Ik vat je, bro, soms in OV heb ik zieke sjans maar doe ik er niks mee. libi is een bitchquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil niet grootpraten maar als ik met een mattie was geweest had ik wel dingen gevraagd. Alleen is skeer.
Nee hoor, dan ben ik ook mezelf. Maar dan is het wel makkelijk om een grapje te maken, te vragen hoe ze heet ENZquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dan wil je je bewijzen. Nu was je gewoon jezelf, faalhaas.
godverdomme waarom heb ik altijd meteen beeld bij dit soort verhalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
Ik maakte dus net zo'n semi-grapje tegen Mozy dat als er meisjes bij hem in de klas zitten met een onreine punani, dat je dat vanzelf wel merkt omdat het dan naar vis ruikt. En op zijn opleiding zitten dus best veel meisjes zegt ie zo: '![]()
, het ruikt inderdaad wel eens naar vis in de klas,. '
Dat is echt fucking vies, ruik het weleens op openbare toiletten, maar dacht altijd dat die geur vooral van rottende tampons kwam.
Omdat je dan een wingman hebt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ben ik ook mezelf. Maar dan is het wel makkelijk om een grapje te maken, te vragen hoe ze heet ENZ
Ja zij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke maar, wie was dat nou in die pm die je stuurde vanacht?
[..]
Whehe
Ik vind dat dit project voorrang moet krijgen bij de R&D @ Lakitu International.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vat je, bro, soms in OV heb ik zieke sjans maar doe ik er niks mee. libi is een bitch
Leugenaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ging puur op het uiterlijk af, dat sprak mij aan. Nu niet meer.![]()
![]()
Pffquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil niet grootpraten maar als ik met een mattie was geweest had ik wel dingen gevraagd. Alleen is skeer.
Ik zet er een mannetje op, soms zijn ze kankerspang, fucking zonde gekquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind dat dit project voorrang moet krijgen bij de R&D @ Lakitu International.
Link?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Kut, er is een zo'n foto met alleen zo'n oog en die staat op onzichtbaar, maar volgens mij is ze dat.WAT NU
Trollhyves --> vriend wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Kut, er is een zo'n foto met alleen zo'n oog en die staat op onzichtbaar, maar volgens mij is ze dat.WAT NU
Ik neem de gok, gewoon met m'n eckte hyves.quote:
Ah ik wilde het al voor je doen, naja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik neem de gok, gewoon met m'n eckte hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |