Ik loop huilend weg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Communiceren lijkt mij niet 'olie op het vuur gooien'. Als nu niemand iets nuttigs zegt dan blijft de onduidelijkheid bestaan. Geen idee hoe jij anders problemen oplost in je echte leven.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niets realistisch te zeggen, dacht ik al.
In het echte leven kan je ook niet naar de FB als je gepest wordt door Otis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Communiceren lijkt mij niet 'olie op het vuur gooien'. Als nu niemand iets nuttigs zegt dan blijft de onduidelijkheid bestaan. Geen idee hoe jij anders problemen oplost in je echte leven.
Gast, natuurlijk praat ik het uit. Maar aanmoedigen om het uit te gaan praten is iets anders dan wat jij doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niets realistisch te zeggen, dacht ik al.
Ik ga wel avondeten zo. Maar oke. Ik laat het afkoelen over een tijdje komt het goed =$quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ík zou een biertje nemen als ik jou was
quote:
Jij komt ook wel goed weg met je getroll nuquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb een goed idee: we doeken de KLB SC voor een tijdje, maand of zo, op zodat iedereen tot rust kan komen en zich kan bezinnen en dan beginnen we dan weer fris opnieuw.
Nee, dan probeer ik een oplossing te vinden. Inderdaad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
In het echte leven kan je ook niet naar de FB als je gepest wordt door Otis.
Je bent gek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb een goed idee: we doeken de KLB SC voor een tijdje, maand of zo, op zodat iedereen tot rust kan komen en zich kan bezinnen en dan beginnen we dan weer fris opnieuw.
Ik stopte. Heb ik gemist?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Adv
Dan vat jij het anders op, want ik probeer niets fout te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gast, natuurlijk praat ik het uit. Maar aanmoedigen om het uit te gaan praten is iets anders dan wat jij doet.
Laat maar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dan probeer ik een oplossing te vinden. Inderdaad.
Getroll?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jij komt ook wel goed weg met je getroll nu.
Ik heb ook een goed idee. Je blijft hier een tijdje weg en als je het dan goed gaat dan weten we dat het door jou komt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Neem een abbo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je wat ik mis? de negeer posts van user x knop
Ik weet waar je naartoe wilt, maar dat was bloedserieus en ik ben hartstikke volwassen geworden.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nope, ik ben hier al weken niet meer gesignaleerd dus het komt niet door mij, gelukkig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed idee. Je blijft hier een tijdje weg en als je het dan goed gaat dan weten we dat het door jou komt.
Ik wil eigenlijk ook een abbo maar heb geen iDeal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof Danny niet genoeg heeft aan 2 Ferrari's.
Beter pak je de schultenbrau en kaasknabbels en geniet er van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
AP zit weer lekker te trollen zie ik
Sigwaardig eigenlijkquote:
Wat ik al zei: zie mijn serieuze topics in GC. Die weg ben ik ingegaan en ik doe serieus mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Mattie, die heb ik allang al haha, daarom was ik net ff afwezig want ik moest eventje nieuwe halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Beter pak je de schultenbrau en kaasknabbels en geniet er van.
Ik heb geen sig nu dus ik zet em even tijdelijk =$quote:
Iscool maar doe 'm zonder [quote ] dannquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb geen sig nu dus ik zet em even tijdelijk =$
AP wacht op die ene notequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat kind heeft dan GELIJK een ban te pakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Lakitu het volgende:
Maar nu over naar de ECKTE vraag: wie gaat het wd vertellen?
Zorg ervoor dat ze geen heartattack krijgt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool maar doe 'm zonder [quote ] dann
ninja-fixed
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kind heeft dan GELIJK een ban te pakken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef mymoodfentje het volgende:
ik dacht dat KLB SC een gezellige leuke plaats was, waar klaagbazen samenkwamen om de klachten des levens te bespreken in een ietschwat langzame doch diepgaande manier
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.
Hell no.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vertel jij het haar maar. Maar kalmeer dr eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |