ik ben te knap en succesvol voor jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
eigenlijk ben je gewoon tan2 lelijk. nou oprotten. met je eierkoeken kop.
HAHAHAHAHAHA DEZE MAN.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik ben te knap en succesvol voor jou
Ik smeer me elke ochtend in met nivea Q10. Daarnaast vertoef ik mij meerdere malen per week in de sportschool to keep my body in shape. Verder vind ik het fijn als mijn haar gewoon goed zit en ik fijne, modieuze kleren aan heb.quote:
Drink je ook door een rietje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik smeer me elke ochtend in met nivea Q10. Daarnaast vertoef ik mij meerdere malen per week in de sportschool to keep my body in shape. Verder vind ik het fijn als mijn haar gewoon goed zit en ik fijne, modieuze kleren aan heb.
Ik denk dat het daardoor komt.
Hoi Skyquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik smeer me elke ochtend in met nivea Q10. Daarnaast vertoef ik mij meerdere malen per week in de sportschool to keep my body in shape. Verder vind ik het fijn als mijn haar gewoon goed zit en ik fijne, modieuze kleren aan heb.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef UIO_AMS het volgende:
We hadden dus weer fruit.
Eerst de handen wassen:
[ afbeelding ]
Het fruit:
[ afbeelding ]
Collega Mitä helpt mee met schillen:
[ afbeelding ]
Het resultaat mag er weer wezen:
[ afbeelding ]
De mesjes even netjes afspoelen:
[ afbeelding ]
Vorkjes erbij:
[ afbeelding ]
Tast maar toe:
[ afbeelding ]
Dat smaakt goed:
[ afbeelding ]
Zo, de vitamines zijn weer binnen:
[ afbeelding ]
Morgen weer natuurlijk.
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
Sanna zegt:
*Je hebt danny geneukt?
Joey zegt:
*2x
Sanna zegt:
*damn.
Lamon, bent u daar?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ik ben te knap en succesvol voor jou
Ik werd anders met open armen ontvangen, maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef reetveter het volgende:
Ik snap nu wel waarom mensen zich hier niet zo welkom voelen!!!!
Anti-rimpel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
je kan er niet mee omgaanquote:
Dan jij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, idd. Nou ach, ik zie het wel
. Aan die drukte kun je vast niet ontkomen.
[..]
Ga maar huilen. Ik ben gewoon way leuker dan jou.
wolvendagen is zenuwachtig voor haar mbo diploma uitreiking natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef Otis2.0 het volgende:
waarom zo boos allemaal dan
MBO.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wolvendagen is zenuwachtig voor haar mbo diploma uitreiking natuurlijk
Waarom fout doen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK WIST dat jij die ging verbeteren.
Ik heb nog een PM van jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die zich aangevallen voelen via interwebz.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik maak er zelf geen woorden aan vuil.
Otis, had je nog teruggelezen van gisternacht? Ik postte de beste chick OOIT en mensen vonden haar 'average'.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Otis, had je nog teruggelezen van gisternacht?
En 1 van deze waarmee ik dus was toen zit gewoon vast hoor ik netquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maakte mij n mat toen ook waar door elk weekend wel een matpartij te hebben.
Een hele lieve jongen die door niemand lief gevonden wordt. Vreemd genoeg.quote:
Indirect deed je dat toch echt hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik maak er zelf geen woorden aan vuil.
Bedoel je niet 'een heel lieve jongen' ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een hele lieve jongen die door niemand lief gevonden wordt. Vreemd genoeg.
daar had ik nog op gereageerd man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[KLB SC 2988] Na dit topic stoppen we echt, mamma.
Hier begon ik chicks te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |