Heb je haar weer met haar banaancomplex.quote:
Die met die armband. Zie ook z'n stroke a cat-topic.quote:
Hoe durft'ie, zomaar te krullen om een peer!quote:
wheheheh beetje duur voor 16 man maar anders had ik het gedaanquote:
Met een beetje fantasie kun je dat toch ook zelf regelen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef miss_bleu het volgende:
wheheheh beetje duur voor 16 man maar anders had ik het gedaan![]()
Ik wil mijn collega's wel eens raar zien kijken als er een appel op hun bureau ligt met een @
De extra moeite die je neemt, tilt de vriendelijkheidsgraad naar een hoger plan. Ik ben in ieder geval trots op je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:36 schreef Sanne het volgende:
Deze was voor mij véél makkelijker geweest.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De extra moeite die je neemt, tilt de vriendelijkheidsgraad naar een hoger plan. Ik ben in ieder geval trots op je.![]()
"doe gezond, rook een appel"quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn collega's roken om het half uur. Ik denk beter dat ik ze wat nicotine-kauwgom kan aanbieden.
Ik ben hier dus mee begonnen toen ik stopte met roken. Een stuk kaki fruit is toch een stuk lekkerder dan een peuk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn collega's roken om het half uur. Ik denk beter dat ik ze wat nicotine-kauwgom kan aanbieden.
Trendsettend ook! Als meer mensen dit ook gaan doen tenminste.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
hip!
Is een idee, ware het niet dat geld me niks zegt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En nu ga je het effect op het ziekteverzuim meten en bij je baas de helft van de winst opeisen?
Start een actie ter verbetering van het bedrijfskantinevoer! Je hebt nu hier het juiste forum ervoor! Mijn steun heb je alvast.quote:Goed plan trouwens, in veel bedrijfskantines hebben ze echt baggerslecht voer!
Dan eet je straks maar om die banaan heen, L.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Limlander het volgende:
Als je echt vriendelijk wilt zijninformeer je eerst bij je collega's waar ze van houden
![]()
(ik houd niet van banaan)
![]()
Groot gelijk, Lquote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Limlander het volgende:
Als je echt vriendelijk wilt zijninformeer je eerst bij je collega's waar ze van houden
![]()
(ik houd niet van banaan)
![]()
Neuhj, heb vandaag alweer de koffie ronde gedaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Zijn er ook nog anderen die fruit hebben meegenomen voor hun collega's vandaag?
16:39... tijd voor koggie.quote:
Goede zaak.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:47 schreef melonovy het volgende:
Bij mij op het werk staat altijd al fruit klaar. (Sportschool, met schaal appels)
Leest hij soms mee op Fok!?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:30 schreef miss_bleu het volgende:
wheheh vanmorgen kwam de projectleider van een giga grootproject van ons, aan met manderijnen
Misschien een bekende van het RAOK- principe?quote:
Dat kan natuurlijk ook. Vraag het hem m_b!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien een bekende van het RAOK- principe?
Doe dat. Ondertussen ren ik even naar de AH om fruit te halen.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:43 schreef miss_bleu het volgende:
zal het hem vragen als hij zo nog een keer langskomt
Meloenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe dat. Ondertussen ren ik even naar de AH om fruit te halen.
Iemand nog suggesties op fruitgebied?
Frambozen!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Doe dat. Ondertussen ren ik even naar de AH om fruit te halen.
Iemand nog suggesties op fruitgebied?
Frambozen zijn echter wel heel erg lekker. En kwantiteit gaat niet altijd boven kwaliteit. Plus, het zijn de gezondste vruchten die er zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is toch altijd fijn, dat, wanneer je aan het bezuinigen bent, er vrouwen als Ripley rondlopen.
[afbeelding]
De meloen was goedkoper, maar gelukkig realiseerde ik me dat we hier op kantoor geen messen hebben waarmee ik een meloen te lijf kan gaan. Dat scheelt toch in de kosten.
Het is eigenlijk een RAOK, want ik krijg zelf geen framboos. Dus ik doe de collega's van UIO nu een groot plezier door zulk lekker fruit onder de aandacht te brengenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz!
Je weet ook hoe je die mannen moet bewerken he Rip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |