oude, grote koptelefoon van Philips.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
ja hoe denk je dat ik erbij kwamquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook echt niet 1 of 2 pages geleden gepost.
Ik ben al twee of drie keer geband geweest, terwijl/doordat ik een valide punt maakte.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Bragi je maakt teveel goede punten.Je zal geband worden denk ik. Je was een toffe user, ik zal je missen.
Een koptelefoon die staat aan de buitenkant. Oordopjes die doe je in. Ik snap je dus niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel met zo'n oude, grote koptelefoon van Philips.
Daar had ik gisteren even voor gebeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja. Mijn dokter heeft ooit gezegd dat dat beginnende oorkanker is.
Ik mis Emi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben al twee of drie keer geband geweest, terwijl/doordat ik een valide punt maakte.
Alleen met die Emimich-gate verdiende ik de ban.
Dat dus. Ik zeg toch "WEL met zo'n oude, grote KOPTELEFOON".quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een koptelefoon die staat aan de buitenkant. Oordopjes die doe je in. Ik snap je dus niet.
De tijd dat TMF onverstaanbare nummers ondertitelde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er zit een soort Lord of the Rings verhaal achter dit liedje![]()
!
Me 2.quote:
Deze neger buigt voor niemand.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, je hebt gelijk maar dat krijg je toch niet. Jij stopt er altijd tevergeefs zoveel moeite in, berust er gewoon in. Het regime is niet voor rede vatbaar, ik probeer niet eens meer ertegen in te gaan.
Doe niet stoer, gek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik mis Mimi echt. Ik vond het altijd wel lachen met hem
Valide punten van users.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben al twee of drie keer geband geweest, terwijl/doordat ik een valide punt maakte.
Alleen met die Emimich-gate verdiende ik de ban.
Echt jammer dat niemand hem heeft kunnen vervangen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik mis Mimi echt. Ik vond het altijd wel lachen met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |