Ik wil eigenlijk ook een abbo maar heb geen iDeal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof Danny niet genoeg heeft aan 2 Ferrari's.
Beter pak je de schultenbrau en kaasknabbels en geniet er van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
AP zit weer lekker te trollen zie ik
Sigwaardig eigenlijkquote:
Wat ik al zei: zie mijn serieuze topics in GC. Die weg ben ik ingegaan en ik doe serieus mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Mattie, die heb ik allang al haha, daarom was ik net ff afwezig want ik moest eventje nieuwe halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Beter pak je de schultenbrau en kaasknabbels en geniet er van.
Ik heb geen sig nu dus ik zet em even tijdelijk =$quote:
Iscool maar doe 'm zonder [quote ] dannquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb geen sig nu dus ik zet em even tijdelijk =$
AP wacht op die ene notequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat kind heeft dan GELIJK een ban te pakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Lakitu het volgende:
Maar nu over naar de ECKTE vraag: wie gaat het wd vertellen?
Zorg ervoor dat ze geen heartattack krijgt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool maar doe 'm zonder [quote ] dann
ninja-fixed
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kind heeft dan GELIJK een ban te pakken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef mymoodfentje het volgende:
ik dacht dat KLB SC een gezellige leuke plaats was, waar klaagbazen samenkwamen om de klachten des levens te bespreken in een ietschwat langzame doch diepgaande manier
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.
Hell no.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |