Ik stopte bij scooterquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Even een wetenswaardigheidje. Arnhem is ong 110 KM van mijn huis vandaan.Mijn scooter loopt 85, maar waarschijnlijk haal ik een gemiddelde van nog geen 70. Dat duurt gewoon fucking 3 uur voor ik in Arnhem ben. Maar d'r komen, dat zal ik!
Je vindt het blijkbaar nodig als veertiger om mensen die jouw zoon hadden kunnen zijn keer op keer 'sneu' te noemen en iedere keer weer komen trollen.quote:
Goh, misschien vindt Remlof mij wel sneu. Anyway, ik wil wel eens weten als hij mij dat ook face to face wil zeggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je hier eigenlijk komen als je ons sneu vindt? Ik kan geen andere reden bedenken dan het uitlokken van reacties. Lijkt me niet de bedoeling. Dit is een gezellige SC en een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling
Immers, 3x70=110.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Even een wetenswaardigheidje. Arnhem is ong 110 KM van mijn huis vandaan.Mijn scooter loopt 85, maar waarschijnlijk haal ik een gemiddelde van nog geen 70. Dat duurt gewoon fucking 3 uur voor ik in Arnhem ben. Maar d'r komen, dat zal ik!
Ik kom hier omdat ik FA ben, als gewone user zal je me hier nauwelijks zien. Behalve als MiVer er is, want die vind ik wel grappig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je hier eigenlijk komen als je ons sneu vindt? Ik kan geen andere reden bedenken dan het uitlokken van reacties. Lijkt me niet de bedoeling. Dit is een gezellige SC en een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling
ben je breed dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, misschien vindt Remlof mij wel sneu. Anyway, ik wil wel eens weten als hij mij dat ook face to face wil zeggen
Yamaha Aerox, nette 50 cc, Yasuni uitlaat, en een (ja hier is ie! mallosi koppeling)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
1,80. a 85 KG vleesquote:
Naar een SC komen om daar te komen vertellen dat het een sneue SC is. Wat kun je daar anders van maken dan trollen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik kom hier niet om te trollen hoor. Sterker nog, ik troll nergens, kan ik niet maken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:43 schreef Salatrel het volgende:
ik wil graag de groetjes doen aan Allure_
Winnie GIF =$quote:
Lekker makkelijk, even komen trollen en dan dit als er een reactie komt. Dit is nou een van de redenen dat ik je sneu vind, remlof.quote:
Inderdaad, ik als rustige jongen zonder waarschuwingen, notes en bans kan mij hier echt niet in terugvinden.quote:
Ow, je hebt de TT niet eens gelezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar een SC komen om daar te komen vertellen dat het een sneue SC is. Wat kun je daar anders van maken dan trollen?
Hoe lieeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffff!quote:
Ik moest hieraan denken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
I only want to break break break bre-heak your heart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |