Doei Ynuhh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Weer gezeur, nu stop ik er ook maar mee.
Doeidoei.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef Skylark. het volgende:
Wel mooi dat dit soort dingen altijd in mijn topics gebeurd.
ynuhh neequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Doeidoei.
Dankjewel, remlofquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Doeidoei.
Ik eigenlijk permanent vanwege het openen van een Gilde SC #2. Gelukkig veranderen mensen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben ooit 3 maanden geband om niks.
Pretenderen dat jij ook weleens mensen om lullige dingentjes hebt willen bannen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
...
Wat is je punt van deze irrelevante vraag?
Jij mag niet stoppen, niet stoppen, niet stoppen!!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Doeidoei.
Ze komt wel weer terug als het ooit nog gezellig wordt hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ynuhh nee. Ik heb niks gedaan en ik praat niet eens serieus over serieuze dingen hier.
Net alsof die niet terugkomt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dankjewel, remlofVoor het wegjagen van nóg een user.
WAY TO GO!
Als mod heb ik de regels zo goed mogelijk proberen na te leven. DE REGELS. Waarom zou ik niet iemand mogen mailen dat zijn duurbetaalde column op een site staat met een totaal andere naam eronder?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Pretenderen dat jij ook weleens mensen om lullige dingentjes hebt willen bannen?
Ahaaaa.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor, maar ik vond het grappig dat hij er stoer mee deed.
Nou Bragi jij kunt ook wel even dimmen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
Serieus, hè, die kerel komt hier binnenwalsen en jaagt zo twee users weg met z'n getroll. Had dan gewoon gePM'd of zo. Mensen die de regels niet naleven.
Daarom heb ik een goed voornemen, ik laat de SC nooit meer los.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze komt wel weer terug als het ooit nog gezellig wordt hier.
Het mooiste is nog dat ie nu wel meeleest (hoogstwaarschijnlijk), maar geen enkele respons what so ever gaat geven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
Serieus, hè, die kerel komt hier binnenwalsen en jaagt zo twee users weg met z'n getroll. Had dan gewoon gePM'd of zo. Mensen die de regels niet naleven.
I GOT YO BACKquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als mod heb ik de regels zo goed mogelijk proberen na te leven. DE REGELS. Waarom zou ik niet iemand mogen mailen dat zijn duurbetaalde columns op een site staat met een totaal andere naam eronder?'t Is toch niet dat ik op dat moment aan het liegen was of zo?
Allemaal remlofs schuld. Als hij hier niet was, was er niks aan de hand op dit moment.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaa.
[..]
Nou Bragi jij kunt ook wel even dimmen hoor![]()
Dat nummer is echt aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er zit een soort Lord of the Rings verhaal achter dit liedje![]()
!
Oh, die had ik ook echt niet 1 of 2 pages geleden gepost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |