Flauw van je, Remlof.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet bij hem. Over en uit nu.

Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja pas op remlof. Hij gaat gewoon op je zitten.
Challas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef MiVer het volgende:
goed die groene is nu op
ik ga ook weg..later terug
Wie dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Skylark. het volgende:
Even een Oceans Three plan verzinnen om Otis te bevrijden.
Kanker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Vandaag nemen we afscheid van iemand die na een jaren lange strijd met ...
Waar is hij eigenlijk aan doodgegaan.
Zelfdoding.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Waarom zou hij je iets doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.
Vrijheid van meningsuiting. Daar is ie aan doodgegaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Als remlof je aankijkt is het slimste wat je kan doen is gewoon gaan liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.
Had ik misschien gedaan als dat vuile hypocriete om te kotsen joch het niet had gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees effe bij, allemaal trouwens: [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees effe bij, allemaal trouwens: [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |