wolvendagen is zenuwachtig voor haar mbo diploma uitreiking natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef Otis2.0 het volgende:
waarom zo boos allemaal dan
MBO.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wolvendagen is zenuwachtig voor haar mbo diploma uitreiking natuurlijk
Waarom fout doen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK WIST dat jij die ging verbeteren.
Ik heb nog een PM van jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die zich aangevallen voelen via interwebz.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik maak er zelf geen woorden aan vuil.
Otis, had je nog teruggelezen van gisternacht? Ik postte de beste chick OOIT en mensen vonden haar 'average'.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Otis, had je nog teruggelezen van gisternacht?
En 1 van deze waarmee ik dus was toen zit gewoon vast hoor ik netquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maakte mij n mat toen ook waar door elk weekend wel een matpartij te hebben.
Een hele lieve jongen die door niemand lief gevonden wordt. Vreemd genoeg.quote:
Indirect deed je dat toch echt hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik maak er zelf geen woorden aan vuil.
Bedoel je niet 'een heel lieve jongen' ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een hele lieve jongen die door niemand lief gevonden wordt. Vreemd genoeg.
daar had ik nog op gereageerd man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[KLB SC 2988] Na dit topic stoppen we echt, mamma.
Hier begon ik chicks te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |