okquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
Maar die brownie komt echt wel weer een keer terug hoor
Dank je, daagquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je baantje!
En succes met de kindjes.
1-0 voor Otis. Remlof moet nu de aanval gaan kiezen!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.
Otis zeurt niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, waarom zeur je er zo lang op door. Gewoon negeren.
Kort haar bij meisjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lang haar is wel slim om te wassen nog, want dat gaat nog niet helemaal goed.
Nee hoor, ik vind hem gewoon grappig. Volgens mij heeft hij ook liever mn browniequote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
Otis, crewbashing, twee weken weg.
Remlof negeren?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, waarom zeur je er zo lang op door. Gewoon negeren.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Otis2.0, crewbashing, twee weken weg.
Nu weet ik weer waarom ik je zo godse irritant vond en het is me een raadsel waarom ik je weer heb uitgenodigd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof negeren?
CREWBASHING, SKYLARK VINDT DAT FA'S GENEGEERD MOETEN WORDEN!!!ALERT ALERT EMERGENCY EMERGENCY
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Het spijt me, het was een uitspatting van me. Wat moet ik doen om het weer goed te maken, het maakte me niet uit wat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik je zo godse irritant vond en het is me een raadsel waarom ik je weer heb uitgenodigd.
Ja pas op remlof. Hij gaat gewoon op je zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en. Jij denkt toch zeker niet dat ik oog om oog tand om tand ga doen? Ik rij jou met mijn scooter gewoon overheen.
Ik heb een tyfus hekel aan blauwe plekken en bloed. Pijn is niet fijn.
Flauw van je, Remlof.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet bij hem. Over en uit nu.

Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja pas op remlof. Hij gaat gewoon op je zitten.
Challas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef MiVer het volgende:
goed die groene is nu op
ik ga ook weg..later terug
Wie dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Skylark. het volgende:
Even een Oceans Three plan verzinnen om Otis te bevrijden.
Kanker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Vandaag nemen we afscheid van iemand die na een jaren lange strijd met ...
Waar is hij eigenlijk aan doodgegaan.
Zelfdoding.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Waarom zou hij je iets doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.
Vrijheid van meningsuiting. Daar is ie aan doodgegaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Als remlof je aankijkt is het slimste wat je kan doen is gewoon gaan liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.
Had ik misschien gedaan als dat vuile hypocriete om te kotsen joch het niet had gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees effe bij, allemaal trouwens: [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees effe bij, allemaal trouwens: [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had ik misschien gedaan als dat vuile hypocriete om te kotsen joch het niet had gemaakt.
die vriend heeft het goed voor elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
Zo naar he, m'n vriendje is klaar met tentamens en begonnen met chillen en drinken en ik moet nog meer dan een week keihard leren!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Dat maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, even zonder dollen. Mag Otis wel weer opnieuw een account aanmaken en hier posten?
Jawel toch?
Is er een deel 4 of moet ik die vast openen? Want ik wil ook reageren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Wat deed hij nu dan voor klikowaardigs?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.
Dat weet ik helemaal niet, ik weet dat als je account verwijderd is tussentijds niet meer mag posten oftewel niet klonen. Maar als je account verwijderd is en in z'n geheel niet meer terug komt dan mag je je toch wel opnieuw registreren? Of is het nu IP ban?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JIJ GAAT DICHTquote:
Ik ga weer terug naar bokt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ja jongens, zo werkt het regime van Fok! nu eenmaal. Otis loopt hier gewoon 24/7 te zieken en trollen dus nu is het gewoon klaar.
Nee hoor, ik weet dat Otis nog leest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Is het vervelend dat er niemand op je reageert, PV? ik zou nog 3 andere zinsconstructies proberen.
Remlof reageerde alleen op de TTquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef Bragi het volgende:
Beetje jammer dat remlof met z'n getroll niet geband wordt en Otis wel.
Beetje hetzelfde als met Lamon vroeger als 'ie kwam trollen.
Zo erg was Otis helemaal niet, ik trol, jij trolt, en zij trollen. En nu moet Otis wel ineens weg, al weet ik natuurlijk niet wat ie allemaal buiten ons weten heeft uigevreten natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ja jongens, zo werkt het regime van Fok! nu eenmaal. Otis loopt hier gewoon 24/7 te zieken en trollen dus nu is het gewoon klaar.
jupquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, even om het duidelijk te maken, Otis is dus puur gebanned vanwege de conversatie met remlof in dit topic?
Otis gaat soms te lang op shit door, maar ik vind dit wel zeer streng.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof reageerde alleen op de TT. Zoals die het zelf zegt. En Otis ging daar dom op in. Het is gewoon overduidelijk dat je dat soort dingen niet moet doen in dit land waar vrijheid van meningsuiting niet gewaardeerd wordt.
Dom van Otis.
Precies. Hij ging er alleen op in. Hij vroeg naar remlofs beweegredenen. Geen reden tot ban.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof reageerde alleen op de TT. Zoals die het zelf zegt. En Otis ging daar dom op in. Het is gewoon overduidelijk dat je dat soort dingen niet moet doen in dit land waar vrijheid van meningsuiting niet gewaardeerd wordt.
Dom van Otis.
Nee, zo werkt het hier niet. Je hoort je gewoon te gedragen en anders is het basta. Als het aan mij ligt vallen er zo nog veel meer bans. Weg met die rotte appels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo erg was Otis helemaal niet, ik trol, jij trolt, en zij trollen. En nu moet Otis wel ineens weg, al weet ik natuurlijk niet wat ie allemaal buiten ons weten heeft uigevreten natuurlijk
En remlof reageerde niet enkel op de TT. Hij moest weer oude koeien uit de sloot halen met zijn verkapte "hier posten jullie de hele tijd met kanker"-post.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dom van Otis.
Precies, goed is goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het hier niet. Je hoort je gewoon te gedragen en anders is het basta. Als het aan mij ligt vallen er zo nog veel meer bans. Weg met die rotte appels.
Ik ben ouderwets, doe niet aan mode.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
Uhmm, de sarcasme-is passé hoor jongens. Het is nu de
.
Doe dat vooralquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die vriend heeft het goed voor elkaarik draai er ook 1 open om te vieren dat je nog meer dan een week keihard moet leren ok?
Ja, zo simpel is het gewoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Precies, goed is goed.Jij en ik snappen de regels ten minste.
Alsof dit nieuws is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef Bragi het volgende:
En nu zie je gewoon WEER dat het niet de gasten van de SC zelf zijn die voor gedonder zorgen, maar van de gasten erbuiten die niks met de SC te maken wíllen hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |