Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had ik misschien gedaan als dat vuile hypocriete om te kotsen joch het niet had gemaakt.
die vriend heeft het goed voor elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
Zo naar he, m'n vriendje is klaar met tentamens en begonnen met chillen en drinken en ik moet nog meer dan een week keihard leren!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Dat maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, even zonder dollen. Mag Otis wel weer opnieuw een account aanmaken en hier posten?
Jawel toch?
Is er een deel 4 of moet ik die vast openen? Want ik wil ook reageren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Wat deed hij nu dan voor klikowaardigs?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.
Dat weet ik helemaal niet, ik weet dat als je account verwijderd is tussentijds niet meer mag posten oftewel niet klonen. Maar als je account verwijderd is en in z'n geheel niet meer terug komt dan mag je je toch wel opnieuw registreren? Of is het nu IP ban?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JIJ GAAT DICHTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |