Uh, nee. Taalkundig gezien een prima zin toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'een heel lieve jongen' ?
Nee. Of je moet bedoelen dat je een hele jongen bent, maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, nee. Taalkundig gezien een prima zin toch?
toch aardig vermaak zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
Sky heeft gelijk. SC's als deze zijn inderdaad sneu.
Ik ben een jongen hoor, toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Of je moet bedoelen dat je een hele jongen bent, maar daar ga ik niet vanuit.
Mooiquote:
Het is dus een heel lieve jongen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat maar... je luistert toch niet. "Een hele lieve jongen" klopt niet, nee.
wat is je boegbeeld aanpakplan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is dus een heel lieve jongen?
Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is dus een heel lieve jongen?
remlof met zijn popquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Deze sc is sneu, er zijn ook wel goeie. Maar het ligt aan de mensen die er posten he?
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Deze sc is sneu, er zijn ook wel goeie. Maar het ligt aan de mensen die er posten he?
Vind je mij sneu?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
waarom altijd reacties uitlokken en trollen danquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Jou telefoonnummer heb ik bij de hand. En nee, ik wil niet bij de hand zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Weer wat geleerdquote:
Geen enkele SC dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, waar ze het niet stoer vinden om in bijna elke post 'kanker' te zetten enzo.
Ik vind jou sneu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daarom is deze sc sneu.
Mensen die grapjes niet doorzien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
het gebruik van emo.gif vind ik nog sneuerquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar niksquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet ook nog jingles halen. Ze zijn nu op en ik moet morgen werken, maar overmorgen heb ik ze nodig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:39 schreef MiVer het volgende:
ik rook nog 1 groene voor de afloop, dan naar veerse meer
Ik stopte bij scooterquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Even een wetenswaardigheidje. Arnhem is ong 110 KM van mijn huis vandaan.Mijn scooter loopt 85, maar waarschijnlijk haal ik een gemiddelde van nog geen 70. Dat duurt gewoon fucking 3 uur voor ik in Arnhem ben. Maar d'r komen, dat zal ik!
Je vindt het blijkbaar nodig als veertiger om mensen die jouw zoon hadden kunnen zijn keer op keer 'sneu' te noemen en iedere keer weer komen trollen.quote:
Goh, misschien vindt Remlof mij wel sneu. Anyway, ik wil wel eens weten als hij mij dat ook face to face wil zeggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je hier eigenlijk komen als je ons sneu vindt? Ik kan geen andere reden bedenken dan het uitlokken van reacties. Lijkt me niet de bedoeling. Dit is een gezellige SC en een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling
Immers, 3x70=110.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Even een wetenswaardigheidje. Arnhem is ong 110 KM van mijn huis vandaan.Mijn scooter loopt 85, maar waarschijnlijk haal ik een gemiddelde van nog geen 70. Dat duurt gewoon fucking 3 uur voor ik in Arnhem ben. Maar d'r komen, dat zal ik!
Ik kom hier omdat ik FA ben, als gewone user zal je me hier nauwelijks zien. Behalve als MiVer er is, want die vind ik wel grappig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je hier eigenlijk komen als je ons sneu vindt? Ik kan geen andere reden bedenken dan het uitlokken van reacties. Lijkt me niet de bedoeling. Dit is een gezellige SC en een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling
ben je breed dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, misschien vindt Remlof mij wel sneu. Anyway, ik wil wel eens weten als hij mij dat ook face to face wil zeggen
Yamaha Aerox, nette 50 cc, Yasuni uitlaat, en een (ja hier is ie! mallosi koppeling)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
1,80. a 85 KG vleesquote:
Naar een SC komen om daar te komen vertellen dat het een sneue SC is. Wat kun je daar anders van maken dan trollen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik kom hier niet om te trollen hoor. Sterker nog, ik troll nergens, kan ik niet maken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:43 schreef Salatrel het volgende:
ik wil graag de groetjes doen aan Allure_
Winnie GIF =$quote:
Lekker makkelijk, even komen trollen en dan dit als er een reactie komt. Dit is nou een van de redenen dat ik je sneu vind, remlof.quote:
Inderdaad, ik als rustige jongen zonder waarschuwingen, notes en bans kan mij hier echt niet in terugvinden.quote:
Ow, je hebt de TT niet eens gelezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar een SC komen om daar te komen vertellen dat het een sneue SC is. Wat kun je daar anders van maken dan trollen?
Hoe lieeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffff!quote:
Ik moest hieraan denken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
I only want to break break break bre-heak your heart.
Nou en. Jij denkt toch zeker niet dat ik oog om oog tand om tand ga doen? Ik rij jou met mijn scooter gewoon overheen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je 10cm minder en 5kg meer dan ik
Je dochter was toch 12?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lieeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Gezellig hier
Ik heb een baantjeen nu ga ik mn kinderen wassen
Jawel hoor. Ik had alleen verwacht dat jij je als Forum Admin niet tot dat soort getroll zou verlagen. Helaas, vergeefse hoop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, je hebt de TT niet eens gelezen?
Lees mijn vorige post nog eens, daarom reageerde ik zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, even komen trollen en dan dit als er een reactie komt. Dit is nou een van de redenen dat ik je sneu vind, remlof.
2.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik heb ook een note
Geheel onterecht waarschijnlijk
Denken dat Remlof objectief en neutraal isquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had alleen verwacht dat jij je als Forum Admin niet tot dat soort getroll zou verlagen. Helaas, vergeefse hoop.
hoiquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik heb ook een note
Geheel onterecht waarschijnlijk
Wtf? Jij gaat het echt nooit snappen he? Jammer.Ik had goede hoop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had alleen verwacht dat jij je als Forum Admin niet tot dat soort getroll zou verlagen. Helaas, vergeefse hoop.
Nee, 8 en 9quote:
Voor jou, Remmie:quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog eens, daarom reageerde ik zo.
Ik snapte al niet waarom je haar nog moest wassen, maar dan is het mijn fout.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, 8 en 9
En eentje heeft r arm gebroken, over die had ik tDe andere was ik dr haar.
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf? Jij gaat het echt nooit snappen he? Jammer.Ik had goede hoop.
Gefeliciteerd met je baantjequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lieeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Gezellig hier
Ik heb een baantjeen nu ga ik mn kinderen wassen
IK KUS GEEN VREEMDENquote:
Ok, doei.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.
Lang haar is wel slim om te wassen nog, want dat gaat nog niet helemaal goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snapte al niet waarom je haar nog moest wassen, maar dan is het mijn fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |