okquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
Maar die brownie komt echt wel weer een keer terug hoor
Dank je, daagquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je baantje!
En succes met de kindjes.
1-0 voor Otis. Remlof moet nu de aanval gaan kiezen!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.
Otis zeurt niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, waarom zeur je er zo lang op door. Gewoon negeren.
Kort haar bij meisjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lang haar is wel slim om te wassen nog, want dat gaat nog niet helemaal goed.
Nee hoor, ik vind hem gewoon grappig. Volgens mij heeft hij ook liever mn browniequote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
Otis, crewbashing, twee weken weg.
Remlof negeren?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, waarom zeur je er zo lang op door. Gewoon negeren.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Otis2.0, crewbashing, twee weken weg.
Nu weet ik weer waarom ik je zo godse irritant vond en het is me een raadsel waarom ik je weer heb uitgenodigd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof negeren?
CREWBASHING, SKYLARK VINDT DAT FA'S GENEGEERD MOETEN WORDEN!!!ALERT ALERT EMERGENCY EMERGENCY
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Het spijt me, het was een uitspatting van me. Wat moet ik doen om het weer goed te maken, het maakte me niet uit wat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik je zo godse irritant vond en het is me een raadsel waarom ik je weer heb uitgenodigd.
Ja pas op remlof. Hij gaat gewoon op je zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en. Jij denkt toch zeker niet dat ik oog om oog tand om tand ga doen? Ik rij jou met mijn scooter gewoon overheen.
Ik heb een tyfus hekel aan blauwe plekken en bloed. Pijn is niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |