Haha, met een beetje Bosnisch uiterlijk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Pff is een tijdje geleden maar bruin haar beetje klein staart en gewoon cute
Ja ik weet het niet precies meer, ik zeg het wel wanneer ik weer eens in de mc kom.(vaakquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, met een beetje Bosnisch uiterlijk?
Hoe is het met die chick afgelopen danquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet precies meer, ik zeg het wel wanneer ik weer eens in de mc kom.(vaak)
Nee. Nooit gedaan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef Potloodvis het volgende:
Lot, voel je nog stiekem iets voor mij dat je tussen die r-e-latie van S_a en mij een stokje wilt steken?
No shit, sherlockquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er werken nog meer chicks daar.
[ afbeelding ]
Oke jij komt ook in mijn rijtje dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lees mijn post. Ze is nog steeds mijn eerste e-liefde, dat kan ik niet veranderen, maar tegenwoordig ben jij dat.
Hij heeft em gejapsnarsd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe is het met die chick afgelopen dan
Ik pak de trein wel even.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke jij komt ook in mijn rijtje dan.
Nu even goedmaakwebcamseks?![]()
Helemaal niks teruggehadquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe is het met die chick afgelopen dan
Wtf man, manwijfquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er werken nog meer chicks daar.
[ afbeelding ]
Nee, dan wil je je bewijzen. Nu was je gewoon jezelf, faalhaas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil niet grootpraten maar als ik met een mattie was geweest had ik wel dingen gevraagd. Alleen is skeer.
Oke maar, wie was dat nou in die pm die je stuurde vanachtquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Helemaal niks teruggehad![]()
Zo van ja? ehh?
Whehequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil niet grootpraten maar als ik met een mattie was geweest had ik wel dingen gevraagd. Alleen is skeer.
Jij welquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
He lot mag ik je msn [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |