Beetje mijn quotes aanpassen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
MIJN GOD. Ik mag niets over je Franse achtergrond zeggen, maar dit.!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik begin niet voor niks opnieuw.
Kap nou eens Bupatih, jij zou al helemaal beter moeten weten. Dat over 'kanker' was een reactie op de post vlak boven die eerste van mij: [KLB SC 2989] SC's zijn sneu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
En remlof reageerde niet enkel op de TT. Hij moest weer oude koeien uit de sloot halen met zijn verkapte "hier posten jullie de hele tijd met kanker"-post.
Kom naar bokt. Heb je zelfs een bezwaarcomissie die je kunt benaderen als je het niet eens bent met een mod.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
M'n laatste motivatie om iets positief te zeggen over FOK! buiten deze site om is nu ook helemaal weg, hoor.
DUS NU IS HET CHUCK'S SCHULD DAT OTIS IS GESNEUVELD? Shit is onnn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap nou eens Bupatih, jij zou al helemaal beter moeten weten. Dat over 'kanker' was een reactie op de post vlak boven die eerste van mij: [KLB SC 2989] SC's zijn sneu.
En hoeveel bans heb je als mod aangevraagd? Nou?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Bragi het volgende:
Ik werd ooit geband, omdat ik dreigde Luuk Koelman te mailen met het feit dat een user een column van Koelman had gejat en had gesubmit voor op de frontpage, alwaar 'ie ook verscheen.
What the fuck. Ik mag zoiets toch wel melden?
Ik ben ooit 3 maanden geband om niks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Bragi het volgende:
Ik werd ooit geband, omdat ik dreigde Luuk Koelman te mailen met het feit dat een user een column van Koelman had gejat en had gesubmit voor op de frontpage, alwaar 'ie ook verscheen.
What the fuck. Ik mag zoiets toch wel melden?
Welnee, leer eens begrijpend lezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DUS NU IS HET CHUCK'S SCHULD DAT OTIS IS GESNEUVELD? Shit is onnn.
Beste Remlof,quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap nou eens Bupatih, jij zou al helemaal beter moeten weten. Dat over 'kanker' was een reactie op de post vlak boven die eerste van mij: [KLB SC 2989] SC's zijn sneu.
Het is anders niet de eerste keer dat je er iets van zegt. En als je 'kanker' als woord wil verbieden kun je beter in een ander, oostelijker gelegen land terecht. Die 'kanker' als reactie op de post boven je was dus gewoon een troll. Als iets je niet aanstaat aan een user, remlof, kun je Biogarde PM'en, die kijkt er dan naar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot morgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Weer gezeur, nu stop ik er ook maar mee.
Doeidoei.
...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel bans heb je als mod aangevraagd? Nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |